Sekite naujienas

Verslas

„Pildyk“ atsinaujina: naujausioje reklamoje ir žymūs aktoriai, ir nauji siužeto vingiai

Paskelbta

-

Naujausioje išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk“ televizijos reklamoje prie populiarių reklamos kampanijos veidų, jaunimo itin mėgiamų „youtuberių“, prisijungia du ryškūs Lietuvos kino ir teatro profesionalai: aktoriai Elvyra Piškinaitė ir Dainius Alenšenkovas. Serialo principu kuriamų reklamos epizodų veiksmas persikelia į bendradarbystės erdvę.

„Jau ilgai stebime sėkmingą „Pildyk“ dominavimą jaunimo auditorijoje – jie mus mėgsta ir vertina itin palankiai. „Youtuberiai“ niekur nedingsta – jų gretas papildę profesionalūs aktoriai įneš dar daugiau įvairovės ir atvers naujas galimybes reklamoms televizijoje, kurios auditorija – itin įvairi“, – sakė „Pildyk“ prekių ženklo vadovė Dominyka Jonušienė.

Reklama:

Vasarinės padangos - Pirkitpadangas.lt

Prie gausios „youtuberių“ komandos prisijungusi, labiausiai dėl Liukos vaidmens kultiniame filme „Riešutų duona“ išgarsėjusi, E. Piškinaitė seriale atliks Andriaus Talžūno tetos Aldonos vaidmenį. „Pildyk“ prekių ženklo vadovė D. Jonušienė įsitikinusi, kad aktorės scenos patirtis ir profesionalumas padės pritraukti dar platesnę televizijos žiūrovų auditoriją. Jau pirmajame epizode E. Piškinaitei teko išbandyti naujoves – ji filmavosi užsidėjusi „Apple Vision Pro“ akinius.

Tuo tarpu aktorius Dainius Alenšenkovas „Pildyk“ reklamose įsikūnys į virtualias sporto treniruotes nuolat filmuojantį trenerio personažą. Tiesa – profesionalūs aktoriai ne vieninteliai naujokai seriale. Prie jų prisijungia ir katinas, vardu Appsas.

Epizode, kurio siužetas iš kavinės persikelia į bendradarbystės erdvę, išvysti galima ir visiems puikiai žinomus „youtuberius“ – Andrių Talžūną, Artūrą Trašką, Akvilę Bielo-Petravičiūtę ir Demi Siu.

Naujausią „Pildyk“ reklamą pamatyti galite čia.

Reklamos idėjos autoriai – „Ogilvy Vilnius“, režisierius – Simonas Aškelavičius, gamybos namai – „Full Screen“.

„Pildyk“ – jaunimo auditorijos favoritas

Kryptingas prekių ženklo „Pildyk“ pastangas pasiekti jaunimo auditoriją patvirtina ir skaičiai. „Pildyk“ kanalas platformoje „YouTube“ yra antras žiūrimiausias Lietuvoje ir turi net 184 tūkst. sekėjų.

Įspūdingą sekėjų skaičių pavyko pasiekti ir kitose socialinių tinklų platformose – „TikTok“ paskyrą seka 188 tūkst., o „Facebook“ – 214 tūkst. sekėjų.

„Pildyk“ prekių ženklo kampanijos – nuolat lydimos apdovanojimų. 2023 m. įgyvendinta kampanija, kurioje buvo sukurtos žymių Lietuvos grupių atributika ženklintos ausinės, „Password“ apdovanojimuose laimėjo efektyviausios didelio biudžeto pardavimų skatinimo kampanijos titulą. Tuo tarpu 2021 m. „Password“ apdovanojimuose „Pildyk Youtube kanalo“ įvaizdinė kampanija buvo pripažinta pačia efektyviausia.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos2 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai2 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas3 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |