Sekite naujienas

Verslas

„MOKI VEŽI“ apyvarta 2022-aisiais augo net 23 proc., pirkiniai tapo racionalesni

Paskelbta

-

2022-ieji statybos, remonto, apdailos, šildymo ir sodo prekių parduotuvių tinklui „MOKI VEŽI“ buvo įsimintini – lyginant su praėjusiais metais, pajamos augo net 23 proc., o bendra metinė apyvarta siekė 126 mln. Eurų. Grynasis pelnas sudarė 2,3 mln. Eur. Nors pardavimai ženkliai išaugo, keitėsi pirkėjų įpročiai – pernai lietuviai pamiršo impulsyvų išlaidavimą, apsipirkimai tapo racionalesni.

„MOKI VEŽI“ parduotuvių tinklą valdančios įmonės „Makveža“ generalinis direktorius Gintautas Butkevičius pastebi, kad pernai, lyginant su 2021-aisiais, pirkėjai atsisakė impulsyvių pirkinių, juos planavosi kur kas anksčiau nei įprastai, o pardavimai augo ne visose prekių kategorijose.

G. Butkevičius sako, kad pernai, lyginant su 2021-aisiais, parduota mažiau statybinių prekių, metalo gaminių, kuro prekių ir trąšų. Anot jo, tai yra suprantama, kadangi šių prekių kategorijų tiek gaminimo, tiek pardavimo kainos kiek ūgtelėjo.


Tarp populiariausių – namų jaukumą kuriančios prekės

„Taip pat pastebime didesnius pardavimus prekių kategorijose, kurios orientuotos į namų jaukumą ar minimalų dizaino atnaujinimą“, – teigia G. Butkevičius ir priduria, kad pernai lietuviai vis dar aktyviai pirko statybines medžiagas, šildymo įrangą, apdailos, sodo, elektrinių įrankių ir namų apyvokos prekes. Būtent šios prekių kategorijos sudarė didžiausią apyvartos augimą.

Anot jo, sėkmingus finansinius metus lėmė daugybė skirtingų faktorių. „Pirmiausia įtakos turėjo vidinių procesų optimizavimas, augantis internetinės prekybos populiarumas bei vis dar aktyvus nekilnojamojo turto sektorius. Taip pat parduotuvių rekonstrukcijos ir susistemintos navigacijos sprendimai jose. Žinoma, prie apyvartos rezultatų prisidėjo ir bendras šalies infliacijos augimas“, – sako G. Butkevičius.


2022-ieji – iššūkių metai

2022-ieji, anot generalinio direktoriaus, buvo nelengvi metai – pilni iššūkių ir svarbių sprendimų. Rusijos pradėtas karas Ukrainoje paveikė daugelį verslo sektorių, ne išimtis buvo ir „MOKI VEŽI“ parduotuvių tinklas.

„Žinoma, tai sukėlė papildomų sunkumų, kadangi, norint užtikrinti nenutrūkstamą tiekimo grandį į parduotuves, ieškojome alternatyvių prekių iš Europos tiekėjų“, – sako G. Butkevičius.

Dar vienas iššūkis buvo išaugusios energetinių išteklių kainos. Pasak G. Butkevičiaus, teko greitai ir efektyviai priimti tinkamus sprendimus ir atlikti energetinių resursų optimizavimo darbus. „Tačiau prioritetu išliko užtikrinti gerą apsipirkimo patirtį klientams ir tinkamas sąlygas darbuotojams, kad darbo vietoje užtektų tiek šilumos, tiek šviesos“, – pasakoja jis.

Dar geresnės darbo sąlygos

Kalbant apie darbuotojus, pernai daug dėmesio buvo skiriama jų darbo sąlygų gerinimui, atsižvelgiant į šiuo metu paklausius potencialių darbuotojų poreikius – lankstesnį darbo grafiką ar galimybę dirbti nuotoliniu būdu.

Grįžtant prie apsipirkimo patirties gerinimo, pernai buvo rekonstruotos 2 „MOKI VEŽI“ parduotuvės – Vilniuje ir Rokiškyje, o beveik visose parduotuvėse buvo atnaujinta navigacijos sistema. Anot G. Butkevičiaus, ji pirkėjams užtikrina ne tik patogesnį apsipirkimą, bet ir dar greitesnį prekių kategorijų suradimą.

Šiemet tikisi sektoriaus augimo

Žvelgdamas į šiuos metus, G. Butkevičius regi kitus iššūkius – paaštrėjusią konkurenciją, sulėtėjusį nekilnojamojo turto statybos procesą ir pasikeitusį pirkėjų elgesį. Tačiau, nepaisant to, „Makvežos“ generalinis direktorius šiemet tikisi dar aktyvesnio viso „pasidaryk pats“ (DIY) sektoriaus augimo.

„Planuojamas prekių asortimento didinimas, konkurencingų kainų rinkoje išlaikymas ir elektroninės bei didmeninės prekybos augimas“, – sako G. Butkevičius.

Skaitykite

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos3 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas4 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |