Paskelbta
2 savaitės prieš-
By
LukasLietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pradeda velykinę reklamos kampaniją ir skelbia, kad pasiruošti šv. Velykoms galima visose, net ir mažiausiose – vieno X formato, parduotuvėse. Prekybos tinklo inicijuota gyventojų apklausa parodė, kad gyventojams Velykos išlieka svarbia švente, kuriai ruošiasi iš anksto, o jai planuoja išleisti tiek pat arba šiek tiek daugiau nei pernai, ieškodami geriausių kainų pasiūlymų.
Artėjant Velykoms, „Maximos“ inicijuota visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „Spinter tyrimai“ atlikta apklausa atskleidė, kad beveik 70 proc. gyventojų Velykų vaišėms planuoja išleisti iki 100 eurų – panašiai tiek pat arba šiek tiek daugiau kaip ir praėjusiais metais. Didesnį, iki 200 eurų, biudžetą šiai pavasario šventei suplanavo 16 proc. apklaustųjų, tarp jų – gausesnė vyriausiųjų respondentų (66 metų ir daugiau) dalis ir beveik ketvirtadalis sostinės gyventojų. Apklausos rezultatai taip pat parodė, kad net 38 proc. gyventojų Velykoms apsipirks prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse.
„Pradedame šventinę kampaniją „Visų mūsų Velykos visose Maximose“, kuri bus dosni nuolaidų, įvairaus asortimento ir geros kainos pasiūlymų šventiniam stalui ir ne tik. Tai reiškia, kad pasiruošti Velykoms gyventojai galės apsipirkdami net ir mažiausiose mūsų tinklo parduotuvėse, kadangi pastarosios savo asortimento įvairove ir išskirtinumu nenusileis didžiosioms parduotuvėms. Pirkėjai savo šventiniam stalui mūsų tinklo parduotuvėse galės rasti tokių kruopščiai atrinktų prekių kaip fazanai, gorgonzola su maskarponės sūriu, jautienos karpačio, švieži eklerai su maskarpone ir kitais įdarais, tortas „Snikeris“ bei daugybė kitų“, – vardija Marius Tilmantas, „Maximos“ Pirkimų departamento direktorius.
2022 metais transformuotos 136 „Maxima X“ formato parduotuvės, kuriose pirkėjai gali rasti išgrynintą bei aktualų prekių asortimentą. Visos atnaujinto formato parduotuvės pirkėjams siūlo tą pačią prekių pasiūlą ir lengvai pažįstamą aplinką, kurioje paprasta orientuotis ir galima greitai rasti mėgstamas prekes, pastebėti akcijas bei specialius pasiūlymus.
„Tai ypač aktualu nedidelių miestų, miestelių, rajonų centrų, kaimo vietovių gyventojams – kad ruošiantis Velykoms jiems nereikės toli keliauti dėl didesnio, įvairesnio asortimento. Kita vertus, siekiame, kad net ir didesniuose miestuose gyventojai turėtų platų prekių pasirinkimą mažo formato parduotuvėse šalia namų ir Velykoms galėtų apsipirkti patogiai, taupydami laiką“, – kalba M. Tilmantas.
Lūkesčius sutaupyti gyventojai sieja su akcijomis
Didžioji dauguma apklaustųjų sako planuojantys Velykoms ruoštis iš anksto. Apie pusė apklausoje dalyvavusių gyventojų seka nuolaidas parduotuvėse, kad galėtų pigiau įsigyti reikiamų prekių, o maždaug penktadalis apklaustųjų dalijasi, jog iš anksto perka ilgesnio galiojimo produktus.
„Apklausa patvirtina, kad ruošdamiesi Velykoms gyventojai stengsis sutaupyti. Apie trečdalis jų nurodo, jog rinksis pigesnes produktų alternatyvas, tačiau apie pusė respondentų labiausiai tikisi sutaupyti pasinaudoję akcijomis. Mums svarbu, kad pirkėjai mūsų tinkle įsigytų kokybiškų prekių geromis kainomis, todėl visada turime gerų kainų pasiūlymų. Pirkėjams siūlome didelį šviežio maisto ir kitų kasdienių prekių asortimentą, o norėdami padėti sutaupyti – kiekvieną savaitę atrinktiems produktams taikome nuolaidas. Daugiausia jų – savaitiniame mūsų mažų kainų leidinyje“, – teigia M. Tilmantas.
Velykų stalo repeticija: ekspertė pataria, kaip nesudėtingai ir nebrangiai paruošti skirtingų rūšių mėsą
„Maximos“ pirkėjai buvo dosnūs: „Maisto bankui“ paaukota arti 100 tūkst. maisto produktų
Šalia Klaipėdos prasideda naujo „Maxima“ prekybos centro statybos: investuos 3,2 mln. eurų
Šiltnamio enciklopedija: patarimai, kaip tinkamai pasiruošti šiltajam sezonui
Dvarčionių bendruomenė šiltąjį sezoną vilniečius kvies atrasti atkurtą sveikatingumo taką „Šeimų judesio pušynas“
„Linkėjimai iš kaimo“ rankų darbo gaminiai: tautos paveldas – parduotuvių lentynose
Artėjant ryškiausiai pavasario šventei, lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ inicijuota apklausa atskleidė, kad beveik pusė gyventojų patiekalus savo velykiniam stalui ketina...
Tarptautinių krovinių gabenimo, ekspedijavimo ir logistikos paslaugas teikianti „ACE Logistics“ plečia paslaugų krepšelį – nuo kovo įmonė verslo klientams siūlo...
Kelionių organizatorius „Tez Tour“ praėjusiais metais fiksavo rekordinius rezultatus Lietuvoje: pajamos siekė 113,8 mln. Eur ir buvo beveik dvigubai didesnės...
Finansinių technologijų startuolis „HeavyFinance“ gavo 3 mln. Eur investiciją. Į bendrovę šiame investicijų etape investavo rizikos kapitalo fondų valdytoja „Practica...
Nors pasaulinė pandemija jau nebekelia papildomų rūpesčių verslo sektoriuje, tačiau atsiradusios alternatyvos įprastam darbui ofise nelinkusios trauktis. Nuotolinis darbas vis...
Įvertinęs pirmosios autonominės parduotuvės sėkmę, prekybos tinklas „Iki“, kartu su startuoliu „Pixevia“, atidarė antrąją autonominę parduotuvę Lietuvoje. „IKI Express 24/7“...
Daugelis svajoja mesti nemėgstamą darbą ir sukurti sėkmingą verslą, kasdien mėgautis veikla, kuri teikia vidinį pasitenkinimą. Juvelyrikos studijos „Indivi“ įkūrėjai...
Augantis susidomėjimas kanapių produktais – užkandžiais, CBD aliejumi ir net vitaminais keturkojams paskatino du draugus, Ernest Milevskij ir Rytį Ragauską,...
Šiuolaikiniame pasaulyje daugelis žmonių skuba ir ieško patogumo bene visose sferose. Ne išimtis ir maistas bei kasdienės prekės. Ne visi...
Šiuolaikiniame pasaulyje vis daugiau žmonių, o ypač jaunų, susiduria su sudėtingais paskolų klausimais. Ne visi žmonės gali patys lengvai rasti...
Pats verslas gana paprastas, nebrangus ir suprantamas , turi nedaug konkurentų, nes idėja palyginti nauja. Net ir atsiradus konkurencijai, ji...
Verslas darbuotojams, dirbantiems nekvalifikuotą darbą, yra bene vienas seniausių verslų. Prisiminkite piramidžių statybą, kur dalyvavo ne tik vergai, bet ir...
Verslo esmė – pigiai nusipirkti šokoladą, išlydyti jį į skirtingas figūras, nuspalvinti ir parduoti su 500% pelnu. Tai tikri rodikliai,...
Sezoninis verslas – tai verslas, kurio pelnas labai priklauso nuo metų laiko, todėl pagrindinis jo tikslas – maksimaliai padidinti pajamas...
Kur investuoti krizės metu? Pagrindinis aspektas, kad sunkmečiu žmonės taupo ir todėl dalis paslaugų ar ne pirmo būtinumo prekių tampa...