Sekite naujienas

Verslas

„Lidl“ diktuoja kainų mažinimo tendencijas – pirkėjams siūlo ne vienkartines akcijas

Paskelbta

-

Metų pradžioje lyginamąja reklama rinką sujudinęs prekybos tinklas „Lidl“ ir toliau tęsia iniciatyvas dėl reguliariai mažinamų būtiniausių maisto produktų kainų. Vasario pradžioje iki 25 proc. pigo jų privataus prekės ženklo „Pilos“ sviestas, o praėjusią savaitę mažinimo banga nusirito per šviežios mėsos lentynas. Iš viso atpigo beveik pusė reguliaraus privataus prekės ženklo šviežios vištienos asortimento. Kai kur fiksuojamas net 1 euro kainų pokytis. Svarbu pabrėžti, kad tai nėra vienkartinės akcijos – „Lidl“ operatyviai reaguoja į pingančias žaliavas ir diktuoja mažesnes, reguliarias maisto produktų kainas rinkoje.


Rodo pavyzdį rinkoje

Reklama:

Vasarinės padangos - Pirkitpadangas.lt

Kaip sako „Lidl Lietuva“ vyriausiasis asortimento vadovas Lukas Gudas, nusprendę gyventojus geriau supažindinti su privačių prekės ženklų produktų privalumais, dabar jie turi puikią galimybę tą parodyti ir realiais pavyzdžiais. „Gera kokybė už žemą kainą yra pagrindinis mūsų privačių prekės ženklų pranašumas. Dabartinės ekonominės aplinkybės leidžia pristatyti ir kitą dalyką – kainų lankstumą. Tik pradėjus kristi žaliavų kainoms, nedelsdami ėmėmės veiksmų, kad galėtume tą skirtumą perduoti savo klientams, todėl realų pigimą mūsų pirkėjai pajunta pirmieji rinkoje“, – sako L. Gudas.

Jis neabejoja, kad dėl to palankumas ir pasitikėjimais privačios etiketės prekėmis ir toliau augs. Privatūs prekės ženklai šiuo metu sudaro 90 proc. „Lidl“ produkcijos ir ji dažnai yra net kelis kartus pigesnė nei kitos alternatyvos žinomais vardais. Pasak L. Gudo, „Lidl“ ir toliau yra pasiruošę tą kainų skirtumą didinti, o vartotojai, turėdami ir informacijos, ir pasirinkimą, galės patys nuspręsti, kokį prekybos tinklą pasirinkti kasdieniams pirkiniams.

„Gyventojai tampa racionalesniais pirkėjais ir yra linkę mažiau permokėti už žinomus prekių ženklus bei taip sutaupyti. Dabartiniame infliacijos kontekste mūsų privatūs prekės ženklai tampa dar aktualesni nei bet kada. Mūsų tikslas visada buvo ir išlieka pasiūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį rinkoje, užtikrinti žemiausias reguliarias kainas“, – tvirtina „Lidl Lietuva“ vyriausiasis asortimento vadovas.


Gamintojai – žinomi ir patikimi

Produkciją su privačia savo etikete „Lidl“ gamina ir bendradarbiaudami su žinomais Lietuvos gamintojais. „Pilos” pieno produktus gamina „Rokiškio sūris”, „Varėnos pienelis”, „Žemaitijos pienas”, „Klaipėdos pienas”. „Baroni” ir „Pikok” mėsos produktais rūpinasi „Krekenavos agrofirma”, „Samsonas”, o gardžiais duonos gaminiais „Lidl” lentynas užpildo „Lietuvos tiekėjas” ir „Vilniaus duona“. Pusę šviežios vištienos asortimento „Lidl“ parduotuvėms tiekia lietuviški ūkiai. Vietinės produkcijos gausu ir daržovių bei vaisių skyriuose.

„Pirkėjai nori ne tik kokybiškos ir pigios, bet kartu ir vietinės produkcijos. Stengiamės suderinti šiuos lūkesčius ir nuolat plečiame bendradarbiavimą su Lietuvos gamintojais bei ūkininkais. Šiandien „Lidl” parduotuvių lentynose jau galima surasti 700 produktų, kurie pagaminti čia, Lietuvoje. Tarp jų – pienas, duona, įvairios dešros, sūriai, salotos, daržovės, ledai ir kitos pirkėjų pamėgtos prekės“, – vardina „Lidl Lietuva“ vyriausiasis asortimento vadovas L. Gudas.

Geriausias kainos ir kokybės santykis

Paskutinis „Lidl“ kainų mažinimas šviežios mėsos kategorijoje buvo itin plataus masto: vištienos filė XXL, iki šiol kainavusi 6,99 euro už kilogramą, dabar kainuoja 5,99 euro, kilogramo vidinės viščiukų broilerių krūtinėlės filė kaina mažinama nuo 7,49 iki 6,49 euro. Taip pat pinga ir po 0,5 kg supakuota krūtinėlių filė, šlaunelių mėsa bei blauzdelės: jų kaina sumažėjo iki 50 centų. Krūtinėlės kepsniams, vištienos filė juostelių bei viščiukų vidinės filė pakuotės (po 400 gramų) atpigo iki 80 centų. Tai naujos standartinės kainos, kurios neturėtų keistis mažiausiai iki Velykų.

Neseniai pranešta, kad „Lidl” yra geriausią kainos ir kokybės santykį siūlantis prekybos tinklas Lietuvoje. Tarptautinio „Best Buy Award” tyrimo metu apklausos dalyvių buvo prašoma nurodyti, kuris prekybos tinklas, jų ar jų artimųjų nuomone, siūlo geriausią kainos ir kokybės santykį. Lietuvoje dauguma respondentų įvardijo būtent „Lidl” parduotuves.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos2 savaitės prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai4 savaitės prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas2 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |