Paskelbta
6 mėnesiai prieš-
By
LukasLietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ skelbia, kad keičiasi akcijos „Su AČIŪ beveik už AČIŪ“ sąlygos – jau nuo šiandien to paties apsipirkimo metu su „Ačiū“ kortele išleidžiantys 30 eurų galės įsigyti 1 prekę už 1 centą, perkantys už 60 eurų – 2 prekes po 1 centą, o perkantys už 90 eurų ar daugiau – net 3 prekes po 1 centą. „Maximos“ lojalumo kortelė „Ačiū“ yra viena populiariausių Lietuvoje, ja naudojasi daugiau nei 1,9 mln. klientų.
Šių metų pradžioje į „Maximos“ parduotuves grįžusi akcija „Su AČIŪ beveik už AČIŪ“ yra esminė lojalumo kortelės „Ačiū“ nauda – kiekvieną savaitę „Maximos“ pirkėjai, apsiperkantys už 30 eurų ir daugiau su „Ačiū“ kortele, gali įsigyti vis kitą prekę už 1 centą. Prekybos tinklo duomenys rodo, kad ši akcija išties pirkėjų mėgstama – ja pasinaudoja apie 30 proc. akcijos sąlygas įvykdžiusių klientų. Pastarieji į savo krepšelius už 1 centą noriai dedasi tokias populiarių prekių ženklų ir išties mėgstamas akcijos prekes kaip karamelizuotas sutirštintas pienas „Rududu“, šokoladas „Pergalė“, majonezas „Hellmann’s“, skystasis muilas „Margarita“ ir t. t.
Nuo balandžio 2 d. keičiasi akcijos „Su AČIŪ beveik už AČIŪ“ sąlygos dar didesnei pirkėjų naudai: nuo šiol vieno apsipirkimo metu išleidusieji 30 eurų galės įsigyti 1 prekę už 1 centą, perkantys už 60 eurų galės įsigyti 2 prekes po 1 centą, o išleidusieji 90 eurų ir daugiau – net 3 akcijoje dalyvaujančias prekes po 1 centą. Akcija taikoma galutinei pirkinių krepšelio sumai – jau pritaikius visas tuo metu galiojančias nuolaidas ir tik pasinaudojus „Ačiū“ kortele. Visą šią savaitę pirkėjai, įvykdę akcijos sąlygas, „beveik už ačiū“ galės įsigyti pieninį šokoladą su žemės riešutais ir karamele „Roshen Lacmi“. Akcijos prekių skaičius ribotas.
„Su „Ačiū“ kortele kasdien apsiperka apie 300 tūkst. klientų ir tai mus įpareigoja nuolat peržiūrėti kortelės teikiamas naudas, jas plėsti ir tobulinti. Pastebėjome, kad didesnį apsipirkimą suplanavę klientai dažnai atėję prie kasos mėgina jį išskaidyti į kelis pirkinių krepšelius, kad už 1 centą galėtų įsigyti daugiau prekių. Tad atsižvelgę į mūsų klientų poreikius ir susidomėjimą šia akcija, nusprendėme dar labiau pagerinti jų apsipirkimo „Maximoje“ patirtį. Nuo šiol pirkdami prekių už didesnę sumą į savo pirkinių krepšelį galės įsidėti net iki 3 prekių po 1 centą, o tai leis pirkėjams apsipirkti patogiau ir sutaupyti dar daugiau“, – apie pirkėjų naudai pasikeitusias akcijos sąlygas pasakoja Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė, prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė.
Kas mėnesį pirkėjams grįžta 1,8 mln. eurų „Maximos“ pinigų
Prekybos tinklas primena apie dar vieną lojalumo kortelės naudą – galimybę kaupti „Maximos“ pinigus bei jais padengti iki 99 proc. apsipirkimo sumos. Kiekvieną kartą panaudojus „Ačiū“ kortelę, sukaupiamas 1 proc. nuo pirkinių sumos. Dar daugiau – apsiperkant naujai atidarytose parduotuvėse, visą mėnesį nuo įkurtuvių kaupiami 5 proc. nuo pirkinių krepšelio sumos.
Sukauptų „Maximos“ pinigų likutį paprasta stebėti tiek asmeninėje „Ačiū“ paskyroje, tiek ir mobiliojoje „Maximos“ programėlėje, kurioje kartu pateikiamos ir galiojančios nuolaidos bei pasiūlymai. Taip pat „Maximos“ pinigų likutį galima pamatyti apsipirkimo kvite.
„Ačiū“ lojalumo kortelė yra tiek padėka, tiek naudų garantas mūsų lojaliems pirkėjams, kurie nuolat ateina apsipirkti į „Maximos“ parduotuves. Kas mėnesį besinaudojantiems „Ačiū“ kortelėmis yra pervedama net 1,8 mln. eurų vertės „Maximos“ pinigų“, – atkreipia dėmesį I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Primena, kad nuo balandžio lieka veikti tik „Mažylių“ klubas
Daugiau nei 130 tūkst. vaikus auginančių pirkėjų itin vertina lojalumo kortelės „Ačiū“ naudų sistemoje veikiantį „Mažylių“ klubą – jo nariai mažesnėmis kainomis gali įsigyti sauskelnių, vaikiškų drabužių, kūdikių maisto ir kitų mažylius auginantiems tėvams būtinų prekių.
„Tai pats populiariausias ir pirkėjų aktyviai naudojamas klubas, gyvuojantis jau 12 metų ir kuriantis naudą pirkėjams: klubo nariai ir toliau galės naudotis tik jiems skirtais pasiūlymais ir ilgalaikėmis nuolaidomis, taip pat gauti aktualios informacijos bei patarimų“, – teigia I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Prekybos tinklas primena, kad sumažėjus specializuotų lojalumo klubų, tokių kaip „Žuvies“, „Sūrių mėgėjų“ ir kt., aktualumui buvo nuspręsta juos uždaryti. „Augintinių“ klubas dar veiks iki balandžio 4 d. Siekiant užtikrinti, kad „Ačiū“ kortelės naudas gautų platesnis pirkėjų ratas, prekybos tinkle taip pat nebeliko asmeninių pasiūlymų bei gimtadienio akcijų – tiek suaugusių pirkėjų, tiek „Mažylių“ klubo narių vaikų.
„Toliau mūsų prekybos tinkle veiks tik „Mažylių“ klubas, tačiau pirkėjams nereikėtų nusiminti, nes savo pamėgtoms prekėms ir toliau mūsų parduotuvėse jie ras patrauklių nuolaidų ir specialių kainos pasiūlymų“, – pabaigai priduria I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Atnaujinta pagrindinė Druskininkų „Maxima“: kokie pokyčiai laukia pirkėjų?
Projektas „Maximanija“ atgimė naujame kontekste: parduotuvėje galite būti aptarnauti prekybos tinklo finansų, teisės, rinkodaros ar kitų sričių vadovų
Darbą „Maximoje“ žinomi žmonės prisimins dar ilgai: susitikti su jais Klaipėdoje pirkėjai plūdo iš visos Lietuvos
Karoliniškėse pirkėjams duris atvėrė atnaujinta dviejų X „Maxima“ parduotuvė
Aiškėja griausmingo Klaipėdos „Akropolio“ „Maximos“ atidarymo detalės: nemokamos vaišės, Lietuvos įžymybės kasose ir kitos netikėtos staigmenos
Lankomiausia Klaipėdos „Akropolio“ „Maxima“ planuoja griausmingą sugrįžimą: po atnaujinimo stebins pokyčiais
Iš parduotuvių į mokytojų glėbius iškeliaus šimtai tūkstančių kardelių: gėlėmis pirkėjai rūpinasi gerokai iš anksto
Atsidarė pirkėjų pamėgta Šalčininkų „Maxima“: kas naujo laukia parduotuvėje?
Tautiečiai mokyklai šiemet ruošiasi intensyviausiai per pastaruosius 3 metus: štai, ką šluoja iš lentynų
Didžiausias Lietuvoje startuolių ekosistemos renginys „Startup Fair. Pulse 2024“ į Vilnių šiemet pritraukė virš 4000 dalyvių ir 300 investuotojų iš...
Pietų Ispanijoje, tarp Marbeljos, Esteponos ir Benahaviso miestų plytintis regionas jau gana seniai yra įgavęs „Auksinio trikampio“ pavadinimą. Pačiame Andalūzijos...
Viena didžiausių lenktai klijuotos faneros gamintojų Europoje, Klaipėdos rajone Plikių kaime veikianti „Sakuonos“ gamykla, ateityje planuoja asortimento ir gamybos apimčių...
Baltijos šalių turizmo rinkos lyderė „Novaturo“ grupė skelbia, kad nuo spalio 7 d. bendrovės finansų direktoriaus pareigas pradės eiti Darius...
Nors kibernetinių atakų skaičius Šiaurės Europoje nuo pernai išaugo beveik penkis kartus, jas atremti 2024 metų pradžioje buvo pasirengęs tik...
Drąsi, charizmatiška ir aktyvi – taip galėtume apibūdinti soc. tinkluose daugumai gerai žinomą mokytoją Veroniką. Pradėjusi savo darbo kasdienybe, ugdymo...
Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas Dmitrijus Borisenka...
Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...
Įvairūs dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...
Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...