Paskelbta
3 savaitės prieš-
By
LukasMetų pradžioje lyginamąja reklama rinką sujudinęs prekybos tinklas „Lidl“ ir toliau tęsia iniciatyvas dėl reguliariai mažinamų būtiniausių maisto produktų kainų. Vasario pradžioje iki 25 proc. pigo jų privataus prekės ženklo „Pilos“ sviestas, o praėjusią savaitę mažinimo banga nusirito per šviežios mėsos lentynas. Iš viso atpigo beveik pusė reguliaraus privataus prekės ženklo šviežios vištienos asortimento. Kai kur fiksuojamas net 1 euro kainų pokytis. Svarbu pabrėžti, kad tai nėra vienkartinės akcijos – „Lidl“ operatyviai reaguoja į pingančias žaliavas ir diktuoja mažesnes, reguliarias maisto produktų kainas rinkoje.
Kaip sako „Lidl Lietuva“ vyriausiasis asortimento vadovas Lukas Gudas, nusprendę gyventojus geriau supažindinti su privačių prekės ženklų produktų privalumais, dabar jie turi puikią galimybę tą parodyti ir realiais pavyzdžiais. „Gera kokybė už žemą kainą yra pagrindinis mūsų privačių prekės ženklų pranašumas. Dabartinės ekonominės aplinkybės leidžia pristatyti ir kitą dalyką – kainų lankstumą. Tik pradėjus kristi žaliavų kainoms, nedelsdami ėmėmės veiksmų, kad galėtume tą skirtumą perduoti savo klientams, todėl realų pigimą mūsų pirkėjai pajunta pirmieji rinkoje“, – sako L. Gudas.
Jis neabejoja, kad dėl to palankumas ir pasitikėjimais privačios etiketės prekėmis ir toliau augs. Privatūs prekės ženklai šiuo metu sudaro 90 proc. „Lidl“ produkcijos ir ji dažnai yra net kelis kartus pigesnė nei kitos alternatyvos žinomais vardais. Pasak L. Gudo, „Lidl“ ir toliau yra pasiruošę tą kainų skirtumą didinti, o vartotojai, turėdami ir informacijos, ir pasirinkimą, galės patys nuspręsti, kokį prekybos tinklą pasirinkti kasdieniams pirkiniams.
„Gyventojai tampa racionalesniais pirkėjais ir yra linkę mažiau permokėti už žinomus prekių ženklus bei taip sutaupyti. Dabartiniame infliacijos kontekste mūsų privatūs prekės ženklai tampa dar aktualesni nei bet kada. Mūsų tikslas visada buvo ir išlieka pasiūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį rinkoje, užtikrinti žemiausias reguliarias kainas“, – tvirtina „Lidl Lietuva“ vyriausiasis asortimento vadovas.
Gamintojai – žinomi ir patikimi
Produkciją su privačia savo etikete „Lidl“ gamina ir bendradarbiaudami su žinomais Lietuvos gamintojais. „Pilos” pieno produktus gamina „Rokiškio sūris”, „Varėnos pienelis”, „Žemaitijos pienas”, „Klaipėdos pienas”. „Baroni” ir „Pikok” mėsos produktais rūpinasi „Krekenavos agrofirma”, „Samsonas”, o gardžiais duonos gaminiais „Lidl” lentynas užpildo „Lietuvos tiekėjas” ir „Vilniaus duona“. Pusę šviežios vištienos asortimento „Lidl“ parduotuvėms tiekia lietuviški ūkiai. Vietinės produkcijos gausu ir daržovių bei vaisių skyriuose.
„Pirkėjai nori ne tik kokybiškos ir pigios, bet kartu ir vietinės produkcijos. Stengiamės suderinti šiuos lūkesčius ir nuolat plečiame bendradarbiavimą su Lietuvos gamintojais bei ūkininkais. Šiandien „Lidl” parduotuvių lentynose jau galima surasti 700 produktų, kurie pagaminti čia, Lietuvoje. Tarp jų – pienas, duona, įvairios dešros, sūriai, salotos, daržovės, ledai ir kitos pirkėjų pamėgtos prekės“, – vardina „Lidl Lietuva“ vyriausiasis asortimento vadovas L. Gudas.
Geriausias kainos ir kokybės santykis
Paskutinis „Lidl“ kainų mažinimas šviežios mėsos kategorijoje buvo itin plataus masto: vištienos filė XXL, iki šiol kainavusi 6,99 euro už kilogramą, dabar kainuoja 5,99 euro, kilogramo vidinės viščiukų broilerių krūtinėlės filė kaina mažinama nuo 7,49 iki 6,49 euro. Taip pat pinga ir po 0,5 kg supakuota krūtinėlių filė, šlaunelių mėsa bei blauzdelės: jų kaina sumažėjo iki 50 centų. Krūtinėlės kepsniams, vištienos filė juostelių bei viščiukų vidinės filė pakuotės (po 400 gramų) atpigo iki 80 centų. Tai naujos standartinės kainos, kurios neturėtų keistis mažiausiai iki Velykų.
Neseniai pranešta, kad „Lidl” yra geriausią kainos ir kokybės santykį siūlantis prekybos tinklas Lietuvoje. Tarptautinio „Best Buy Award” tyrimo metu apklausos dalyvių buvo prašoma nurodyti, kuris prekybos tinklas, jų ar jų artimųjų nuomone, siūlo geriausią kainos ir kokybės santykį. Lietuvoje dauguma respondentų įvardijo būtent „Lidl” parduotuves.
Kai savaitgalį norisi greitai ir sočiai – „Lidl“ rekomenduoja kreminius makaronus su gardžiu padažu vos per 15 minučių!
„Lidl“ pirkėjai dosniai prisidėjo parama pavasarinei „Maisto banko“ akcijai
„Lidl Lietuva“ sparčiai plečiasi, ieško parduotuvių vadovų
Vilniuje duris atvėrė nauja „Lidl“ parduotuvė
„Lidl“ prekybos tinkle – pavasarinė „Maisto banko“ akcija: aukoti bus galima visose parduotuvėse
Velykų tradicijos pagal airius: nuo silkės laidotuvių iki švęsto vandens gėrimo
Artėjant ryškiausiai pavasario šventei, lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ inicijuota apklausa atskleidė, kad beveik pusė gyventojų patiekalus savo velykiniam stalui ketina...
Tarptautinių krovinių gabenimo, ekspedijavimo ir logistikos paslaugas teikianti „ACE Logistics“ plečia paslaugų krepšelį – nuo kovo įmonė verslo klientams siūlo...
Kelionių organizatorius „Tez Tour“ praėjusiais metais fiksavo rekordinius rezultatus Lietuvoje: pajamos siekė 113,8 mln. Eur ir buvo beveik dvigubai didesnės...
Finansinių technologijų startuolis „HeavyFinance“ gavo 3 mln. Eur investiciją. Į bendrovę šiame investicijų etape investavo rizikos kapitalo fondų valdytoja „Practica...
Nors pasaulinė pandemija jau nebekelia papildomų rūpesčių verslo sektoriuje, tačiau atsiradusios alternatyvos įprastam darbui ofise nelinkusios trauktis. Nuotolinis darbas vis...
Įvertinęs pirmosios autonominės parduotuvės sėkmę, prekybos tinklas „Iki“, kartu su startuoliu „Pixevia“, atidarė antrąją autonominę parduotuvę Lietuvoje. „IKI Express 24/7“...
Daugelis svajoja mesti nemėgstamą darbą ir sukurti sėkmingą verslą, kasdien mėgautis veikla, kuri teikia vidinį pasitenkinimą. Juvelyrikos studijos „Indivi“ įkūrėjai...
Augantis susidomėjimas kanapių produktais – užkandžiais, CBD aliejumi ir net vitaminais keturkojams paskatino du draugus, Ernest Milevskij ir Rytį Ragauską,...
Šiuolaikiniame pasaulyje daugelis žmonių skuba ir ieško patogumo bene visose sferose. Ne išimtis ir maistas bei kasdienės prekės. Ne visi...
Šiuolaikiniame pasaulyje vis daugiau žmonių, o ypač jaunų, susiduria su sudėtingais paskolų klausimais. Ne visi žmonės gali patys lengvai rasti...
Pats verslas gana paprastas, nebrangus ir suprantamas , turi nedaug konkurentų, nes idėja palyginti nauja. Net ir atsiradus konkurencijai, ji...
Verslas darbuotojams, dirbantiems nekvalifikuotą darbą, yra bene vienas seniausių verslų. Prisiminkite piramidžių statybą, kur dalyvavo ne tik vergai, bet ir...
Verslo esmė – pigiai nusipirkti šokoladą, išlydyti jį į skirtingas figūras, nuspalvinti ir parduoti su 500% pelnu. Tai tikri rodikliai,...
Sezoninis verslas – tai verslas, kurio pelnas labai priklauso nuo metų laiko, todėl pagrindinis jo tikslas – maksimaliai padidinti pajamas...
Kur investuoti krizės metu? Pagrindinis aspektas, kad sunkmečiu žmonės taupo ir todėl dalis paslaugų ar ne pirmo būtinumo prekių tampa...