Paskelbta
3 mėnesiai prieš-
Didžiausias automatinių degalinių tinklas šalyje „Neste Lietuva“ pradėjo bendradarbiavimą su legendiniu dainininku ir architektu Algirdu Kaušpėdu. Žinomas atlikėjas ir visuomenės veikėjas šiemet šiais metais bus įmonės, pastaraisiais metais intensyviai didinančios tvaresnių sektoriaus sprendimų pasiūlą, reklamos veidu. „Aš, kaip buvęs architektas, esu įsitikinęs, kad žmogus turi palaikyti gamtos kapitalą ir siekti kuo mažiau imti, o daugiau duoti – kuriant kažką naujo ir vertingo visiems“, – teigia A. Kaušpėdas.
Jo teigimu, pasauliui susiduriant su vis daugiau iššūkių, kuriems poveikį daro klimato kaita, būtina iš naujo peržiūrėti savo gyvenimo būdą ir jį adaptuoti tvaresniems kasdieniams pasirinkimams.
„Mano supratimu, tvarios gyvensenos esmė yra leisti gamtai atkurti savo turtus. Tai reiškia kuo mažiau imti, o daugiau duoti, perdirbant iš to, kas jau buvo sukurta. Tai didžiąja dalimi lėmė pasirinkimą bendradarbiauti su „Neste“. Net ir veikdama degalų rinkoje, kuri dažnam žmogui turi mažai sąsajų su tvarumu, įmonė ieško galimų sprendimų, mažinančių CO2 išmetimus. Tikiu, kad tai visuomenei kuria didelę vertę ir ilgalaikėje perspektyvoje gyventojai vis dažniau ieškos būdų, padedančių mažinti anglies pėdsaką“, – teigia A. Kaušpėdas.
Per pastarąjį dešimtmetį „Neste“ išgyveno reikšmingą transformaciją: anksčiau žinoma kaip regioninė naftos produktų gamintoja dabar ji yra pripažįstama kaip tarptautinė atsinaujinančių šaltinių ir žiedinės ekonomikos sprendimų lyderių.
Dėl savo pramonės šakoje skiriamo išskirtinio dėmesio tvarumui suomių bendrovė jau eilę metų patenka į svarbiausius tvarumo reitingus. Šiais metais korporacija septynioliktus metus iš eilės atsidūrė tarp „Corporate Knights“ sudaromo tvariausių pasaulio įmonių reitingo „Global 100“ lyderių bei kasmet yra įtraukiama į „Dow Jones“ tvarumo indeksą.
Julijos Matisonės, bendrovės „Neste Lietuva“ generalinės direktorės, teigimu, įmonė nuolat investuoja į inovacijas ir ieško naujų galimybių padėti savo klientams mažinti emisijas jų veikloje.
J. Matisonė. Bendrovės nuotrauka (1)
„Korporacijos plėtros strategija paremta atsinaujančių žaliavų naudojimu ir žiedine ekonomika, todėl siekiame vartotojams pasiūlyti kuo platesnį tvarių alternatyvų spektrą ir taip prisidėti prie kasdienių aplinkai draugiškesnių sprendimų. Džiaugiamės, kad prie šio tikslo šiemet prisijungė A. Kaušpėdas, kurio mintys apie žmogaus ir gamtos sąveiką šiandieniniame klimato kaitos kontekste yra kaip niekada aktualūs, o atliekamoje dainoje „Zombiai” skambantys žodžiai „gyvenk kaip galima švariau” jau yra tapę legendiniais”, – teigia įmonės generalinė direktorė.
Tarp šiuo metu Lietuvos rinkoje siūlomų tvarių „Neste“ produktų – alternatyvūs degalai „Neste MY Renewable Diesel“, kurie gaminami iš 100 proc. atsinaujinančių žaliavų, tarp kurių gyvūninės kilmės riebalų atliekos, panaudotas kepimo aliejus, taip pat įvairios augalinio aliejaus perdirbimo atliekos bei liekanos.
Tinklo degalinėse taip pat sudarytos sąlygos pasinaudoti tvaria stiklų plovimo skysčio paslauga „Easy Fill”, leidžiančia produkto įsipilti tiesiai iš kolonėlės, taip išvengiant plastikinių bakelių naudojimo. Skaičiuojama, jog dėl šios paslaugos visoje Lietuvoje per metus į aplinką neišmetama iki 42 tūkst. plastikinių 4 litrų talpos stiklų ploviklio pakuočių.
Didžiausia dyzelino iš atsinaujinančių žaliavų gamintoja „Neste“ jau daugiau nei dešimtmetį kuria sprendimus, prisidedančius prie kovos su klimato kaita ir spartinančius perėjimą prie žiedinės ekonomikos: tvarų aviacinį kurą, dyzeliną iš atsinaujinančių žaliavų bei kitus tvarius produktus.
Korporacija yra užsibrėžusi iki 2030 m. Porvo naftos perdirbimo gamyklą padaryti tvariausia Europoje, o iki 2035 m. pasiekti anglies dvideginio atžvilgiu neutralią gamybą. Taip pat siekiama iki 2030-ųjų padėti savo klientams sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijas bent po 20 mln. tonų kasmet.
Lietuvos didžiausiame pavasario bėgime – dėmesys tvarumui
Naujovė vairuotojams: Suomijoje sukurti grojaraščiai, mažinantys širdies pulsą ir važiavimo greitį
Darbuotojų įvairovė – kokią naudą tai neša įmonėms?
Telšiuose atidaryta pirmoji „Neste“ automatinė degalinė
„Neste“ planuoja pradėti žaliojo vandenilio gamybą
Vilniuje atidaryta dar viena kiosko tipo autonominė „Iki“ parduotuvė: dirbs visą parą, taip pat ir per Velykas
Siekdamas veikti tvariau kiekviename žingsnyje, prekybos tinklas „Lidl“ prekių gabenimui pradėjo naudoti biometanu varomus vilkikus. Ekspertai teigia, kad tokiu būdu...
Viena didžiausių Lietuvoje nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovių „Realco“ rinkoje ketina pasiskolinti apie 60 proc., arba iki 67 mln. eurų,...
Didžiausiame Vakarų Lietuvoje prekybos ir pramogų centre Klaipėdos „Akropolyje“, valdomame „Akropolis Group“, iš esmės modernizuojamas interjeras. Į bendrųjų erdvių atnaujinimą...
Pirmąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje veikiantys startuoliai sumokėjo 82 mln. eurų mokesčių – 40 proc. daugiau nei prieš metus ir...
Lietuvos RegTech startuolis AMLYZE, kuriantis FinTech, neobankams ir kriptovaliutų įmonėms skirtus pinigų plovimo prevencijos sprendimus, sėkmingai užbaigė 1 mln. eurų...
„Leafood“ – nauja, įdomu ir dar nepatirta. Įmonės vizija – aprūpinti vartotojus maistingiausiais ir sveikiausiais lapiniais žalumynais, kad būtų užtikrinta...
NUMAI – pirmasis nepriklausomas „Nuomokis ir pirk“ paslaugos teikėjas Europos sąjungoje. Suteikdami žmonėms galimybę greičiau įsikelti į savo namus, per...
“Youtube” platformoje benaršantiems, Aivaro Milašausko pavardė tikrai girdėta. „Mano gyvenimas sukasi aplink įvairias naujas patirtis. O tas patirtis susirinkti ir...
„Town Projects“ – nekilnojamojo turto (NT) projektų valdymo ir įgyvendinimo paslaugas teikianti įmonė, sėkmingai atstovaujanti klientų interesus, bendraujant su tiekėjais,...
„Daugelyje šalių vis dar galima sutikti nemažai nesąžiningų naudotų automobilių pardavėjų, vadinamųjų „perekupų“. Pagrindinis mūsų veiklos tikslas – padėti pirkėjams...
Suprasdami visą “OpenAI” kalbos modelio “ChatGPT” potencialą, daugelis naudotojų jau pradėjo plėsti savo klientų aptarnavimo paslaugas arba kurti naujus verslus...
Prieš pandemiją buvo prognozuojama, kad mobiliųjų programėlių kūrimas iki 2023 m. atneš 935 mlrd. dolerių pajamų. Pandemija pagreitina šį procesą...
Prekyba vaikiškais drabužiais yra viena iš paklausiausių mažmeninės prekybos sričių. Norint prekiauti šiuo asortimentu, nereikia licencijos, o sandėliavimui nereikia jokių...
Plaukų šalinimas lazeriu – vis labiau populiarėjanti grožio verslo sritis. Šiuo metu tai viena patikimiausių ir pelningiausių sričių. Štai kodėl:...
Norėdami atidaryti batų ar drabužių parduotuvę, daugelis žmonių klaidingai mano, kad jiems reikia išsinuomoti prekybos vietą, samdyti darbuotojus ir nusipirkti...