Paskelbta
10 mėnesių prieš-
„Vienišių diena“ (lapkričio 11-oji) Baltijos šalių prekybininkams buvo sėkminga – ypač aktyviai gyventojai pirko internetu. Elektronines parduotuves Baltijos šalyse valdančios įmonės „Kesko Senukai Digital“ duomenys rodo, kad vien lapkričio 11 d. užsakymų skaičius visose trijose šalyse augo net 62 proc., lyginant su įprastu penktadieniu.
Po sėkmingos „Vienišių dienos“ įmonė laukia rekordinio „Juodojo penktadienio“ – prognozuojama, kad užsakymų skaičius pranoks 2021-uosius.
Pasak Vytauto Romeikos, „Kesko Senukai Digital“ direktoriaus Baltijos šalims, kasmet didžiųjų išpardavimų metu išaugantis tiek lankytojų, tiek užsakymų skaičius patvirtina, kad vis daugiau gyventojų atranda elektroninės komercijos privalumus.
„Lyginant „Vienišių dieną“ su eilinėmis lapkričio dienomis, visose „Senukų“ elektroninėse parduotuvėse Baltijos šalyse 62 proc. išaugo užsakymų skaičius. Didžiausias pokytis fiksuotas Lietuvoje, kur klientai atliko 81 proc. daugiau užsakymų nei įprastą penktadienį“, – apžvelgia V. Romeika.
Elektroninėse parduotuvėse ūgtelėjo ir lankytojų skaičius – šventinį penktadienį sulaukta dvigubai didesnio klientų skaičiaus Lietuvoje ir Estijoje bei 60 proc. – Latvijoje. Pastebėta, kad itin aktyvus buvo 35-45 metų lankytojų segmentas.
Statistika rodo, kad Baltijos šalių pirkėjai vertina greitą ir patogų prekių pristatymo procesą.
„Dažniausiai Baltijos šalių pirkėjai rinkosi prekių pristatymą į namus kurjeriu arba atsiėmimą paštomatuose: 68 proc. Estijoje, 58 proc. Latvijoje ir 53 proc. Lietuvoje. Nemaža dalis pirkėjų naudojosi ir plataus „Senukų“ prekių atsiėmimo punktų tinklo paslaugomis bei patys atsiėmė užsakymus. Šis būdas populiariausias Lietuvoje, jį rinkosi beveik pusė pirkėjų“, – statistiką pristato V. Romeika.
Atsiskaitydami už prekes, visų Baltijos šalių gyventojai dažniausiai rinkosi elektroninės bankininkystės paslaugą.
Nuolaidų metu pirkėjai Baltijos šalyse dažniausiai rinkosi kompiuterinę techniką ir kitas elektronikos prekes.
„Lietuvos pirkėjai aktyviau nei įprastai pirko išmaniuosius telefonus, atsinaujino stambiąją buitinę techniką ir virtuvės prietaisus, dulkių siurblius. Tuo metu Latvijoje labiausiai augo televizorių, smulkių virtuvinių prietaisų, stacionarių kompiuterių bei svetainės baldų pardavimai. Estijoje, lyginant su kitomis dienomis, populiaresni buvo konstruktoriai vaikams, kompiuteriniai žaidimai, elektros generatoriai, dulkių siurbliai“, – vardija įmonės atstovas.
Fiksuotas išaugęs prekių, padedančių taupyti išteklius, populiarumas: aukštesnės energetinės klasės buitinė technika, ekonomiškesni prietaisai. Pastebėta ir nauja tendencija – gyventojai „Vienišių dieną“ išnaudojo ir pasiruošimui Kalėdoms.
„Lapkričio 11-ąją klientai aktyviai pirko kalėdinius papuošimus – girliandas, žaisliukus, šventines dekoracijas. Tai, kad Baltijos šalių gyventojai iš anksto pradėjo ruoštis gražiausioms metų šventėms, patvirtina ir dažnai į prekių krepšelius dėti žaislai, kvepalai, išmanieji įrenginiai“, – pastebi V. Romeika.
V. Romeikos teigimu, sėkmingi „Vienišių dienos“ pardavimai nuteikia optimistiškai ir dėl „Juodojo penktadienio“.
„Norintys sutaupyti, visuomet pasinaudoja išpardavimų dienomis, kai reikiamas prekes bei dovanas galima įsigyti palankesnėmis kainomis. Jau kelis metus „Juodąjį penktadienį“ stebėjome rekordinius pardavimus. Šiais metais laukiame dar geresnių rezultatų“, – apibendrina V. Romeika.
Techninių analitikų mokytojas Tomas Dulkys: „Didžiausia investuotojų ir spekuliantų klaida – noras praturtėti, o ne tapti šios srities profesionalu“
„A Management“ vadovė Aušra Virkietytė: Sužvaigždėjimas renginių organizatoriui – karjeros pabaiga
LAVA SALES kompanijos vadovas Paulius Gumbelevičius: „Komanda – branduolys, padedantis sukurti sėkmingą verslą”
„Senukų“ rinkodaros kampanijos veidu tapo Vytautas Rumšas
29-erių į pensiją išėjęs Gintaras Pociūnas: „Finansiškai raštingas ir investuojantis žmogus – turtingo mąstymo žmogus“
BIPA ir PLATIO: Nors saulės energetika Lietuvoje įgavusi pagreitį, saulės grindinys – vis dar naujovė
„Senukai“ atnaujino mobiliąją aplikaciją – nuo šiol dar patogiau pirkti ir kaupti lojalumo taškus
Galvosūkis įmonėms: kaip stiprinti darbuotojų įsitraukimą?
NUMAI įkūrėjas A. Čiagus: „Mūsų misija – padėti žmonėms įsigyti pirmuosius savo namus“
Galvojate, kokį verslą atidaryti mažame miestelyje? Pateikiame 25 verslo idėjas pradedantiesiems, kurias galima įgyvendinti mažame miestelyje ar mažame mieste. Rakto...
Šis straipsnis yra natūralus verslo idėjų paieškos medžiaga. Jei bent kartą gyvenime tikrai susimąstėte, kaip kurti idėjas savo verslui, tikriausiai...
Patikėkite savimi Negalėsite vadovauti sėkmingam verslui, kol pakankamai pasitikėsite savimi, kad susitvarkytumėte su iškilusiomis problemomis. Dauguma žmonių negali įgyvendinti idėjos...
Dirbtinio intelekto (DI) srityje vyksta didžiuliai pokyčiai, kurie neaplenkia ir Lietuvos startuolių – aktyviai vystomos naujos paslaugos ir produktai, jie...
Ar įmanoma užsidirbti pinigų su minimaliomis investicijomis arba be jų? Ar galvojate apie verslą? Kiek kartų pagauname save galvojant, kad...
Kriptovaliutos, akcijų prekyba rinkoje, spekuliavimas, investavimas – vieniems šios temos atrodo nepažįstamos ir sunkiai perprantamos, o kiti sukaupia tiek žinių,...
Renginių organizatoriaus darbas atrodo nesibaigianti šventė. Tad norinčių dirbti šioje srityje turėtų netrūkti. „Iš dalies taip ir yra, – sutinka...
Neseniai įsikūrusios kampanijos LAVA SALES tikslas – pritraukti naujų klientų šaltų skambučių pagalba ir taip padėti verslui augti. Telemarketingo paslaugas...
Tikrai ne vieną kartą pačiam teko patirti ar iš draugų girdėti apie sukčiavimo atvejus, kuomet perkant prekes iš fizinių asmenų...
Taupymas, investavimas, akcijų biržos – terminai, kurių daugelis dar nepažįsta, o gal laiko tolima siekiamybe. Praktinius patarimus geresniam finansų valdymui...