Sekite naujienas

Verslas

Nematyta tvarumo inovacija prekyboje: 4 kartus perki ir pasodini medį

Paskelbta

-

Skatindamas tvarius pirkėjų apsipirkimo įpročius ir bendradarbiaudamas su Lietuvos gamtos fondu bei startuoliu „Goodbag“, prekybos tinklas „Rimi“ parduotuvėse Baltijos šalyse pradėjo naują inovacijų bandomąjį projektą ir pristato išmanius daugkartinius pirkinių maišelius. Pirkėjai įsigiję šiuos medžiaginius maišelius ir kaskart su jais apsipirkdami „Rimi“ parduotuvėse, per specialią programėlę „Goodbag“ galės rinkti virtualias sėklas, kurias vėliau galės skirti medžių sodinimui Lietuvoje. Vienas apsipirkimas – 100 virtualių sėklų. 400 sėklų – vienas medis. Nauji daugkartiniai maišeliai „Rimi“ jau parduodami kurį laiką.

Trečdalis pirkėjų renkasi daugkartinius maišelius

„Rimi Baltic“ atliktos apklausos duomenimis, medžiaginių pirkinių maišelių naudojimas yra svarbus pirkėjų kasdienybėje: beveik kas trečias „Rimi“ savitarnos kasų pirkėjas Lietuvoje renkasi daugkartinius pirkinių maišelius, taip prisidėdamas prie aplinką tausojančių sprendimų.

Naujajame išmaniajame maišelyje yra įmontuotas „NFC“ skaitytuvas arba „žyma“, kurią kiekvieną kartą apsilankydami parduotuvėje pirkėjai gali nuskaityti programėlėje „Goodbag“ ir joje kaupti apsipirkimo metu surinktas virtualias sėklas. Vienas apsipirkimas – 100 virtualių sėklų. 400 sėklų – vienas medis. Jas prekybos tinklas „Rimi“, drauge su Lietuvos gamtos fondu, pavers pasodintais medžiais. Šis „Rimi“ partneris Lietuvoje pasirinktas pagal pasaulinės organizacijos WWF (Pasaulio laukinės gamtos fondas) oficialaus partnerio Latvijoje – „Pasaules Dabas Fonds“ – rekomendacijas.

„Kiekvieną dieną „Rimi“ pirkėjai stengiasi rinktis apgalvotus ir sveikatai palankius sprendimus, taip apsipirkdami pigiau, mažindami maisto ir buitinių atliekų kiekį bei rūpindamiesi aplinka. Todėl šiuo žingsniu siekiame pasiūlyti dar vieną būdą ne tik apsipirkti pigiau, nes nereikės pirkti vienkartinių maišelių kaskart, bet ir prisidėti prie miškų plotų didinimo Lietuvoje“, – sako „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių ir korporatyvinės atsakomybė vadovė Eglė Krasauskienė.

Padėka pirkėjui už tvarų pasirinkimą

Naujus išmaniuosius pirkinių krepšius puošia šūkis „Think Outside the Bag“ (angl. „galvok už krepšio ribų“). „Šiuo bandomuoju projektu norime pabrėžti, kad mūsų kasdienių veiksmų ar pasirinkimų pasekmės gali paskatinti reikšmingus pokyčius daug platesniu mastu. Šiuo atveju atsakingi apsilankymai parduotuvėje verti pasodinto medžio, tad kiekvieno mūsų pirkėjo indėlis iš tiesų tampa svarbus ir matomas“, – sako E. Krasauskienė.

Kiekvieno apsilankymo „Rimi“ parduotuvėje metu pirkėjai galės surinkti 100 virtualių sėklų, o po keturių tokių apsilankymų parduotuvėje, surinkę 400 sėklų, „Goodbag“ programėlėje jie jas galės aukoti ir skirti vieno medžio sodinimui.

Programėlę galima nemokamai parsisiųsti iš „Google Play“ ir „App Store“ parduotuvių. Visose Baltijos šalių „Rimi“ parduotuvėse išmaniųjų pirkinių maišelių kaina sieks 3,99 eurus, tačiau jų kiekis bus ribotas. Lietuvoje išmaniuosius maišelius bus galima įsigyti didžiuosiuose hyper formato prekybos centruose.

Išmanaus ir tvaraus pirkinių maišelio bandomasis projektas yra Austrijos startuolio „Goodbag“ idėja. 2023 metų „Rimi Baltic“ hakatone, kuriame dalyvavo 52 startuoliai iš 15 šalių, jų idėja gavo finansavimą bandomajam projektui įgyvendinti. „Goodbag“ startuolis jau turi patirties įgyvendinant panašius pilotinius projektus Austrijos ir Portugalijos prekybos tinkluose, tačiau šis bendradarbiavimas su „Rimi“ yra pirmoji jų patirtis Baltijos šalių rinkoje.

„Rimi Baltic“ nuolat inicijuoja įvairias tvarias inovacijas. „Rimi“ buvo pirmieji pasiūlę nespausdinti pirkimo kvitų savitarnos kasose ir gauti juos skaitmenine versija „Mano Rimi“ programėlėje arba www.manorimi.lt asmeninėje paskyroje. Tai leido sutaupyti net 17,4 tonos popieriaus visose Baltijos šalyse. Taip pat neseniai vieni pirmųjų taromatuose įdiegė galimybę nespausdinti depozitinės taros grąžinimo kvito, o susigrąžinti pinigus į „Mano Rimi“ lojalumo kortelę. Skaičiuojama, kad per metus tai leis sutaupyti iki 2,3 mln. popierinių kvitų.

„Be to, kita svarbi veikla – užtikrinti, kad mūsų naudojamas plastikas būtų lengvai perdirbamas arba jau pagamintas iš perdirbtų medžiagų. Nuo 2021 m. „Rimi“ parduotuvėje esantys raudoni pirkinių krepšeliai gaminami iš 85 proc. perdirbto plastiko. Atnaujinome 54 produktų plastikines pakuotes į lengvai perdirbamas, papildomai pakeitėme 33 šviežios mėsos pakuotes iš juodų į skaidrias, kad jas būtų dar lengviau perdirbti. Šiuo metu apie 60 proc. „Rimi“ privačios etiketės produktų plastikinių pakuočių Baltijos šalyse yra lengvai perdirbamos“, – teigia E. Krasauskienė.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos3 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas4 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |