Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
Mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ praėjusių metų rezultatams įtakos turėjo užtikrintas privačių ir verslo klientų skaičiaus augimas. Bendrovė yra veikiama globalių iššūkių – energijos kainų kilimo bei infliacijos, tačiau metų eigoje efektyvino procesus.
„Globalūs iššūkiai atsispindi žmonių nuotaikose, visų mūsų kasdienybėje ir versle. Praėjusiais metais Rusijos pradėtas karas paveikė kiekvieną asmeniškai ir turėjo įtakos kainų augimui energetikos sektoriuje bei įsibėgėjusiai infliacijai. Žiūrint ilguoju periodu, esu tikras, kad mes įveiksime visus išbandymus – dirbdami kartu, ieškodami geriausių būdų padėti ir prisidėti prie teigiamo pokyčio“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Pernai „Tele2“ aktyviai rėmė Ukrainą: operatorius skyrė įrangos ir paslaugų Ukrainos žmonėms padedančioms organizacijoms, prisidėjo prie sklandaus pagalbos linijos veikimo bei kvietė aukoti nebenaudojamus įrenginius. „Tele2“ kompensavo skambučius, siūlė specialius tarifus ir išdalino daugiau nei 39 tūkst. „Pildyk“ SIM kortelių.
Anot P. Masiulio, pats geriausias visos komandos darbo įvertinimas yra klientų pasitikėjimas įmone, kurį rodo nesustojantis operatoriaus paslaugas naudojančių žmonių skaičiaus augimas. Pernai „Tele2“ klientų skaičius perkopė simbolinę ribą ir pasiekė 2 mln. – operatoriaus paslaugomis naudojosi 3,3 proc. daugiau klientų nei metais prieš tai.
Stabiliai augo ir verslo klientų dalis – lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2021-aisiais, verslo klientų skaičius padidėjo 9,3 proc. ir pasiekė 300,1 tūkst. Spartų verslo klientų skaičiaus augimą lėmė tai, kad bendrovė savo klientams siūlo verslui aktualių paslaugų ir sprendimų spektrą, kurį nuolat plečia.
Žmonių darbui bei laisvalaikiui vis labiau žengiant į virtualią erdvę, auga ir mobiliųjų duomenų suvartojimo kiekis. Per visus 2022 m. „Tele2“ tinkle buvo išnaršyta 403,1 tūkst. TB duomenų, o tai yra 23,9 proc. daugiau 2021-aisiais.
Augimui įtakos turėjo ir internetą darbui ar namams siūlanti „Laisvo interneto“ paslauga. Vartotojų skaičius šiame segmente pasiekė 244 tūkst. – 8,4 proc. daugiau nei buvo tuo pačiu laikotarpiu prieš metus.
Iš viso klientai operatoriaus tinkle per praėjusius metus telefonu kalbėjo 4,6 mlrd. minučių – 6,2 proc. mažiau nei 2021-aisiais.
Augantis užsienyje išnaršytų duomenų kiekis rodo, kad visuomenė jau grįžta į jai įprastą rutiną – vėl keliauja laisvalaikio ar darbo reikalais. Užsienyje buvo išnaršyta 5,7 mln. GB duomenų, o tai – 86 proc. daugiau nei pandemijos metu.
2022-aisiais bendrovės pajamos siekė 327,6 mln. eurų ir buvo 9,8 proc. didesnės nei prieš metus.
EBITDAaL (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją, bet po nuomos sąnaudų) marža siekė 37,5 proc. Tai sudarė 122,9 mln. eurų – 12,1 proc. daugiau nei 2021 m. tuo pačiu metu.
2022 m. augo ne tik „Tele2“ pajamos, bet investicijos – jos siekė 27,8 mln. eurų, o tai yra 61,1 proc. daugiau nei 2021-aisiais. Praėjusiais metais įmonė daugiausiai investavo į tinklo plėtrą, 5G diegimą ir ryšio paslaugų kokybės gerinimą.
Įmonės sumokėti mokesčiai siekė 63,3 mln. Eur. ir buvo 16,8 proc. didesni nei 2021-aisiais.
Padidėjo ne tik operatoriaus klientų gretos, bet ir komanda – „Tele2“ darbuotojų skaičius, lyginant su praėjusiais metais, augo nuo 720 iki 772.
Per praėjusius metus operatorius įrengė 52 naujas stotis, iš viso šiuo metu veikia 1478 operatoriaus LTE stotys.
Didieji duomenys versle: ekspertas aiškina, kodėl įmonės be jų ateityje neišgyvens?
Su gimtadieniu, Vilniau! „Tele2“ pristato ypatingą planą visai Lietuvai
Didieji duomenys: vieno sveikinimo būdo populiarumas Naujųjų metų naktį padidėjo net 23 kartus
Petras Masiulis: kaip 2022-ieji sudrebino telekomunikacijų rinką ir ko laukti kitąmet?
„Tele2“ 5G ryšį jau galima aktyvuoti naujausiuose „iPhone“ ir „Samsung“ telefonuose
„Tele2“ grupė pripažinta lydere klimato kaitos mažinimo srityje: pelnė aukščiausią įvertinimą
Artėjant ryškiausiai pavasario šventei, lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ inicijuota apklausa atskleidė, kad beveik pusė gyventojų patiekalus savo velykiniam stalui ketina...
Tarptautinių krovinių gabenimo, ekspedijavimo ir logistikos paslaugas teikianti „ACE Logistics“ plečia paslaugų krepšelį – nuo kovo įmonė verslo klientams siūlo...
Kelionių organizatorius „Tez Tour“ praėjusiais metais fiksavo rekordinius rezultatus Lietuvoje: pajamos siekė 113,8 mln. Eur ir buvo beveik dvigubai didesnės...
Finansinių technologijų startuolis „HeavyFinance“ gavo 3 mln. Eur investiciją. Į bendrovę šiame investicijų etape investavo rizikos kapitalo fondų valdytoja „Practica...
Nors pasaulinė pandemija jau nebekelia papildomų rūpesčių verslo sektoriuje, tačiau atsiradusios alternatyvos įprastam darbui ofise nelinkusios trauktis. Nuotolinis darbas vis...
Įvertinęs pirmosios autonominės parduotuvės sėkmę, prekybos tinklas „Iki“, kartu su startuoliu „Pixevia“, atidarė antrąją autonominę parduotuvę Lietuvoje. „IKI Express 24/7“...
Daugelis svajoja mesti nemėgstamą darbą ir sukurti sėkmingą verslą, kasdien mėgautis veikla, kuri teikia vidinį pasitenkinimą. Juvelyrikos studijos „Indivi“ įkūrėjai...
Augantis susidomėjimas kanapių produktais – užkandžiais, CBD aliejumi ir net vitaminais keturkojams paskatino du draugus, Ernest Milevskij ir Rytį Ragauską,...
Šiuolaikiniame pasaulyje daugelis žmonių skuba ir ieško patogumo bene visose sferose. Ne išimtis ir maistas bei kasdienės prekės. Ne visi...
Šiuolaikiniame pasaulyje vis daugiau žmonių, o ypač jaunų, susiduria su sudėtingais paskolų klausimais. Ne visi žmonės gali patys lengvai rasti...
Pats verslas gana paprastas, nebrangus ir suprantamas , turi nedaug konkurentų, nes idėja palyginti nauja. Net ir atsiradus konkurencijai, ji...
Verslas darbuotojams, dirbantiems nekvalifikuotą darbą, yra bene vienas seniausių verslų. Prisiminkite piramidžių statybą, kur dalyvavo ne tik vergai, bet ir...
Verslo esmė – pigiai nusipirkti šokoladą, išlydyti jį į skirtingas figūras, nuspalvinti ir parduoti su 500% pelnu. Tai tikri rodikliai,...
Sezoninis verslas – tai verslas, kurio pelnas labai priklauso nuo metų laiko, todėl pagrindinis jo tikslas – maksimaliai padidinti pajamas...
Kur investuoti krizės metu? Pagrindinis aspektas, kad sunkmečiu žmonės taupo ir todėl dalis paslaugų ar ne pirmo būtinumo prekių tampa...