Sekite naujienas

Verslas

Keičiasi akcijos „Su AČIŪ beveik už AČIŪ“ sąlygos: nuo šiol jas įvykdę „Maximos“ pirkėjai galės įsigyti net iki 3 prekių po 1 centą

Paskelbta

-

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ skelbia, kad keičiasi akcijos „Su AČIŪ beveik už AČIŪ“ sąlygos – jau nuo šiandien to paties apsipirkimo metu su „Ačiū“ kortele išleidžiantys 30 eurų galės įsigyti 1 prekę už 1 centą, perkantys už 60 eurų – 2 prekes po 1 centą, o perkantys už 90 eurų ar daugiau – net 3 prekes po 1 centą. „Maximos“ lojalumo kortelė „Ačiū“ yra viena populiariausių Lietuvoje, ja naudojasi daugiau nei 1,9 mln. klientų.

Šių metų pradžioje į „Maximos“ parduotuves grįžusi akcija „Su AČIŪ beveik už AČIŪ“ yra esminė lojalumo kortelės „Ačiū“ nauda – kiekvieną savaitę „Maximos“ pirkėjai, apsiperkantys už 30 eurų ir daugiau su „Ačiū“ kortele, gali įsigyti vis kitą prekę už 1 centą. Prekybos tinklo duomenys rodo, kad ši akcija išties pirkėjų mėgstama – ja pasinaudoja apie 30 proc. akcijos sąlygas įvykdžiusių klientų. Pastarieji į savo krepšelius už 1 centą noriai dedasi tokias populiarių prekių ženklų ir išties mėgstamas akcijos prekes kaip karamelizuotas sutirštintas pienas „Rududu“, šokoladas „Pergalė“, majonezas „Hellmann’s“, skystasis muilas „Margarita“ ir t. t.

Reklama:

Vasarinės padangos - Pirkitpadangas.lt

Nuo balandžio 2 d. keičiasi akcijos „Su AČIŪ beveik už AČIŪ“ sąlygos dar didesnei pirkėjų naudai: nuo šiol vieno apsipirkimo metu išleidusieji 30 eurų galės įsigyti 1 prekę už 1 centą, perkantys už 60 eurų galės įsigyti 2 prekes po 1 centą, o išleidusieji 90 eurų ir daugiau – net 3 akcijoje dalyvaujančias prekes po 1 centą. Akcija taikoma galutinei pirkinių krepšelio sumai – jau pritaikius visas tuo metu galiojančias nuolaidas ir tik pasinaudojus „Ačiū“ kortele. Visą šią savaitę pirkėjai, įvykdę akcijos sąlygas, „beveik už ačiū“ galės įsigyti pieninį šokoladą su žemės riešutais ir karamele „Roshen Lacmi“. Akcijos prekių skaičius ribotas.

„Su „Ačiū“ kortele kasdien apsiperka apie 300 tūkst. klientų ir tai mus įpareigoja nuolat peržiūrėti kortelės teikiamas naudas, jas plėsti ir tobulinti. Pastebėjome, kad didesnį apsipirkimą suplanavę klientai dažnai atėję prie kasos mėgina jį išskaidyti į kelis pirkinių krepšelius, kad už 1 centą galėtų įsigyti daugiau prekių. Tad atsižvelgę į mūsų klientų poreikius ir susidomėjimą šia akcija, nusprendėme dar labiau pagerinti jų apsipirkimo „Maximoje“ patirtį. Nuo šiol pirkdami prekių už didesnę sumą į savo pirkinių krepšelį galės įsidėti net iki 3 prekių po 1 centą, o tai leis pirkėjams apsipirkti patogiau ir sutaupyti dar daugiau“, – apie pirkėjų naudai pasikeitusias akcijos sąlygas pasakoja Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė, prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė.

Kas mėnesį pirkėjams grįžta 1,8 mln. eurų „Maximos“ pinigų

Prekybos tinklas primena apie dar vieną lojalumo kortelės naudą – galimybę kaupti „Maximos“ pinigus bei jais padengti iki 99 proc. apsipirkimo sumos. Kiekvieną kartą panaudojus „Ačiū“ kortelę, sukaupiamas 1 proc. nuo pirkinių sumos. Dar daugiau – apsiperkant naujai atidarytose parduotuvėse, visą mėnesį nuo įkurtuvių kaupiami 5 proc. nuo pirkinių krepšelio sumos.

Sukauptų „Maximos“ pinigų likutį paprasta stebėti tiek asmeninėje „Ačiū“ paskyroje, tiek ir mobiliojoje „Maximos“ programėlėje, kurioje kartu pateikiamos ir galiojančios nuolaidos bei pasiūlymai. Taip pat „Maximos“ pinigų likutį galima pamatyti apsipirkimo kvite.

„Ačiū“ lojalumo kortelė yra tiek padėka, tiek naudų garantas mūsų lojaliems pirkėjams, kurie nuolat ateina apsipirkti į „Maximos“ parduotuves. Kas mėnesį besinaudojantiems „Ačiū“ kortelėmis yra pervedama net 1,8 mln. eurų vertės „Maximos“ pinigų“, – atkreipia dėmesį I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Primena, kad nuo balandžio lieka veikti tik „Mažylių“ klubas

Daugiau nei 130 tūkst. vaikus auginančių pirkėjų itin vertina lojalumo kortelės „Ačiū“ naudų sistemoje veikiantį „Mažylių“ klubą – jo nariai mažesnėmis kainomis gali įsigyti sauskelnių, vaikiškų drabužių, kūdikių maisto ir kitų mažylius auginantiems tėvams būtinų prekių.

„Tai pats populiariausias ir pirkėjų aktyviai naudojamas klubas, gyvuojantis jau 12 metų ir kuriantis naudą pirkėjams: klubo nariai ir toliau galės naudotis tik jiems skirtais pasiūlymais ir ilgalaikėmis nuolaidomis, taip pat gauti aktualios informacijos bei patarimų“, – teigia I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Prekybos tinklas primena, kad sumažėjus specializuotų lojalumo klubų, tokių kaip „Žuvies“, „Sūrių mėgėjų“ ir kt., aktualumui buvo nuspręsta juos uždaryti. „Augintinių“ klubas dar veiks iki balandžio 4 d. Siekiant užtikrinti, kad „Ačiū“ kortelės naudas gautų platesnis pirkėjų ratas, prekybos tinkle taip pat nebeliko asmeninių pasiūlymų bei gimtadienio akcijų – tiek suaugusių pirkėjų, tiek „Mažylių“ klubo narių vaikų.

„Toliau mūsų prekybos tinkle veiks tik „Mažylių“ klubas, tačiau pirkėjams nereikėtų nusiminti, nes savo pamėgtoms prekėms ir toliau mūsų parduotuvėse jie ras patrauklių nuolaidų ir specialių kainos pasiūlymų“, – pabaigai priduria I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Naujienos

Verslas13 val prieš

Lietuviai su partneriais sukūrė unikalią išmaniąją bateriją, aprūpinančią verslą energija net atšiauriausiomis sąlygomis

Išmaniųjų elektros energijos baterijų rinkoje vis garsiau skamba lietuvių vardas. „Omnispower Europe” drauge su partneriais sukūrė unikalią bateriją, galinčią dirbi...

Verslas19 val prieš

Nuo idėjos iki rinkos: pristatytos inovacijų ir technologijų plėtros finansavimo programos Baltijos šalims

Balandžio 16 d., Vilniuje vykusiame Europos inovacijų tarybos informaciniame renginyje baltijos šalims įmonių, startuolių bei mokslo ir tyrimų organizacijų atstovams...

Startuoliai1 d. prieš

Naujas pretendentas į startuolių sostinę? Iš Kauno – didelės ambicijos vystyti pažangią startuolių ekosistemą

Kaunas – startuoliams patrauklus miestas: toks siekis įvardytas praėjusią savaitę Kauno technologijos universitete (KTU) vykusiame „Išmanaus miesto“ hakatone. Jame, po...

Verslas2 d. prieš

„EMBank” vadovas: paskolų atsigavimo visose srityse reikės palaukti, bet pozityvūs ženklai matomi

Europoje paskolos fiziniams asmenims po truputį atsigauna, o verslų veiksmuose matomi laukimo ženklai. Taip būtų galima reziumuoti Europos Centrinio Banko...

Verslas2 d. prieš

Po įvykusių pokyčių VIAMATIKOJE – rekordiniai metai

Susisiekimo infrastruktūros statybinių medžiagų kokybės tyrimų ir techninės priežiūros bendrovei VIAMATIKA praėję metai buvo itin sėkmingi – tai įrodo keli...

Verslo Vikingai

Technologijos2 savaitės prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai4 savaitės prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas2 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |