Sekite naujienas

Verslas

Kalėdinė „Tele2 Verslui“ reklama šmaikščiai žvelgia į šablonines šventines situacijas: ar jau sugalvojote, ką dovanosite partneriams?

Paskelbta

-

Ar įmonėje jau aptarėte, ką Kalėdų proga dovanosite verslo partneriams? Kažką valgomo? O gal kaip tik nevalgomo? Šiandien startavusioje „Tele2 Verslui“ reklamoje su humoru vaizduojama verslo kasdienybė šventiniu laikotarpiu: nuo galvosūkio, ką padovanoti tapus slaptuoju Kalėdų seneliu iki tradicinių šventinių vakarėlių. Užsisukus šventiniame pasiruošimo sūkuryje reikėtų nepamiršti to, kas svarbiausia pačiam verslui ir pasirūpinti viskuo, kas galėtų palengvinti jo kasdienybę.

Reklama:

„Kalėdinis laikotarpis verslui kasmet reiškia tą patį – rūpesčiai dėl dovanų partneriams ir dalyvavimas šventiniuose vakarėliuose. Su humoru žvelgiame į šias situacijas, suprasdami tą kasdienybę, kurioje verslas sukasi ir prieš šventes. Tik pats verslas žino, kas geriausia jam, todėl visuomet įsiklausome į partnerių poreikius ir siūlome tai, ko jiems labiausiai reikia“, – teigia Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.

Kalėdinėje reklamoje tęsiamas „Tele2 Verslui“ kampanijoje pradėtas stereotipų ir šabloninių situacijų atvaizdavimas. Šį kartą šmaikščiai parodomas tradicija tapęs verslo pasiruošimas šventėms: noras išrinkti nematytą ir naudingą dovaną partneriams bei siekis bet kokia kaina nustebinti kolegas.

A. Žilinskaitė tikina, kad apie versle atpažįstamus dalykus norisi kalbėti su humoru, kadangi tai leidžia būti arčiau kliento ir perteikti itin gerai pažįstamas situacijas.

Kalėdinis pasiruošimas kainuoja daug laiko ir pastangų, todėl „Tele2“ siūlo šventėms ruoštis taip, kaip atrodo geriausia pačiam verslui. Operatorius paruošęs daug naudingų pasiūlymų verslui ir kviečia pasirūpinti reikiama įranga.

Šventinį klipą sukūrė agentūra „New!“, gamyba rūpinosi: „Idée fixe“. Reklamą režisavo – Kęstutis Gudavičius.

Kalėdinę „Tele2 Verslui“ reklamą išvysti galite čia.

Naujienos

Verslo Vikingai

Finansai1 savaitė prieš

Techninių analitikų mokytojas Tomas Dulkys: „Didžiausia investuotojų ir spekuliantų klaida – noras praturtėti, o ne tapti šios srities profesionalu“

Kriptovaliutos, akcijų prekyba rinkoje, spekuliavimas, investavimas – vieniems šios temos atrodo nepažįstamos ir sunkiai perprantamos, o kiti sukaupia tiek žinių,...

Verslo vikingai2 savaitės prieš

„A Management“ vadovė Aušra Virkietytė: Sužvaigždėjimas renginių organizatoriui – karjeros pabaiga

Renginių organizatoriaus darbas atrodo nesibaigianti šventė. Tad norinčių dirbti šioje srityje turėtų netrūkti. „Iš dalies taip ir yra, – sutinka...

Verslo vikingai2 savaitės prieš

LAVA SALES kompanijos vadovas Paulius Gumbelevičius: „Komanda – branduolys, padedantis sukurti sėkmingą verslą”

Neseniai įsikūrusios kampanijos LAVA SALES tikslas – pritraukti naujų klientų šaltų skambučių pagalba ir taip padėti verslui augti. Telemarketingo paslaugas...

Startuoliai2 mėnesiai prieš

Saugių sandorių platforma „EscrowPack“ padės internete pirkti ir parduoti nesibaiminant sukčių

Tikrai ne vieną kartą pačiam teko patirti ar iš draugų girdėti apie sukčiavimo atvejus, kuomet perkant prekes iš fizinių asmenų...

Finansai2 mėnesiai prieš

29-erių į pensiją išėjęs Gintaras Pociūnas: „Finansiškai raštingas ir investuojantis žmogus – turtingo mąstymo žmogus“

Taupymas, investavimas, akcijų biržos – terminai, kurių daugelis dar nepažįsta, o gal laiko tolima siekiamybe. Praktinius patarimus geresniam finansų valdymui...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |