Sekite naujienas

Verslas

Kam tas „epsas“, „live‘as“ su 15 žiūrovų ir kaip namuose pasisodinti Bulvių: „Iki“ pradeda naują žaismingai informatyvią kampaniją, skirtą senjorams

Paskelbta

-

„Iki“ senjorai visada pirmi“, – su tokiu šūkiu į rudenį žengia prekybos tinklas „Iki“, pradėjęs naują reklamos kampaniją. Žaismingose, tačiau informatyviose reklamose į eterį grįžusi Irena dalijasi senjorams naudingais patarimais – kaip sutaupyti apsiperkant, kaip naudotis savitarnos kasomis ir kokios naudos laukia parsisiuntus „Iki“ programėlę – „epsą“.

Naujos reklamos kampanijos pagrindinis tikslas – padėti senjorams jaustis patogiau ir užtikrinčiau apsiperkant šiuolaikinėje parduotuvėje. Ypač – pasitelkiant naujas technologijas ir patrauklias nuolaidas, sako „Iki“ rinkodaros vadovas Andrejs Dudko.

„Lietuvos senjorai išties imlūs naujovėms, kartais tereikia tik paskatinimo. Norime akį patraukiančiomis reklamomis ne tik padrąsinti senjorus pasinaudoti moderniomis priemonėmis, bet ir ugdyti jų pasitikėjimą savo gebėjimais naudojantis savitarnos kasomis, padėti rasti geriausius pasiūlymus ir išnaudoti visus prekybos tinklo teikiamus privalumus“, – pasakoja A. Dudko.

Rinkodaros vadovo teigimu, ryškios, lengvai identifikuojamos ir įsimenančios reklamos – tinklo vizitinė kortelė. Sėkmingus rezultatus pasiekti padeda jau anksčiau pristatyti ir pirkėjų pamėgti reklamų personažai, nuolat naudojama panaši spalvų gama, ta pati energija. Todėl žiūrovai iškart lengviau atpažįsta, kad tai – „Iki“ reklama, ir nešama žinutė perduodama efektyviau. Pavyzdžiui, reklama apie tinklo dalintą maisto pilną geltoną šaldytuvą šventinėje komunikacijoje tapo lyderiu pagal atpažįstamumą.

Pasak A. Dudko, naujoji kampanija yra nuosekli pasirinkto pozicionavimo bei šūkio „Iki – arčiau tavęs“ tąsa. Turėdama vieną plačiausių parduotuvių tinklų šalyje, bendrovė siekia, kad jose kuo sklandžiau apsipirktų visi – nepriklausomai nuo miesto, poreikių ar amžiaus.

„Senjorai visuomet mums buvo ir yra labai svarbi pirkėjų grupė. Kad jiems būtų paprasčiau apsipirkti, turime ne tik būtent jiems skirtų ypatingų pasiūlymų, bet ir specialų polapį mūsų interneto svetainėje, kur atsakome į dažniausiai iškylančius klausimus, pateikiame naudingos informacijos. Be to, jie visuomet gali drąsiai kreiptis į mus nemokamu telefonu visą parą. Naująja kampanija norime užmegzti dar glaudesnį ryšį su senjorais, kad šie jaustis svarbia dalimi bendruomenės, kurioje yra vertinami bei gerbiami“, – pažymi „Iki“ komunikacijos vadovė Gintarė Kitovė.

Nuo patarimų, kada labiausiai apsimoka apsipirkti, iki pamokų savitarnos kasose

Pagrindinė kampanijos žinutė „Iki“ senjorai visada pirmi“ pasirinkta atsižvelgiant į tinklo išskirtinumą – jame garbaus amžiaus pirkėjams kasdien iki 11 val. suteikiama 10 proc. nuolaida pirkinių krepšeliui*. Skirtingose kampanijos vaizdo reklamose jau pamėgtas Irenos personažas (aktorė Janina Matekonytė) dalijasi paprastais ir aiškiais patarimais, palengvinsiančiais apsipirkimą senjorams.

Pavyzdžiui, nuotaikingose reklamose Irena pataria 3 geriausias vietas, kur rasti akcijas, primena pirkinius planuoti pagal jas ir susidaryti prekių sąrašą. „Patikėkite – jausmas, kad sutaupysiu, veikia žymiai geriau nei ramunėlės ar valerijonai“, – jaukumą spinduliuojančiame epizode ramina ji.

Naująsias reklamas galite išvysti čia.

Senjorams primenamos ir pagrindinės „Iki“ programėlės – „epso“ – naudos. Apie programėlės patogumą pirkėjams, pasak G. Kitovės, byloja ir tai, kad ji į išmaniuosius įrenginius jau parsisiųsta daugiau nei 1 mln. kartų. Dar kitoje reklamoje Irena su kitais pirkėjais rodo, kaip skenuoti prekes ir kaip susimokėti savitarnos kasose.

G. Kitovė sako, kad kuriant šias reklamas įkvėpimo semtasi iš aplinkos – ne vienoje jų pirkėjai atpažins savo tėvus, senelius, o gal patys save. Irena netgi transliuoja „live‘ą“ iš savo virtuvės, tačiau sugedus plakikliui išbėga į „Iki“, kad atsiimtų naują už sukauptus lojalumo taškus. Žiūrovams tikimasi taip ne tik sukelti šypseną, bet ir suteikti naudingos informacijos – reklamoje paaiškinama, kaip rinkti „Iki“ taškus ir kaip juos išmainyti į nuolaidas ar naudingas prekes.

„Reklamose pasirodo ir bene geriausiai atpažįstama mūsų „ambasadorė“ – mopsė Bulvė, išpopuliarėjusi Instagrame. Šįkart Irena su ja rodo triuką, kaip namuose pasisodinti Bulvių, o tuomet išduoda paslaptį, kaip neišleisti pusės pensijos jos maistui, mat su „Iki“ senjorų kortele galima gauti 20 proc. nuolaidą visoms gyvūnų prekėms. Toks žaismingas priėjimas, tikime, pirkėjams padės lengviau įsiminti papildomas galimybes sutaupyti“, – sako G. Kitovė.

Nauja kampanija vykdoma pasitelkus ne tik vaizdo reklamas, tačiau ir skaitmenines priemones, TV ekranus „Iki“ parduotuvėse.

Video reklamos autoriai – kūrybos agentūra „We unfold“. Komunikaciją „Iki“ įgyvendina kartu su agentūromis „Fabula Rud Pedersen Group“ ir „SOMA agency“.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos6 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai6 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas7 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai8 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai8 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |