Sekite naujienas

Verslas

„Maxima“ pirkėjams padėjo sutaupyti 4,4 mln. eurų: sumažino beveik pusės tūkstančio prekių įprastą kainą

Paskelbta

-

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, pernai pradėjęs įprastų kainų mažinimo iniciatyvą, pirkėjams per metus padėjo sutaupyti 4,4 mln. eurų. Didžiausią kainos skirtumą pajuto pirkėjai, kasdien į prekių krepšelį įsidedantys pieno produktus. Pigiau nei įprastai buvo galima įsigyti ir kavos, aliejaus bei įvairių padažų. Prekybos tinklo teigimu, pastangos suteikti pirkėjams galimybę apsipirkti už jiems prieinamą kainą dedamos ir šiemet. Tai patvirtina ir kainas stebintis nepriklausomas portalas „Pricer.lt“ – sausį „Maxima“ ir vėl užtikrino pigiausių maisto produktų vidutinio krepšelio lyderės poziciją.

„Jau metus vykstanti įprastų kainų mažinimo iniciatyva pirkėjams leido sutaupyti reikšmingą pinigų sumą. Ir toliau stengiamės, kad kiekvienas prekybos tinklo pirkėjas parduotuvėse galėtų įsigyti prekes už jam prieinamą kainą“, – sako prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Reklama:

Didžiausias akcentas – pieno produktams


I. Trakimaitės-Šeškuvienės teigimu, mažinant reguliarias prekių kainas didžiausias dėmesys pernai buvo skiriamas dažname pirkėjų krepšelyje atsiduriantiems pieno produktams, tačiau už mažiau nei įprastai buvo galima įsigyti ir kitų kasdienio naudojimo prekių.

Pastarąjį mėnesį prekybos tinkle buvo reikšmingai sumažintos „Ekofrisa“, „Well done“, „Galinta“, „Skanėja“ ir kitų populiarių bei pirkėjų mėgstamų prekės ženklų įprastos grikių kainos.

„Ši „Maximos“ iniciatyva, mažinti įprastas būtiniausių maisto produktų kainas, yra papildomos pastangos siūlant pirkėjams palankiausias kainas ne tik akcijų metu. Greta įvairių nuolaidų, kurių metu tam tikrą laiką taikomos reikšmingai pigesnės kainos atrinktiems produktams, nuolat ieškome būdų, kaip sumažinti reguliarias prekių kainas aktualiausiems, kasdienio vartojimo produktams“, – pasakoja I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Pasak „Maximos“ atstovės, prekybos tinklo pastangas mažinti įprastas būtiniausių maisto prekių kainas įrodo ir kainas stebinčio nepriklausomo portalo „Pricer.lt“ naujausi duomenys.

Portalo atlikta pigiausių maisto produktų vidutinio krepšelio analizė atskleidžia, kad lyginant su kitais didžiaisiais prekybos tinklais, sausį „Maximoje“ pigiausių maisto prekių gyventojai galėjo įsigyti žemiausia vidutinio krepšelio kaina – už 57,27 eurus. Duomenys rodo, kad šių prekių krepšelį sausio mėnesį „Maximoje“ pirkėjai galėjo įsigyti 0,79 euro pigiau nei gruodį.

Įsigijo daugiau kavos ir tualetinio popieriaus

Pernai prekybos tinklui pradėjus antiinfliacinę iniciatyvą per metus buvo sumažintos maždaug pusės tūkstančio prekių įprastos kainos. Sumažėjusiomis reguliariomis prekių kainomis pirkėjai įsigijo sausos bakalėjos kategorijos produktų – miltų, makaronų, taip pat įvairių padažų, duonos, buitinės chemijos ir t. t.

I. Trakimaitė-Šeškuvienė pastebi, kad reikšmingai pigesnėmis kainomis pirkėjai mielai didesniais kiekiais įsigijo ir ilgo galiojimo prekių.

Skaičiuojama, kad be ženkliai išaugusių sumažintų įprastų kainų pieno produktų pardavimų, pirkėjai taipogi aktyviai rinkosi ir sumažintos įprastos kainos kavą, tualetinį popierių. Daugelio prekės ženklų kavos kaina buvo sumažinta nuo 8 iki 27 proc., o tualetinio popieriaus – iki 17 proc.

„Įprastų kainų mažinimo iniciatyva pirkėjams padeda sutaupyti ilgesnėje laiko perspektyvoje. Reguliariai reikšmingai pigesnes prekių kainas pirkėjams užtikriname ir kitomis iniciatyvomis – „Anekdotas, o ne kaina“, „Laimingų kainų“ leidinių, ir ne tik, pasiūlymais. Vis tik norime pabrėžti, kad įprastų kainų mažinimo iniciatyva – nenutrūkstantis procesas siekiant tikslo, kad mūsų pirkėjai kiekvieną dieną galėtų rasti ir susidėti prekių krepšelį kiekvienam priimtina kaina. Tad ir toliau dėsime nuolatines pastangas deryboms su tiekėjais ieškant geriausio ir tvariausio įprastų prekių kainų mažinimo susitarimo“, – tikina I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Naujienos

Verslo Vikingai

Verslo vikingai1 mėnuo prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai1 mėnuo prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Nekilnojamas turtas3 mėnesiai prieš

NT agentūrą Ispanijoje įkūrusi lietuvė: „Svajokite, planuokite, veikite ir jums pavyks. Po saule vietos yra visiems”

Dirbti ir vystyti verslą saulėtoje Ispanijoje gali būti ne vieno lietuvio svajonė. Ją prieš šešerius metus įgyvendino Sonata Norkienė, šiuo...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

SPA trenerė, grožio terapeutė Deimantė Gelgutienė: „Tu gali būti tik pavyzdžiu kitiems“

Grožio pasaulyje dirbanti Deimantė Gelgutienė atlieka SPA ritualus veidui ir kūnui, konsultuoja kosmetologes ir SPA centrus. Trenerė savo veiklas derina...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

„SME Finance“ vadovas Mindaugas Mikalajūnas: „Šiuo metu finansavimo galimybės – beribės“

„SME Finance“ įmonė šiuo metu didžiausia Baltijos šalyse nebankinio finansavimo technologijų platforma, suteikusi finansavimą už daugiau nei 1,5 mlrd. eurų,...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |