Paskelbta
1 metai prieš-
By
LukasAukšta infliacija, kylančios palūkanos ir karas Ukrainoje 2022 m. tapo nemenku iššūkiu daugumai Lietuvos įmonių. Visgi transporto priemonių istorijos ataskaitas teikianti įmonė „carVertical“ šių įvykių kontekste sugebėjo išauginti pardavimo pajamas 30 proc. – nuo 17,7 mln. eurų 2021-aisiais iki 23,3 mln. eurų 2022-aisiais.
„Per savo gyvavimo metus iš vietinio verslo tapome skaitmeninio eksporto įmone – šiuo metu mūsų pajamos Lietuvoje sudaro vos 5 proc. visos įmonės apyvartos“, – sako „carVertical“ vadovas Rokas Medonis.
Naudotų automobilių rinkos iššūkiai ir posūkis į B2B sektorių
2022-ieji buvo permainingi ir didelės dalies įmonių augimas sulėtėjo. Lietuvos naudotų automobilių rinka po truputį rodo atsigavimo ženklus – per pirmąjį 2023 m. ketvirtį pardavimai augo 30 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praeitais metais. Kadangi automobilių paklausa išlieka didelė, kainų mažėjimo artimiausiu metu tikėtis neverta.
„2022 m. paaugome beveik trečdaliu, nors galėjome augti ir dar daugiau. Visgi globalūs įvykiai, tokie kaip karas Ukrainoje, padarė didelę įtaką naudotų automobilių rinkai, ypatingai Europoje. Nors naudotų transporto priemonių pasiūla vis dar ganėtinai žema, situacija metų pabaigoje turėtų po truputį normalizuotis“, – pasakoja R. Medonis.
Nuo pat veiklos pradžios „carVertical“ buvo žinoma kaip B2C įmonė. Pastaraisiais metais tai ėmė keistis – įmonė išplėtė savo veiklą ir B2B segmente. 2022 m. įmonės B2B pardavimai paaugo 79 proc., kas rodo didelį potencialą ateityje.
Nauji duomenų šaltiniai ir nauja ataskaita dar labiau pagerins paslaugų kokybę
„carVertical“ transporto priemonių patikros platformos kokybė labiausiai priklauso nuo automobilių duomenų pasiekiamumo. 2022 m. įmonė prisitraukė naujų svarbių duomenų šaltinių – jų bendras sąrašas šiuo metu jau viršija tūkstantį. Šie duomenys atkeliauja iš draudimo bendrovių, nacionalinių registrų, teisėsaugos agentūrų ir kitų viešų bei privačių institucijų.
Praėjusiais metais „carVertical“ pradėjo veiklą keliose naujose rinkose, ėmė teikti motociklų istorijos patikros paslaugas ir ėmėsi naujų funkcijų kūrimo.
Didžiausia įmonės naujiena – iš pagrindų atnaujinta transporto priemonių istorijos ataskaita, kurios naujas dizainas ir struktūra leis vartotojams geriau suprasti pateiktą informaciją. Kartu su nauja vizualine produkto puse, buvo įdiegtos ir naujos funkcijos, kurios suteiks naudingų žinių tiek naudotų automobilių pirkėjams, tiek pardavėjams.
Siekia tapti ekosistema
Sėkmingų „carVertical“ finansinių metų ir ambicingų ateities planų dėka, įmonės komanda smarkiai išaugo. 2021 m. įmonėje dirbo 36 darbuotojai, 2022 m. – 76, o šiuo metu darbuotojų skaičius jau viršija 100 žmonių.
„Mes jau nesame 30 žmonių startuolis. Nuolat tobuliname globalius automobilių duomenų standartus ir laikome save rinkos vizionieriais. Su kiekvienu ketvirčiu tampame vis solidesne organizacija“, – sako R. Medonis.
Nors verslo sektorių lydintys iššūkiai tęsis ir šiais metais, „carVertical“ vadovas nusiteikęs optimistiškai. Sprendžiant iš pirmojo 2023 m. ketvirčio, įmonė turėtų iki metų galo pasiekti ne mažesnę nei 30 mln. eurų apyvartą.
„Per praėjusius metus daug sužinojome apie savo klientus, jų poreikius, įpročius ir abejones. Tai padėjo mums tobulinti savo veiklos kryptį ir suteikė verslui ilgalaikę viziją. Norime tapti ekosistema, kuri apima daug daugiau nei automobilio istorijos patikra“, – planais dalinasi R. Medonis.
Lietuviai vidutiniam naudotam automobiliui įsigyti taupo apie pusmetį
„Pro” lygos šonaslydininkai išsiaiškino, kam atiteko 2024-ųjų Drifto Karaliaus titulas
10 keisčiausių kelių eismo taisyklių, kurias reikėtų žinoti keliaujant į užsienį
Kalnuoti posūkiai, apvirtę automobiliai ir įtemptos šonaslydžio varžybos Estijoje
Lietuvos startuolių sektorius augo 10 proc., atlyginimai siekia 4,4 tūkst. eurų
Vasarą vairuotojai automobilius plauna dvigubai dažniau nei žiemą
Lietuviai kitose šalyse ieško pigesnių automobilių – rizikuoti linkę dėl mažesnės kainos
Kaip neapsigauti perkant naudotą elektromobilį?
Virtualaus „Drifto“ čempionato lyderis išbandė 800 AG BMW – rezultatas nustebino (video)
Jau nuo kitų metų gegužės 1 d. prekybos veiklos Lietuvoje nebus galima vykdyti be naujus techninius reikalavimus atitinkančių kasos aparatų....
„Bitė Lietuva“ pradeda teikti dirbtinio intelekto sprendimams pritaikytas virtualios debesijos paslaugas. Vienas pažangiausių debesijos sprendimų rinkoje „BITĖ Cloud“ atlieps bet...
Automobilių duomenų įmonė „carVertical“ atliko tyrimą, kurio metu siekė išsiaiškinti, kiek mėnesių reikia dirbti vidutiniam šalies gyventojui, norint įsigyti automobilį...
Norinčiam augti verslui gali kilti išties nemažai iššūkių ir klausimų, todėl Lietuvos regionų verslininkai palaikymo, žinių ir įkvėpimo semiasi bendraminčių...
Povilas Emilis Čėsna, „Green Genius“ Didmeninės prekybos skyriaus vadovas Baltijos ir Šiaurės šalyse reikšmingai auga investicijos į žaliosios energijos projektus,...
Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas Dmitrijus Borisenka...
Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...
Įvairūs dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...
Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...
Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...