Sekite naujienas

Verslas

„Lidl“ pirkėjai dosniai prisidėjo parama pavasarinei „Maisto banko“ akcijai

Paskelbta

-

Kovo 17–18 dienomis įvyko kasmet organizuojama „Maisto banko“ labdaros ir paramos fondo maisto rinkimo akcija. Prie akcijos, kaip ir kas kartą, prisidėjo ir prekybos tinklas „Lidl“, kuris kvietė pirkėjus aukoti 69-iose tinklo parduotuvėse visoje Lietuvoje. Šios akcijos metu „Lidl“ parduotuvėse surinktos paramos vertė siekė beveik 85 tūkst. eurų.


Savaitgalį vykusioje „Maisto banko“ akcijoje nevyriausybinėms organizacijoms paaukota ilgo galiojimo maisto produktų už daugiau nei 384 tūkstančius eurų. Šie produktai atiteko 320 nevyriausybinių organizacijų, kurios globoja nepasiturinčius. Tradiciškai „Maisto banko“ akcijoje daugiausiai aukota makaronų, toliau rikiuojasi kruopos, aliejus, cukrus. Planuojama, kad didžioji dalis surinktos paramos sunkiau gyvenantiems žmonėms bus išdalinta dar iki Velykų.

Pavasarinės „Maisto banko“ akcijos metu, renkant maisto produktus nepasiturintiesiems, ženklia parama prisidėjo „Lidl“ parduotuvių pirkėjai. „Lidl“ parduotuvėse vykusios akcijos metu pirkėjai nepasiturintiems paaukojo maisto už 84 592,13 eurus. Iš viso nupirkta daugiau nei 56 000 ilgai galiojančių maisto produktų. Per dvi dienas trukusią akciją „Lidl“ parduotuvėse buvo paaukota daugiau nei 17 000 kartų. „Maisto banko“ akcijos metu „Lidl“ parduotuvėse buvo itin aktyviai aukojama Marijampolėje (Žemaitės g.), taip pat išsiskyrė ir parduotuvės Vilniuje (Nidos g. bei Justiniškių g.).

„Visų organizacijų vardu nuoširdžiai dėkoju geros valios žmonėms, kurie nenusisuko nuo sunkiau gyvenančių mūsų šalies gyventojų ir ištiesė pagalbos ranką aukodami maistą. Ne mažiau prisidėjo ir daugiau nei šeši tūkstančiai savanorių, kurie kantriai ir ištvermingai abi dienas kvietė pirkėjus prisidėti, taip pat skaičiavo bei rūšiavo maistą. Be savanorių pagalbos ši akcija nebūtų įvykusi, todėl tariu nuoširdų ačiū kiekvienam, kuris skyrė bent dalelę savo laiko“ – dėkojo jau trisdešimt ketvirtą kartą akciją organizavusio labdaros ir paramos fondo „Maisto bankas“ vadovas Simonas Gurevičius.

Be tradicinių maisto rinkimo akcijų „Lidl“ su „Maisto banku“ bendradarbiauja nuolatos. Su „Maisto banku“ prekybos tinklas Lietuvoje bendradarbiauja jau nuo 2017 metų, o nuo 2018 metų pradėjo jam perduoti besibaigiančio galiojimo, tinkamus vartoti maisto produktus iš visų savo parduotuvių ir logistikos centro. 2022 m. prekybos tinklas „Maisto bankui“ perdavė 364 tonas maisto ir kitų produktų, kurių vertė – daugiau nei 646 tūkst. eurų. Taip pat „Maisto bankui“ „Lidl“ skiria ir finansinę paramą, kuri skirta maisto surinkimo, vežimo, paskirstymo kaštams padengti.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos3 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas4 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |