Sekite naujienas

Verslas

Pirkėjai elektroninėse parduotuvėse vis labiau ieško atsiskaitymo dalimis galimybės

Paskelbta

-

Neįvykęs pirkimas ir paliktas pilnas pirkinių krepšelis – elektroninių parduotuvių kasdienybė. Elektroninės prekybos ekspertų teigimu, neapmokėtą pirkinių krepšelį palieka beveik trečdalis klientų, o tokį pirkėjo elgesį gali paskatinti pernelyg sudėtingas arba per ilgai trunkantis apmokėjimo procesas.

Augant elektroninės prekybos apimtims ir didėjant konkurencijai, vis daugiau prekybininkų susiduria su iššūkiu užtikrinti sklandžią apsipirkimo patirtį ir sumažinti neįvykusių pardavimų skaičių. Pasak „Citadele“ banko mokėjimų sprendimo „Klix“ plėtros vadovo Andriaus Bolšaičio, tokį pirkėjo elgesį gali nulemti įvairios priežastys. Pavyzdžiui, netikėti papildomi mokesčiai, kurie parodomi tik atsiskaitymo lange, komplikuotas atsiskaitymo procesas, kai pirkėjas privalo susikurti paskyrą ar atlikti pernelyg daug mokėjimą patvirtinančių veiksmų.

„Išaugus elektroninių parduotuvių skaičiui, pirkėjas ne tik gali palyginti tos pačios prekės kainas, pristatymo terminus skirtingose parduotuvėse, bet net ir nuėjęs iki apmokėjimo lango, palikti krepšelį dėl per sudėtingo proceso ar nerasto įprasto atsiskaitymo būdo, ir pasirinkti kitą tiekėją. Todėl elektroninės komercijos įmonės vis didesnį dėmesį šalia prekių asortimento ar svetainės dizaino skiria ir atsiskaitymo patogumui ir įvairovei“, – teigia Andrius Bolšaitis.

Internetinės parduotuvės „RDE.lt“ projektų vadovo Bogdano Nesterenko teigimu, pasirinkus tinkamą atsiskaitymo sistemą, reikšmingai sumažėjo užsakymo nebaigusių pirkėjų dalis.

„Elektroninėje prekyboje svarbu, kad atsiskaitymo procesas būtų patogus ir greitas. Į savo elektroninę parduotuvę įdiegę „Klix“ mokėjimo sistemą, pastebėjome, kad krepšelį paliekančių pirkėjų dalis stipriai sumažėjo. Kita vertus, sklandumo reikia ir pirkėjams, ir prekybininkams. Rinkdamiesi šią sistemą, daug dėmesio skyrėme ne tik patraukliai kainodarai, bet ir klientų aptarnavimui“, – patirtimi dalijasi B. Nesterenko.

Jis atkreipia dėmesį ir į didėjantį poreikį atsiskaityti dalimis. Tam elektroninė parduotuvė turi įsidiegusi „Klix Mokėjimas dalimis“ paslaugą, kurią jau spėjo įvertinti pirkėjai.

„Nuo 2022 m., kai buvo fiksuojama rekordinė infliacija, o Europos Centrinis Bankas stipriai pakėlė palūkanas, sumažėjo gyventojų perkamoji galia. Todėl siekdami turėti daugiau santaupų arba išskaidyti įmokas į kelis mėnesius ir taip sumažinti išlaidas, žmonės pradėjo noriau rinktis atsiskaitymo dalimis galimybę. Tai, kad naudojantis „Klix“ sprendimu pirkėjui nereikia pildyti paraiškų ir kelias dienas laukti atsakymo, o viskas sutvarkoma automatiškai per kelias minutes atsiskaitymo lange, taip pat stipriai prisideda prie pardavimų apimčių augimo“, – sako B. Nesterenko.

Anot jo, šis efektas ypač atsispindi, kai mokėjimo dalimis galimybė aktyviau komunikuojama elektroninėje parduotuvėje arba taikomas specialus pasiūlymas ir įsigyti prekę lizingu klientai gali be pabrangimo.

Pasak „Klix“ plėtros vadovo Andriaus Bolšaičio, „pirk dabar, mokėk vėliau“ atsiskaitymo modelis naudingas visiems: klientai gauna lankstumo, kurio trokšta, o pardavėjai mato didesnę vidutinę užsakymo sumą ir didesnį klientų pasitenkinimą.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos3 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas4 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |