Sekite naujienas

Verslas

Lietuviai vertina visą parą veikiančias parduotuves: atskleidė, ką perka naktį

Paskelbta

-

Daugiau nei 98 proc. pirkėjų autonominėse parduotuvėse apsiperka sklandžiai, rodo prekybos tinklo „Iki“ turimi duomenys. Didžioji jų dalis tokią, inovatyvią apsipirkimo patirtį vertina palankiai. Tai patvirtina ir Mikas Jovaišas, prekybos tinklo „Iki“ strategijos departamento vadovas. Jis sako, kad visą parą veikiančiose parduotuvėse lietuviai dažnai apsiperka tuomet, kai įprastos parduotuvės neveikia – anksti ryte arba naktį.

„Autonominių parduotuvių technologiją lietuviai priėmė labai palankiai. Pirmąją tokio tipo parduotuvę Vilniuje atidarėme dar pernai vasarį, o iki šio pavasario – duris atvėrė ir dar trys autonominės parduotuvės. Jos visos yra orientuotos į intensyvius pirkėjų srautus. Pastebime, kad jas itin vertina modernūs ir aktyvūs pirkėjai. Autonominių parduotuvių asortimentas suformuotas galvojant apie greito apsipirkimo, šviežių ir jau paruoštų vartoti produktų besitikinčių pirkėjų poreikius. Stebėdami pardavimų duomenis, matome, kad didžiąją pirkinių krepšelio dalį sudaro gaivieji gėrimai ir užkandžiai“, – teigia M. Jovaišas.

Reklama:

Vasarinės padangos - Pirkitpadangas.lt


M. Jovaišas sako, kad didžiausi pirkėjų srautai moderniose parduotuvėse fiksuojami vakarais, ypač nuo 22 val., taip pat ir anksti ryte, nuo 6 iki 8 val.

„Į Vilniuje, Upės gatvėje įsikūrusią didžiausią autonominę parduotuvę pirkėjai užsuka, ne tik dieną, bet ir naktį – nuo 23 iki 1 val., taip pat ankstyvą rytą. Didžiausias jų srautas matuojamas artėjant savaitgaliui ir savaitgalį. Panašaus pirkėjų srauto sulaukia ir Vilniaus senamiestyje, Didžiojoje gatvėje įsikūrusi autonominė parduotuvė. Tiesa, ją gausiai lanko ne tik senamiesčio naktinėtojai, bet ir šeimos, turistai. Tuo tarpu kiosko tipo autonominės parduotuvės, įsikūrusios sostinės miegamuosiuose rajonuose, didelio pirkėjų srauto sulaukia ir šiokiadieniai“, – pasakoja M. Jovaišas.

Jo teigimu, populiariausios tokio tipo parduotuvių prekės: gaivieji gėrimai, vanduo, ledai, įvairiausi užkandžiai, sumuštiniai. Didelio dėmesio sulaukia ir šaldyti gaminiai, pavyzdžiui, picos, taip pat kava, arbata.

„Iki“ primena, kad autonominėje parduotuvėje apsipirkti galima itin greitai ir paprastai. Prie vartelių specialiame terminale nuskenavęs banko kortelę pirkėjas gali patekti į parduotuvę, patogiai ir greitai išsirinkti prekes, o išeidamas pro vartelius, patvirtinti mokėjimą. Apsipirkimo metu pirkėjas visas prekes gali dėti į savo maišelį ar kuprinę, jam nereikia papildomai imti prekių krepšelio.

Dirbtinio intelekto valdoma autonominio apsipirkimo technologija patogi ir prekybos tinklui. Darbuotojai yra automatiškai įspėjami apie prekių trūkumą, dirbtinis intelektas prognozuoja prekių poreikį, užsakymus, pateikia nurodymus salės darbuotojams.

Autonominės parduotuvės Vilniuje veikia visą parą septynias dienas per savaitę. Nuo 23 val. iki 7 val. ryto į jas patekti galima naudojantis programėle.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos2 savaitės prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai3 savaitės prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas2 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |