Paskelbta
4 mėnesiai prieš-
By
LukasNaujausioje išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk“ televizijos reklamoje prie populiarių reklamos kampanijos veidų, jaunimo itin mėgiamų „youtuberių“, prisijungia du ryškūs Lietuvos kino ir teatro profesionalai: aktoriai Elvyra Piškinaitė ir Dainius Alenšenkovas. Serialo principu kuriamų reklamos epizodų veiksmas persikelia į bendradarbystės erdvę.
„Jau ilgai stebime sėkmingą „Pildyk“ dominavimą jaunimo auditorijoje – jie mus mėgsta ir vertina itin palankiai. „Youtuberiai“ niekur nedingsta – jų gretas papildę profesionalūs aktoriai įneš dar daugiau įvairovės ir atvers naujas galimybes reklamoms televizijoje, kurios auditorija – itin įvairi“, – sakė „Pildyk“ prekių ženklo vadovė Dominyka Jonušienė.
Prie gausios „youtuberių“ komandos prisijungusi, labiausiai dėl Liukos vaidmens kultiniame filme „Riešutų duona“ išgarsėjusi, E. Piškinaitė seriale atliks Andriaus Talžūno tetos Aldonos vaidmenį. „Pildyk“ prekių ženklo vadovė D. Jonušienė įsitikinusi, kad aktorės scenos patirtis ir profesionalumas padės pritraukti dar platesnę televizijos žiūrovų auditoriją. Jau pirmajame epizode E. Piškinaitei teko išbandyti naujoves – ji filmavosi užsidėjusi „Apple Vision Pro“ akinius.
Tuo tarpu aktorius Dainius Alenšenkovas „Pildyk“ reklamose įsikūnys į virtualias sporto treniruotes nuolat filmuojantį trenerio personažą. Tiesa – profesionalūs aktoriai ne vieninteliai naujokai seriale. Prie jų prisijungia ir katinas, vardu Appsas.
Epizode, kurio siužetas iš kavinės persikelia į bendradarbystės erdvę, išvysti galima ir visiems puikiai žinomus „youtuberius“ – Andrių Talžūną, Artūrą Trašką, Akvilę Bielo-Petravičiūtę ir Demi Siu.
Naujausią „Pildyk“ reklamą pamatyti galite čia.
Reklamos idėjos autoriai – „Ogilvy Vilnius“, režisierius – Simonas Aškelavičius, gamybos namai – „Full Screen“.
„Pildyk“ – jaunimo auditorijos favoritas
Kryptingas prekių ženklo „Pildyk“ pastangas pasiekti jaunimo auditoriją patvirtina ir skaičiai. „Pildyk“ kanalas platformoje „YouTube“ yra antras žiūrimiausias Lietuvoje ir turi net 184 tūkst. sekėjų.
Įspūdingą sekėjų skaičių pavyko pasiekti ir kitose socialinių tinklų platformose – „TikTok“ paskyrą seka 188 tūkst., o „Facebook“ – 214 tūkst. sekėjų.
„Pildyk“ prekių ženklo kampanijos – nuolat lydimos apdovanojimų. 2023 m. įgyvendinta kampanija, kurioje buvo sukurtos žymių Lietuvos grupių atributika ženklintos ausinės, „Password“ apdovanojimuose laimėjo efektyviausios didelio biudžeto pardavimų skatinimo kampanijos titulą. Tuo tarpu 2021 m. „Password“ apdovanojimuose „Pildyk Youtube kanalo“ įvaizdinė kampanija buvo pripažinta pačia efektyviausia.
Startuolis „Joiner App“ pritraukė per pusę milijono naujoms rinkoms atverti
„Tele2“ reklama su „Teledueto“ personažais pripažinta efektyviausia prekių ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija
Naujoje „Pildyk“ kalėdinėje reklamoje prakalbo ir zuikis, ir vilkas: atskleidė, kad pasidarbavo ir dirbtinis intelektas
„Tele2“ kalėdinės reklamos herojai atsakė į amžinąjį klausimą – kas yra tikroji laimė?
RRT ataskaita: „Tele2“ ir toliau užima didžiausią rinkos dalį, pritraukia daugiausiai naujų verslo klientų
„Tele2“ reklamos „La Familia“ herojai plečia verslą – atidarys viešbutį
5G jau „Pildyk“ tinkle – naujos kartos ryšiu gali naudotis visi specialų planą užsisakę klientai
K. Meschino pristato naują vasariškų drabužių ir aksesuarų kolekciją: suvienijo jėgas su žinomu prekių ženklu
Surengtas pirmasis teisinių inovacijų startuolių akceletatorius Baltijos šalyse
Rugsėjo 12 d. užtikrintai vartus pakėlė „Nordspace“ verslo boksai Klaipėdoje. Vėjo gatvėje naujai įsikūręs verslo parkas nuo šiol kviečia Vakarų...
Verslo plėtra užsienio šalyse – daugelio verslininkų strateginis tikslas, apie kurį prasminga galvoti jau nuo pirmųjų veiklos gyvavimo metų. Vis...
„Avia Solutions Group“ priklausanti Slovakijos oro linijų bendrovė „AirExplore“ plečia savo veiklą už Atlanto – įmonei suteiktas svarbus JAV Transporto...
Lietuvoje veikiantis ir Europos Centrinio Banko (ECB) išduotą licenciją turintis specializuotas bankas „European Merchant Bank” („EMBank”), kaip ir visos kitos...
Daugiau nei trejus metus produktus iš perdirbtų medžiagų kurianti „Provectus Redivivus“ žengė dar vieną svarbų žingsnį tvarumo link. Kartu su...
Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas Dmitrijus Borisenka...
Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...
Įvairūs dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...
Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...
Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...