Paskelbta
4 mėnesiai prieš-
„Vienišių diena“ (lapkričio 11-oji) Baltijos šalių prekybininkams buvo sėkminga – ypač aktyviai gyventojai pirko internetu. Elektronines parduotuves Baltijos šalyse valdančios įmonės „Kesko Senukai Digital“ duomenys rodo, kad vien lapkričio 11 d. užsakymų skaičius visose trijose šalyse augo net 62 proc., lyginant su įprastu penktadieniu.
Po sėkmingos „Vienišių dienos“ įmonė laukia rekordinio „Juodojo penktadienio“ – prognozuojama, kad užsakymų skaičius pranoks 2021-uosius.
Pasak Vytauto Romeikos, „Kesko Senukai Digital“ direktoriaus Baltijos šalims, kasmet didžiųjų išpardavimų metu išaugantis tiek lankytojų, tiek užsakymų skaičius patvirtina, kad vis daugiau gyventojų atranda elektroninės komercijos privalumus.
„Lyginant „Vienišių dieną“ su eilinėmis lapkričio dienomis, visose „Senukų“ elektroninėse parduotuvėse Baltijos šalyse 62 proc. išaugo užsakymų skaičius. Didžiausias pokytis fiksuotas Lietuvoje, kur klientai atliko 81 proc. daugiau užsakymų nei įprastą penktadienį“, – apžvelgia V. Romeika.
Elektroninėse parduotuvėse ūgtelėjo ir lankytojų skaičius – šventinį penktadienį sulaukta dvigubai didesnio klientų skaičiaus Lietuvoje ir Estijoje bei 60 proc. – Latvijoje. Pastebėta, kad itin aktyvus buvo 35-45 metų lankytojų segmentas.
Statistika rodo, kad Baltijos šalių pirkėjai vertina greitą ir patogų prekių pristatymo procesą.
„Dažniausiai Baltijos šalių pirkėjai rinkosi prekių pristatymą į namus kurjeriu arba atsiėmimą paštomatuose: 68 proc. Estijoje, 58 proc. Latvijoje ir 53 proc. Lietuvoje. Nemaža dalis pirkėjų naudojosi ir plataus „Senukų“ prekių atsiėmimo punktų tinklo paslaugomis bei patys atsiėmė užsakymus. Šis būdas populiariausias Lietuvoje, jį rinkosi beveik pusė pirkėjų“, – statistiką pristato V. Romeika.
Atsiskaitydami už prekes, visų Baltijos šalių gyventojai dažniausiai rinkosi elektroninės bankininkystės paslaugą.
Nuolaidų metu pirkėjai Baltijos šalyse dažniausiai rinkosi kompiuterinę techniką ir kitas elektronikos prekes.
„Lietuvos pirkėjai aktyviau nei įprastai pirko išmaniuosius telefonus, atsinaujino stambiąją buitinę techniką ir virtuvės prietaisus, dulkių siurblius. Tuo metu Latvijoje labiausiai augo televizorių, smulkių virtuvinių prietaisų, stacionarių kompiuterių bei svetainės baldų pardavimai. Estijoje, lyginant su kitomis dienomis, populiaresni buvo konstruktoriai vaikams, kompiuteriniai žaidimai, elektros generatoriai, dulkių siurbliai“, – vardija įmonės atstovas.
Fiksuotas išaugęs prekių, padedančių taupyti išteklius, populiarumas: aukštesnės energetinės klasės buitinė technika, ekonomiškesni prietaisai. Pastebėta ir nauja tendencija – gyventojai „Vienišių dieną“ išnaudojo ir pasiruošimui Kalėdoms.
„Lapkričio 11-ąją klientai aktyviai pirko kalėdinius papuošimus – girliandas, žaisliukus, šventines dekoracijas. Tai, kad Baltijos šalių gyventojai iš anksto pradėjo ruoštis gražiausioms metų šventėms, patvirtina ir dažnai į prekių krepšelius dėti žaislai, kvepalai, išmanieji įrenginiai“, – pastebi V. Romeika.
V. Romeikos teigimu, sėkmingi „Vienišių dienos“ pardavimai nuteikia optimistiškai ir dėl „Juodojo penktadienio“.
„Norintys sutaupyti, visuomet pasinaudoja išpardavimų dienomis, kai reikiamas prekes bei dovanas galima įsigyti palankesnėmis kainomis. Jau kelis metus „Juodąjį penktadienį“ stebėjome rekordinius pardavimus. Šiais metais laukiame dar geresnių rezultatų“, – apibendrina V. Romeika.
Lojalumo programos Baltijos šalyse: pirkėjams vis svarbiau darosi ne tik konkreti nuolaida
Prasmės ir mėgstamos veiklos paieškos padėjo sukurti sėkmingą juvelyrikos dirbinių verslą
7 kūrybiškos idėjos, kaip už nedidelį biudžetą pakeisti namų interjerą
„LastMile“ skelbia šventinio laikotarpio darbo laiką: klientams prekes pristatys per porą valandų
Tyrimas atskleidė: lietuviai keliones planuoja iš anksto, išleidžia daugiau nei tikisi
„Tele2“ grupė pripažinta lydere klimato kaitos mažinimo srityje: pelnė aukščiausią įvertinimą
Lietuvos gyventojai bendrovę „Telia“ laiko tvariausia telekomunikacijų rinkos įmone šalyje, skelbia tvariausių Europos prekių ženklų tyrimą atliekančios „Sustainable Brand Index“...
Hibridinis darbo modelis įsitvirtino ir nesiruošia niekur trauktis. Priešingai – įmonės vis dažniau remiasi nutolusiomis komandomis, o darbuotojams suteikia vis daugiau...
Nors situacija, rodos, gerėja, tačiau nelaimingų atsitikimų darbe, pastebi Darbuotojų saugos ir sveikatos skyriaus vedėjas Saulius Balčiūnas, rodikliai vis dar...
Finansinių technologijų startuolis „HeavyFinance“ gavo 3 mln. Eur investiciją. Į bendrovę šiame investicijų etape investavo rizikos kapitalo fondų valdytoja „Practica...
Nors pasaulinė pandemija jau nebekelia papildomų rūpesčių verslo sektoriuje, tačiau atsiradusios alternatyvos įprastam darbui ofise nelinkusios trauktis. Nuotolinis darbas vis...
Įvertinęs pirmosios autonominės parduotuvės sėkmę, prekybos tinklas „Iki“, kartu su startuoliu „Pixevia“, atidarė antrąją autonominę parduotuvę Lietuvoje. „IKI Express 24/7“...
Daugelis svajoja mesti nemėgstamą darbą ir sukurti sėkmingą verslą, kasdien mėgautis veikla, kuri teikia vidinį pasitenkinimą. Juvelyrikos studijos „Indivi“ įkūrėjai...
Augantis susidomėjimas kanapių produktais – užkandžiais, CBD aliejumi ir net vitaminais keturkojams paskatino du draugus, Ernest Milevskij ir Rytį Ragauską,...
Šiuolaikiniame pasaulyje daugelis žmonių skuba ir ieško patogumo bene visose sferose. Ne išimtis ir maistas bei kasdienės prekės. Ne visi...
Šiuolaikiniame pasaulyje vis daugiau žmonių, o ypač jaunų, susiduria su sudėtingais paskolų klausimais. Ne visi žmonės gali patys lengvai rasti...
Verslas darbuotojams, dirbantiems nekvalifikuotą darbą, yra bene vienas seniausių verslų. Prisiminkite piramidžių statybą, kur dalyvavo ne tik vergai, bet ir...
Verslo esmė – pigiai nusipirkti šokoladą, išlydyti jį į skirtingas figūras, nuspalvinti ir parduoti su 500% pelnu. Tai tikri rodikliai,...
Sezoninis verslas – tai verslas, kurio pelnas labai priklauso nuo metų laiko, todėl pagrindinis jo tikslas – maksimaliai padidinti pajamas...
Kur investuoti krizės metu? Pagrindinis aspektas, kad sunkmečiu žmonės taupo ir todėl dalis paslaugų ar ne pirmo būtinumo prekių tampa...
Verslo idėja – kuri nudžiugins tūkstančius vaikų. Uždarbis iš prieššventinio triukšmo gali būti puiki priemonė norint gauti tinkamą pradinį kapitalą...