Sekite naujienas

Verslas

„Lidl“ prekybos tinkle – pavasarinė „Maisto banko“ akcija: aukoti bus galima visose parduotuvėse

Paskelbta

-

Kovo 17–18 d. vyks jau tradicinė labdaros ir paramos fondo „Maisto bankas“ organizuojama akcija, skirta padėti sunkiau besiverčiantiems. Prie kilnaus tikslo prisidės ir visos Lietuvoje veikiančios „Lidl“ parduotuvės, kuriose prekybos tinklo klientai galės pasidalinti maistu su tais, kuriems jo reikia labiausiai.

„Norėdami ištiesti pagalbos ranką tiems, kurie stokoja būtiniausių maisto produktų, jau ne vienus metus prisidedame prie „Maisto banko“ organizuojamos iniciatyvos. Kasmet augant „Lidl“ parduotuvių skaičiui, kiekvienos akcijos metu galime surinkti dar daugiau būtiniausių maisto produktų, kuriuos labdaros ir paramos fondas išdalina socialiai pažeidžiamiausiems visuomenės nariams. Pirkėjų patogumui, išreikšti savo gerumą prisijungdami prie „Maisto banko“ akcijos jie galės kiekvienoje „Lidl“ tinklo parduotuvėje“, – sako Lina Skersytė, „Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene.

Reklama:

Vasarinės padangos - Pirkitpadangas.lt

Parama reikalinga vis daugiau žmonių

„Maisto bankas“ jau daugiau nei dvidešimt metų rūpinasi, kad tinkamas vartoti maistas pasiektų tuos, kuriems jo reikia labiausiai. Labdaros ir paramos fondo komunikacijos vadovė Miglė Petronytė pastebi, kad paramos prašančių žmonių skaičius kasmet tendencingai didėja.

„Dalis žmonių kreipiasi į mus dar rudenį ir prašo pagalbos tik laikinai, kad galėtų vaikams nupirkti šiltesnę striukę, batus ar sumokėti komunalinių mokesčių išlaidas. Kitiems paramos maisto produktais reikia ištisus metus“, – sako M. Petronytė.

Ji prideda, kad aukojamų prekių krepšelis šiuo metu yra šiek tiek sumažėjęs, bet pačių aukotojų skaičius ir noras prisidėti prie „Maisto banko“ akcijos išlieka aktyvus.

„Jeigu anksčiau būdavo vidutiniškai vienu kartu paaukojami 5–6 produktai, tai pastebėjome, kad dabar labiau būdinga 3–4 produktų auka. Tačiau pats aukojimų dažnis išlieka toks pat ir net kartas nuo karto tam tikruose miestuose pastebime ir padidėjimą. Džiaugiamės, kad visuomenė ima geriau suprasti mūsų misiją ir reguliariai nori prie jos prisidėti“, – sako M. Petronytė.

Visas akcijos metu pirkėjų suaukotas maistas pasieks tuos, kurie dėl įvairių priežasčių negali sočiai, visavertiškai prasimaitinti. Dalis maisto bus perduodama įvairioms labdaros valgykloms, senelių namams, reabilitacijos, socialinių paslaugų ar vaikų dienos centrams, neįgaliųjų ir gausių šeimų asociacijoms.


Pastebi, kad gyventojai prašo kitų maisto produktų

„Lidl“ ir kitų prekybos tinklų pirkėjai yra kviečiami aukoti ilgai galiojančius, negendančius maisto produktus, pavyzdžiui, miltus, ryžius, kruopas, aliejų ir kt.

„Aukojamų prekių krepšeliuose dažniausiai matome makaronus, o šalia jų – ir patiekalui pagaminti skirtą pomidorų padažą ar derančius mėsos, žuvies konservus. Didžiuosiuose miestuose taip pat pastebime nuosekliai augantį sveikatai palankesnių maisto produktų skaičių. Pasitaiko atvejų, kai parduotuvėje tėvams apsiperkant kartu su vaikais, būtent mažieji tampa atsakingi už aukojamo maisto produktų krepšelį, todėl kartais gauname ir įvairių guminukų, šokoladinių kiaušinių ar kitų, vaikų pamėgtų, saldumynų“, – pasakoja M. Petronytė.

Nors paramos gavėjai įprastai džiaugiasi produktų krepšeliuose radę pasilepinti skirtų maisto produktų, tačiau dabar jie kur kas dažniau prašo pagrindinį racioną sudarančio maisto, teigia „Maisto banko“ atstovė.

„Žmonės iš praktiškai visų socialinių paramos grupių labiausiai prašo ir džiaugiasi gavę aliejaus, taip pat konservų ir kito, baltymais praturtinto, maisto“, – pastebi M. Petronytė.

Pašnekovė pažymi, kad „Maisto banko“ akcijos metu paramą parduotuvėse renka daugybė skirtingų vietos nevyriausybinių organizacijų, kurių poreikiai maistui, pagal jų tikslinę auditoriją, gali būti skirtingi. Pavyzdžiui, vieniši seneliai prašo lengviau paruošiamų maisto produktų, konservuotų sriubų, o vaikus globojančioms organizacijoms aktualesni sausi pusryčiai, kiti vaikų pamėgti produktai.

„Dėl to prašome gyventojų nebijoti akcijos metu prieiti ir paklausti parduotuvėje esančio savanorio, kokių produktų labiausiai reikia jų organizacijai. Apie tai praneš ir kiekviename maisto surinkimo punkte kabančios lentelės. Jeigu sunku apsispręsti, kokius produktus aukoti, prisidėti prie akcijos tikslo gyventojai gali ir pinigine 5 eurų vertės auka skambindami „Maisto banko“ skrajutėse nurodytu trumpuoju numeriu 1343“, – sako M. Petronytė.


Pernai rudenį paaukota už daugiau kaip 81 tūkst. eurų

Praėjusių metų rudenį „Lidl“ parduotuvėse buvo paaukota daugiau kaip 60 tūkst. ilgai galiojančių maisto produktų, kurių vertė siekė daugiau kaip 81 tūkst. eurų. Per dvi dienas trukusią akciją „Lidl“ parduotuvėse buvo paaukota daugiau nei 18 000 kartų.

Paramą stokojantiems prekybos tinklas „Lidl“ teikia ne tik vykstant ilgo galiojimo maisto produktų rinkimo akcijoms, bet ir ištisus metus.

Padėdama mažinti dar vartoti tinkamo maisto švaistymą, „Lidl Lietuva“ perduoda „Maisto banko“ organizacijai besibaigiančio galiojimo produktus, taip pat dar tinkamus vartoti produktus su pažeista pakuote, vaisius ir daržoves bei ne maisto prekes. 2022 m. prekybos tinklas „Maisto bankui“ perdavė 364 tonas maisto ir kitų produktų, kurių vertė – daugiau nei 646 tūkst. eurų. „Lidl Lietuva“ „Maisto bankui“ teikia ir finansinę paramą, kuri skirta maisto surinkimo, vežimo, paskirstymo kaštams padengti.

Pavasarinės akcijos metu paaukoti maisto produktus labdaros ir paramos fondui bus galima kovo 17 d., penktadienį, 15–20 val. ir kovo 18 d., šeštadienį, 10–20 val. Aukoti „Maisto bankui“ bus galima visose „Lidl“ parduotuvėse Lietuvoje.

Tarp dažniausiai aukoti prašomų produktų yra aliejus, cukrus, kava, arbata, kruopos, dribsniai, žirniai, pupos, makaronai, miltai, konservai (mėsos, žuvies, daržovių, vaisių), padažai, džiovinti vaisiai, riešutai, sausainiai, higienos prekės.

 

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos2 savaitės prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai3 savaitės prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas2 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |