Sekite naujienas

Verslas

Prieš Jonines „Maxima“ ruošiasi pirkėjų antplūdžiui – šimtais tonų pildo šviežios mėsos asortimentą, rikiuoja grilio prekes, arbūzus ir gėrimus

Paskelbta

-

Artėjant Joninių šventei, kuri šiemet prailgins vasaros savaitgalį, prekybos tinklas „Maxima“ ruošiasi pirkėjų antplūdžiui bei rikiuoja gausias atsargas ledų, arbūzų ir šakočių, fakelų, grilio anglių ir priemonių nuo uodų bei, žinoma, kiaulienos šašlykų ir kitos kepimui ant grilio tinkamos šviežios mėsos. „Maximos“ duomenimis, ruošiantis Joninėms kasmet nuperkama vis daugiau šviežios mėsos, o pernai net buvo pasiektas penkerių metų pardavimų rekordas.

„Paruoštų kepti šašlykų pardavimai prieš Joninių šventę šokteli trečdaliu palyginti su įprastomis dienomis bei savaitgaliais – tai, turbūt, pati perkamiausia prekė pasitinkant ilgiausią metų dieną. Matome, jog pirkėjai per šią vasaros šventę linkę pademonstruoti savo kulinarinius sugebėjimus – daugiau perka šviežios mėsos bei patys ją marinuoja šašlykams ir ši tendencija stiprėja. Sutinkant pernykštes Jonines, įvairios šviežios mėsos pardavimai pasiekė penkerių metų rekordą – pirkėjai jos įsigijo 624 tonas“, – pasakoja Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė, prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos ir korporatyvinių ryšių direktorė.

Ji pastebi, kad pastaruoju metu į Joninių šventės iškylų krepšelį pirkėjai dažniau dedasi ir vištienos šlaunelių šašlykus – pavyzdžiui, pernai prieš Jonines jų paklausa šoktelėjo beveik 4 kartus. Prie mėgstamiausių grilio vaišių produktų taip pat rikiuojasi kepimui skirtas sūris „Camembert“, raudonosios paprikos bei pievagrybiai.

Pasak I. Trakimaitės-Šeškuvienės, prekybos tinklas šiam savaitgaliui parduotuvėse ruošia gausesnes atsargas valgomųjų ledų puodeliuose, traškučių bei sausainių, arbūzų, vandens ir vaisvandenių, nealkoholinio alaus, kokteilių ir vyno, taip pat visų grilio prekių bei iškyloms patogių šaldymo indelių, priemonių nuo uodų, žvakių bei fakelų.

„Artėjant šventiniam savaitgaliui, rūpinamės didesnėmis prekių atsargomis, mat šių prekių paklausa stipriai ūgteli prieš Jonines. Pavyzdžiui, beveik dukart padidėja įvairių grilio prekių paklausa, taipogi nuperkama beveik dvigubai daugiau šakočių – tikėtina, kad tai populiari lauktuvė Jonams ir Janinoms. Ledų puodeliuose pirkėjai įsigyja 40 proc. daugiau nei įprastomis savaitėmis. Panašiai tiek padidėja nealkoholinio alaus ir kokteilių pardavimai. Žinoma, paruošėme ir tokius Joninių atributus kaip fakelai bei paparčiai vazonėliuose. Atsižvelgdami į savo pirkėjų įpročius ir tai, kas jiems aktualiausia, paruošėme viską, ko tik gali prireikti šiam šventiniam iškylų savaitgaliui“, – kalba I. Trakimaitė-Šeškuvienė, „Maximos“ komunikacijos ir korporatyvinių ryšių direktorė.

Konkuruos naujomis akcijomis

Remiantis ilgamečiais pardavimais, rodančiais, ką pirkėjai šluoja iš lentynų ruošdamiesi Joninėms, šiemet atrinktos šešios aktualiausios prekės ar jų grupės, kurioms bus taikomos 30-50 proc. nuolaidos.

„Dar vasaros pradžioje priėmėme sprendimą palepinti savo pirkėjus ir suteikti papildomų pasiūlymų savaitgaliais – taipogi ir Joninėms – siūlome 6 prekes ar prekių kategorijas įsigyti su iki 50 proc. siekiančia nuolaida. Pasirūpinome, kad pirkėjai galėtų sutaupyti baltymų turtingam maistui kaip mėsos, žuvies ar pieno produktai, taip pat šviežioms daržovėms bei vaisiams, bakalėjos produktams ir buityje ar iškylose reikalingoms ne maisto prekėms. Laimingas savaitgalio akcijas skelbiame kassavaitiniame mūsų kainų leidinyje“, – pasakoja I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Pavyzdžiui, nuo šio ketvirtadienio, ruošiantis ilgajam Joninių savaitgaliui, kilogramą atšaldytos kiaulienos sprandinės be kaulo pirkėjai galės įsigyti už 3,99 euro. Nuolaidos taikomos arbūzams, kurių prieš Jonines paprastai nuperkama trečdaliu daugiau, perpus atpigintas populiariausias užkandis – bulvių traškučiai, o mineralinio vandens „Vytautas“ galima įsigyti už 0,39 euro. Na, ir žinoma, visoms grilio prekėms bei priemonėms nuo saulės ir uodų taikoma 30-40 proc. nuolaida.

„Suprantama, kad svarbios šventės yra ir aktyvesnės konkurencijos metas, tad gerai žinodami, ko reikia pirkėjams, šias prekes pasiūlysime ir už itin mažą kainą“, – teigia „Maximos“ atstovė.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos3 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas5 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai6 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai6 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |