Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
By
LukasLietuvos gyventojai bendrovę „Telia“ laiko tvariausia telekomunikacijų rinkos įmone šalyje, skelbia tvariausių Europos prekių ženklų tyrimą atliekančios „Sustainable Brand Index“ (SBI) kūrėjai. Per metus „Telia“ bendrame Lietuvos įmonių indekse pakilo per 13 pozicijų į 15 vietą.
„Pelnyti šį įvertinimą mums padėjo ypač didelis dėmesys aplinkosaugai, prasmingos į visuomenės saugumą ir atvirumą orientuotos iniciatyvos ir pagalba Ukrainai. Nepaisant pasaulinių sukrėtimų nepamiršome įsipareigojimų šviesti gyventojus apie klimato kaitą ir kryptingai mažinti savo kuriamą neigiamą poveikį aplinkai. Didelį dėmesį skyrėme įrangos surinkimui ir antriniam panaudojimui, saulės modulių įrengimui prie bazinių stočių bei investicijoms į inžinierių automobilių elektrifikavimą“, – sako „Telia“ vadovė Giedrė Kaminskaitė-Salters.
Pasak SBI ataskaitos, nuo 2020 m. stebimas mažėjantis lietuvių susidomėjimas tvarumo temomis, kas ypač matoma aplinkosaugos bei klimato kaitos kategorijose. Šių metų ataskaita atskleidė, kad Lietuvoje tik šiek tiek daugiau nei pusė (54 proc.) gyventojų domisi tvarumo temomis, kai tuo tarpu, 2020 m. šis skaičius siekė 67 proc.
To priežastys – Baltijos šalyse tvarumo apibrėžimas išlieka gana siauras ir vis dar daugiausia dėmesio skiriama tokioms aiškioms temoms kaip klimatas, aplinka bei mokesčių mokėjimas. Labiau išsivysčiusiose rinkose, pavyzdžiui, Švedijoje tvarumo apibrėžimas yra gana platus ir apima tokias temas kaip karas, konfliktai, demokratija.
„Norėdami paskatinti daugiau domėtis ekologija ir tvarumu, prisidėjome prie 16 Lietuvos miestų apkeliavusio Klimato muziejaus iniciatyvos, laikydamiesi tikslo 2030 m. savo veikloje neišmesti nei gramo anglies dvideginio (CO2) ir nepalikti jokių atliekų, didinome atnaujintų telefonų ir planšečių pardavimus, įrengėme saulės modulius prie bazinių mobiliojo ryšio stočių bei įsigijome 115 elektromobilių“, – nuveiktus darbus vardina G. Kaminskaitė-Salters.
„Telia“ socialinė atsakomybė apima įvairias veiklos sritis, kurios pagrindas dėmesys bendruomenei – saugi ir atvira visuomenė, įvairovės skatinimas, žmonių su negalia įdarbinimas. Siekdama nuo pat mažumės jaunuosius gyventojus mokyti saugaus elgesio internete, „Telia Lietuva“ kartu su „CGI Lithuania“ sukūrė lietuviškai įgarsintą edukacinį žaidimą „Spoofy“, toliau vysto ilgametį projektą „Augu internete“, kuria ir kitas atsakingą tėvystę lengvinančias inovacijas.
Nors SBI tyrimas taip pat parodė, kad Baltijos šalių gyventojai nemano, jog karas Ukrainoje susijęs su tvarumu, tačiau reaguodama į susidariusią sudėtingą situaciją bendrovė nepamiršo ir tų, kurie liko kautis agresoriaus niokojamoje šalyje.
„Vykdydama tinklo atnaujinimą į 5G, sunaikinto Ukrainos tinklo atkūrimui išsiuntėme didelį kiekį naudotos tinklo įrangos. Nukentėjusiems Ukrainos žmonėms perdavėme mobiliųjų telefonų, o visuose Lietuvoje įsikūrusiuose pabėgėlių centruose nedelsdami įvedėme nemokamą internetą, prisidėjome su įranga, kuria naudojosi ten dirbantys savanoriai ir išdalinome virš 34 tūkst. išankstinio mokėjimo SIM kortelių, kad jie galėtų susisiekti su jiems svarbiausiais žmonėmis“, – prisimena G. Kaminskaitė-Salters.
Nuo 2011 m. atliekamame „Sustainable Brand Index“ tyrime prekių ženklai atrenkami vertinant nepriklausomus kriterijus, kaip užimamos rinkos dalis, apyvarta ir bendras prekių ženklo žinomumas šalyje. Įmones vertina šalies gyventojai.
„Telia“ reaguoja į kibernetines grėsmes – steigia Skaitmeninės pažangos centrą
Nauja Lietuvos mobiliojo interneto era: nebaisios nei tūkstantinės minios, nei pasaulinio lygio renginiai
„Telia“ kviečia žmones su negalia daryti karjerą telekomunikacijų srityje
Kaip save „ištrinti“ iš interneto? 5 geriausi būdai
Nuo mini kino teatro iki bičių avilio – lietuviai pateikė per 130 taksofonų būdelių panaudojimo idėjų
Eurolygos finalas Kaune: galingiausias Wi-Fi šalyje ir visą parą budintys „Telia“ inžinieriai
Išankstiniais nekilnojamojo turto projektų valdymo ir NT paslaugų kompanijos „Citus“ analitikų duomenimis, gegužę Vilniuje susitarta dėl 252 naujų butų ir...
Didžiausia Baltijos šalyse mėsos perdirbimo įmonių grupė „BIOVELA Group“ praėjusiais metais ir toliau augino pardavimo pajamas, kurios didėjo 36 proc....
Vis daugiau vartotojų už prekes ar paslaugas atsiskaito naudodamiesi skaitmeninėmis piniginėmis, tokiomis, kaip „Google Pay“ ar „Apple Pay“. Mantas Užupis,...
Baltijos šalyse surengtas pirmasis teisines technologijas (angl. legal tech) kuriančių startuolių akceleratorius „Baltic legal tech sandbox“, kuriame dalyvavo 8 startuoliai...
Pirmąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje veikiantys startuoliai sumokėjo 82 mln. eurų mokesčių – 40 proc. daugiau nei prieš metus ir...
Lietuvos RegTech startuolis AMLYZE, kuriantis FinTech, neobankams ir kriptovaliutų įmonėms skirtus pinigų plovimo prevencijos sprendimus, sėkmingai užbaigė 1 mln. eurų...
NUMAI – pirmasis nepriklausomas „Nuomokis ir pirk“ paslaugos teikėjas Europos sąjungoje. Suteikdami žmonėms galimybę greičiau įsikelti į savo namus, per...
“Youtube” platformoje benaršantiems, Aivaro Milašausko pavardė tikrai girdėta. „Mano gyvenimas sukasi aplink įvairias naujas patirtis. O tas patirtis susirinkti ir...
„Leafood“ – nauja, įdomu ir dar nepatirta. Įmonės vizija – aprūpinti vartotojus maistingiausiais ir sveikiausiais lapiniais žalumynais, kad būtų užtikrinta...
„Town Projects“ – nekilnojamojo turto (NT) projektų valdymo ir įgyvendinimo paslaugas teikianti įmonė, sėkmingai atstovaujanti klientų interesus, bendraujant su tiekėjais,...
Suprasdami visą “OpenAI” kalbos modelio “ChatGPT” potencialą, daugelis naudotojų jau pradėjo plėsti savo klientų aptarnavimo paslaugas arba kurti naujus verslus...
Prieš pandemiją buvo prognozuojama, kad mobiliųjų programėlių kūrimas iki 2023 m. atneš 935 mlrd. dolerių pajamų. Pandemija pagreitina šį procesą...
Prekyba vaikiškais drabužiais yra viena iš paklausiausių mažmeninės prekybos sričių. Norint prekiauti šiuo asortimentu, nereikia licencijos, o sandėliavimui nereikia jokių...
Plaukų šalinimas lazeriu – vis labiau populiarėjanti grožio verslo sritis. Šiuo metu tai viena patikimiausių ir pelningiausių sričių. Štai kodėl:...
Norėdami atidaryti batų ar drabužių parduotuvę, daugelis žmonių klaidingai mano, kad jiems reikia išsinuomoti prekybos vietą, samdyti darbuotojus ir nusipirkti...