Sekite naujienas

Verslas

Komunikacijos apdovanojimų „Koronaviruso iššūkis“ metu – E.Jakilaičio ir L.Šeškaus patirtis

Paskelbta

-

Šiemet „PR Impact Awards“ komanda įsteigė specialius komunikacijos apdovanojimus „Koronaviruso iššūkis“ už pandemijos metu įgyvendintus projektus. Vienus iš įdomiausių projektų birželio 12 dieną renginyje gyvai pristatys Edmundas Jakilaitis ir Laurynas Šeškus.

Nuo idėjos iki starto – viena diena

„Mūsų šaulių būryje yra daug žmonių, dirbančių žiniasklaidos srityje, ir mes mokame greitai įgyvendinti informacines kampanijas. Paskelbus karantiną supratome, kad daugeliui žmonių bus nepalyginamai sunkiau gyventi ir per parą sukūrėme didžiausią savanorišką organizaciją Lietuvoje. Mums atrodė svarbu padaryti daugiau negu tik veikti pagal savo profesiją, tad iniciatyva „Stiprūs kartu“ ir buvo skirta telkti žmones, kuriems rūpi daugiau nei jie patys – tokių žmonių yra labai daug. Pirmadienio vakarą ją sugalvojome, o trečiadienį ryte pirmieji savanoriai jau važiavo ir teikė pagalbą“, – sako iniciatyvos „Stiprūs kartu“ autorius Edmundas Jakilaitis, daugiau informacinės kampanijos užkulisių atskleisiantis renginio „PR Impact Awards 2020“ dalyviams.

Jis akcentuoja šios socialinės iniciatyvos greitį ir aktualumą: geriausi projektai gimsta tada, kai jie sugalvojami tinkamu laiku ir atliepia konkretų poreikį.

„Mes iškart koncentravomės į rezultatą: sukūrėme sistemą, kaip pritraukti savanorius, kaip surasti žmones, kuriems reikia pagalbos, kaip šis mechanizmas veiks ir dar mums buvo svarbu užtikrinti paslaugos kokybę. Viskas padaryta per vieną dieną: sukurtas interneto portalas, įrengtas biuras, trumpieji telefono numeriai, sukurti vaizdo ir radijo klipai, – per vieną dieną jau paleidome projektą“,  – užsidegęs kalba E.Jakilaitis.

Asmeninė patirtis paskatino dėkingumą ir greitus sprendimus

Televizijos laidų prodiuseris Laurynas Šeškus taip pat krizės akivaizdoje pamatė daug galimybių.

„Pirma mintis, išgirdus apie įvestą karantiną ir kad mokiniai neis į mokyklą, – kad viskas užtruks, kol mokyklos adaptuosis ir mokiniai galės mokytis, ir kad turime galimybes padėti. Per pusvalandį kilo mintis, kad galėtume kurti edukacines laidas ir kompensuoti edukacinį lūžį. Penktadienį buvo paskelbta, kad mokiniai neis į mokyklą ir mes su komanda iškart pasakėme, kad nuo pirmadienio jau galime transliuoti naujas laidas“, – „blitz“ idėjos išgryninimą ir išpildymą prisimena LRT laidos „Įdomiosios pamokos“ kūrėjas L.Šeškus.

Jis pripažįsta, kad geriausios idėjos gimsta „iš skausmo“.

„Kai nėra kur trauktis, kai viskas užspausta į kampą, kai nėra laiko galvoti, kas bus rytoj, reikia daryti šiandien. Ši krizė visiems įpūtė daug patirties: ir tiems, kas darė, ir kas nespėjo padaryti“, – sako L. Šeškus.

Asmeninė patirtis tapo stipriu impulsu kitai L.Šeškaus iniciatyvai.

„Mačiau, kaip mano vaikų mokytojai stengėsi prisitaikyti prie situacijos ir norėjau jiems padėkoti. Didžiausias visuomenės dėmesys buvo medikams, bet yra ir daugiau herojų. Kadangi mes natūraliai susiję su moksleiviais, paskelbėme padėkos akciją mokytojams „Padėkok mokytojui – duok penkis“, gavome 10 tūkstančių vaikų nuotraukų ir kitą savaitę Katedros aikštėje darysime padėkos mozaiką, sušildysime mokytojų širdis“, – sako akcijos iniciatorius.

Specialūs apdovanojimai 5 kategorijose

Be E.Jakilaičio ir L.Šeškaus patirties, renginio metu bus „gyvai“ pristatyti bei apdovanoti geriausi pandemijos metu įgyvendinti vidinės ir išorinės komunikacijos projektai, socialinės iniciatyvos – po tris kiekvienoje kategorijoje.

Paraiškas „Koronaviruso iššūkio“ apdovanojimams nemokamai dar galima teikti iki gegužės 25 dienos vidurnakčio.

„Koronaviruso iššūkio“ apdovanojimai bus skirti už geriausius projektus bei iniciatyvas 5 kategorijose: viešojo sektoriaus išorinė  komunikacija, privataus sektoriaus išorinė komunikacija, geriausias vidinės komunikacijos projektas, geriausia socialinė iniciatyva. Penktasis apdovanojimas bus skirtas asmeniui, kurio komunikaciją žmonės įvertins kaip davusią daugiausiai naudos visuomenei šios krizės metu.

„Šių metų konferencijos bei geriausių komunikacinių projektų konkurso vertė tikrai būtų kitokia, jei dalyviai nerastų čia unikalių karantino meto patirčių. Nuoširdžiai džiaugiamės, kad, vos atgavę kvapą po didžiausios įtampos dienų, išskirtinių sumanymų autoriai bei įgyvendintojai savo patirtimis dalinsis su konferencijos dalyviais. Kaip ir tomis pirmosiomis krizės dienomis, taip ir dabar jie savo pavyzdžiu rodo, jog tik dalindamiesi ir gebėdami matyti greta esančius, jų poriekius, kuriame saugesnę erdvę visiems“,- sako viena iš „PR Impact Awards 2020“ organizatorių dr. Elena Martinonienė.

Specialiųjų apdovanojimų konkurso taisyklės ir trumpa paraiškos forma skelbiamos renginio „PR Impact Awards 2020“ interneto svetainėje.

Rezultatai paaiškės birželio 12 dieną finišuojančio geriausių projektų konkurso „PR Impact Awards 2020“ metu.

Specialiuosius apdovanojimus „Koronaviruso iššūkis“ rengia didžiausio komunikacijos specialistų metinio renginio „PR Impact Awards 2020“ organizatoriai Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) ir Ryšių su vsiuomene agentūrų asociacija (RSVA).

Skaitykite
Reklama
Reklama

Naujienos

Reklama

Sekite naujienas

Video naujienos

Ekspertai

Verslo idėjos