Sekite naujienas

Verslas

Lietuvos gyventojų pažadai sau: planuoja keisti apsipirkimo įpročius ir daugiau sutaupyti

Paskelbta

-

Lietuvos gyventojai šiemet pasižada pagerinti savo apsipirkimo įpročius ir daugiau sutaupyti. Naujausio „Lidl Lietuva“ užsakymu tyrimų bendrovės „Norstat“ atlikto tyrimo duomenimis, šių tikslų dauguma apklaustųjų sieks pirkdami tik būtinus produktus ir labiau stebėdami akcijas. Ekspertų teigimu, koreguojant apsipirkimo įpročius gali pasitarnauti ir išmaniosios programėlės.

„Nors maisto produktų apsipirkimas nėra ta sritis, kurioje šalies gyventojai taupo labiausiai, tyrimas parodė, kad pirkėjai šioje srityje norėtų sutaupyti daugiau. Įgyvendinti šį metų pradžioje sau duotą tikslą įmanoma laikantis vos kelių paprastų apsipirkimo taisyklių“, – sako „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis.

Reklama:

Taupys pirkdami tik būtinus produktus

„Lidl Lietuva“ užsakymu 2024 metų pradžioje tyrimų bendrovės „Norstat“ atliktas reprezentatyvus tyrimas atskleidė, kad šalies gyventojai šiemet pasiryžę sutaupyti pakeitę apsipirkimo įpročius.

„Gyventojai sutaupyti labiausiai nori pirkdami tik tuos produktus, kurių tikrai reikia – tą šiemet sau pasižadėjo net 54 proc. apklaustųjų. Kita didelė dalis žmonių – 31 proc. respondentų – šiais metais ketina taupyti labiau stebėdami įvairias akcijas“, – sako A. Bubnelis.

Jo teigimu, taupyti ir stebėti akcijas pirkėjams padeda išmanūs būdai, pavyzdžiui, „Lidl Plus“ programėlė, kurioje nuolat atnaujinami specialūs pasiūlymai ir akcijos prekėms bei pateikiami patiekalų receptai.

„Programėlė gali palengvinti pirkėjams pasirinkimą ir pasufleruoti, kokias prekes įsigyti, kokį meniu susiplanuoti savaitei. Žinodamas, kokį maistą valgys artimiausiomis dienomis, pirkėjas gali susidaryti reikiamų pirkinių sąrašą ir išvengti nebūtinų pirkinių. Tiek meniu, tiek pirkinių sąrašo sudarymas padeda mažinti išlaidas maistui, kaip ir retesni, bet gausesni apsipirkimai, naudojimasis parduotuvės akcijomis, gausiau įsigytų produktų užšaldymas ateičiai ir pan.“, – tvirtina A. Bubnelis.

„Lidl Lietuva“ atstovo teigimu, pirkinių krepšelio sumą sumažinti padeda ir analogiškų produktų lyginimas – perkant būtina atkreipti dėmesį į panašių prekių kilogramo, litro kainą.

„Lygindami prekes pastebėsite, kad privačių prekių ženklų gaminiai yra pigesni už žinomų prekių ženklų produktus. Taip yra todėl, kad privačių prekių ženklų produkcijai nereikalingos išlaidos rinkodarai. Didžioji „Lidl“ asortimento dalis yra su privačių prekių ženklų etiketėmis – šie gaminiai yra draugiškas piniginei, kokybiškas ir tvaresnis pasirinkimas. Atidžiai kontroliuojame šių produktų gamybos procesus ir keliame vis didesnius reikalavimus žaliavų ir produkcijos kokybei“, – tvirtina A. Bubnelis.

Įgyvendinti pažadus padeda realūs siekiai

Tyrimo duomenimis, visuomet taupančiais save laiko 25 proc. respondentų, visiškai netaupiais – tik 3 proc. apklaustųjų. Labiausiai taupūs asmenys yra patys jauniausi 18–29 m. (taupo 73 proc. šios grupės apklaustųjų) ir patys vyriausi 60–74 m. apklaustieji (72 proc.).

Paaiškėjo, kad savo apsipirkimo įpročiais yra patenkinti tik 40 proc. apklaustųjų, o likę respondentai praėjusiais metais tikėjosi sutaupyti daugiau.

Kokie veiksmai norintiems sėkmingiau taupyti gali padėti pasiekti užsibrėžtų tikslų? Mokslininkų teigimu, įgyvendinti pažadus padeda realistiškų tikslų užsibrėžimas ir šiuolaikinės technologijos, leidžiančios fiksuoti pažangą. Pavyzdžiui, dažniau bėgioti nusprendęs asmuo savo pažangą fiksuoja išmaniojo telefono programėlėje ir savo pasiekimais dalijasi su draugais. Panašiai pažangą fiksuoti leidžia programėlės, skirtos mokytis kalbų, medituoti ir pan.

„Pirkėjus motyvuoti taupyti toliau gali paskatinti ir patirtų išlaidų analizė. Pavyzdžiui, pamatęs, kiek skirdavo pinigų maistui anksčiau ir kiek sutaupo dabar, asmuo gali nusimatyti realią sumą, kurią sieks sutaupyti kiekvieną mėnesį ir įgyti daugiau ryžto toliau gyventi taupiai, kol tai taps natūraliu įpročiu. Savo išlaidas maistui pirkėjas gali patogiai peržiūrėti „Lidl Plus“ programėlėje esančiuose virtualiuose čekiuose. Tokios, atrodo, nedidelės, bet kryptingos kasdienės pastangos padės pasiekti rezultatą ir sutaupyti“, – teigia A. Bubnelis.

Naujienos

Verslo Vikingai

Verslo vikingai1 mėnuo prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai1 mėnuo prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Nekilnojamas turtas3 mėnesiai prieš

NT agentūrą Ispanijoje įkūrusi lietuvė: „Svajokite, planuokite, veikite ir jums pavyks. Po saule vietos yra visiems”

Dirbti ir vystyti verslą saulėtoje Ispanijoje gali būti ne vieno lietuvio svajonė. Ją prieš šešerius metus įgyvendino Sonata Norkienė, šiuo...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

SPA trenerė, grožio terapeutė Deimantė Gelgutienė: „Tu gali būti tik pavyzdžiu kitiems“

Grožio pasaulyje dirbanti Deimantė Gelgutienė atlieka SPA ritualus veidui ir kūnui, konsultuoja kosmetologes ir SPA centrus. Trenerė savo veiklas derina...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

„SME Finance“ vadovas Mindaugas Mikalajūnas: „Šiuo metu finansavimo galimybės – beribės“

„SME Finance“ įmonė šiuo metu didžiausia Baltijos šalyse nebankinio finansavimo technologijų platforma, suteikusi finansavimą už daugiau nei 1,5 mlrd. eurų,...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |