Sekite naujienas

Verslas

„Omnisend“ pelnė bronzą „Stevie“ apdovanojimuose: įvertintas išskirtinis aptarnavimas sudėtingu metu

Paskelbta

-

Kovo pradžioje paskelbti amerikietiškų tarptautinių verslo apdovanojimų „Stevie Awards“ nugalėtojai. Bronzinį apdovanojimą juose pelnė lietuviško technologijų startuolio „Omnisend“ klientų aptarnavimo komanda, kuri konkuravo su didžiausiomis pasaulio bendrovėmis.

 

Automatizuotos rinkodaros platformą vystanti „Omnisend“ varžėsi technologijų pramonės šakos kategorijoje su kitų programinės įrangos kūrėjų aptarnavimo komandomis, tiesiogiai dirbančiomis su klientais.

 

„Džiaugiuosi dėl komandos pergalių, tačiau, mano nuomone, kur kas svarbiau yra tai, kad išsikėlę aukštus klientų aptarnavimo standartus, sugebame juos išlaikyti itin konkurencingoje JAV rinkoje. Aptarnavimo greitis ir maksimalus dėmesys klientų poreikiams išliks pagrindiniu mūsų tikslu ir ateityje“, – sako „Omnisend“ Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas Deivydas Daugėla.

„Omnisend“ klientų aptarnavimo biurai yra įsikūrę Lietuvoje, Ukrainoje ir JAV. Iš viso komandoje dirba 19 specialistų, jie padeda daugiau nei 80-čiai tūkstančių įmonės klientų 130-tyje šalių pasiekti aukščiausius rezultatus ir atsako į jų užklausas visą parą ištisus metus.

 

Įmonė suteikia galimybę tiesiogiai konsultuotis su specialistais visiems klientams, nepriklausomai nuo to, ar jie naudojasi „Omnisend“ siūlomais nemokamais paslaugų planais, ar moka už naudojimąsi rinkodaros platforma.

 

Šiais metais „Stevie Awards“ klientų aptarnavimo ir pardavimų sričių apdovanojimai buvo įteikti 17-ąjį kartą. Komandų nuopelnus vertino septynios komisijos, kurias sudarė 170 ekspertų iš įvairių šalių.

 

„Omnisend“ – vienintelė Baltijos šalių įmonė, šiais metais patekusi į apdovanotųjų sąrašą. Tarp šių metų apdovanotųjų – ir tokie gerai žinomi vardai kaip „American Airlines“ bei IBM. Daugiausiai „Stevie“ apdovanojimų (46-is) šį kartą susižėrė tarptautinė siuntų pristatymo kompanija „DP DHL“. Visų šiais metais „Stevie Awards“ pelniusių įmonių sąrašą galite rasti čia.

 

„Omnisend“ klientų aptarnavimas ir anksčiau sulaukė teigiamų vertinimų – bronzinį tarptautinį „Stevie“ apdovanojimą įmonės klientų aptarnavimo komanda pelnė ir 2022 m., o atsiliepimų portale „G2“ įmonės aptarnavimą klientai vertino vidutiniškai 9 balais (bendras automatizuotų rinkodaros paslaugas teikiančių įmonių klientų aptarnavimo vertinimas – 8,7).

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos3 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas4 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |