Paskelbta
3 savaitės prieš-
„Senukų“ lojalumo programos „Smart Net“ taškus nuo šiol galima kaupti ir leisti ne tik fizinėse parduotuvėse, bet ir elektroninėje parduotuvėje „Senukai.lt“. Atnaujintoje lojalumo programoje „Senukai“ siūlo ir daugiau naudų klientams.
„Lojalumo programų svarba dėl infliacijos auga ir pasauliniu, ir Baltijos šalių mastu. Todėl nuolat tobuliname savo lojalumo programą, kad galėtume suteikti geriausią apsipirkimo patirtį ir papildomų naudų. Tikime, kad atnaujinta lojalumo programa bus dar patogesnė ir aiškesnė“, – sako Vytautas Romeika, „Kesko Senukai“ atstovas.
„Senukų“ atstovo teigimu, vis svarbesnė tampa daugiakanalė prekyba, kai derinami skirtingi prekių paieškos, vertinimo, palyginimo ir įsigijimo būdai. Todėl nuo šiol „Smart Net“ taškus bus galima kaupti ir išleisti tiek fizinėse, tiek elektroninėje parduotuvėje.
„Kliento kelionė tarp fizinių ir internetinės parduotuvės yra vis labiau susijusi. Jie yra linkę išsirinkti norimas prekes internete. Tuomet jie nori atvykti pasikonsultuoti gyvai parduotuvėje, o galiausiai užbaigti pirkimą internete, parduotuvėje arba parduotuvėje su pristatymu į namus. Todėl atnaujinome lojalumo programą, kad ja patogiai būtų galima pasinaudoti tiek elektroninėje, tiek fizinėse parduotuvėse“, – sako V. Romeika.
„Smart Net“ lojalumo programa veikia paprastai – apsiperkant elektroninėje ir fizinėse parduotuvėse kaupiami taškai nuo kiekvieno užsakymo. Pagal tai, kokia suma per kalendorinius metus išleidžiama, pasinaudojus lojalumo programa, priklausys vienas iš trijų lojalumo lygių – bronzinis, sidabrinis arba auksinis.
Kiekvienas klientas gali kilti nuo bronzinio iki auksinio lygio. O kylant lojalumo lygiais, galima kaupti dar daugiau „Smart Net“ taškų. Atsižvelgus į lojalumo lygį, galima susigrąžinti net iki 2 proc. nuo kiekvieno apsipirkimo „Smart Net“ taškais ir jais apmokėti iki 99 proc. kito apsipirkimo sumos. Taip pat nuo šiol galima gauti taškų ir už aktyvumą – dalyvavimą iššūkiuose ar kitokį įsitraukimą.
Pasak „Kesko Senukai“ atstovo, atnaujintos lojalumo programos naudotojai ne tik kaupia taškus, bet taip pat gali pasinaudoti ir papildomomis „Smart Net Bonus“ išorinių partnerių suteikiamomis naudomis. Siekiant atitikti žmonių lūkesčius, nuolat plečiamas partnerių tinklas.
„Šiuolaikiniam klientui svarbi galimybė gauti pridėtinių konkrečios lojalumo programos naudų. Mūsų lojalumo programos naudotojams norime pasiūlyti papildomų nuolaidų ne tik mūsų prekės ženklo parduotuvėse. Todėl plečiame partnerystes, kad galėtume suteikti daugiau papildomų pasiūlymų“, – kalba V. Romeika.
Pavyzdžiui, „Smart Net Bonus“ klientai gali pasinaudoti lojalumo programos partnerių suteikiama nuolaida kelionėms, akiniams, laisvalaikio pramogoms ir dar daugiau kitų pasiūlymų.
Besikeičiantys apsipirkimo įpročiai skatina klientams siūlyti ne tik įprastas plastikines korteles, bet diegti ir skaitmeninius sprendimus – lojalumo programa „Smart Net“ galima patogiai pasinaudoti ir „Senukų“ mobiliojoje programėlėje.
Lojalumo programos Baltijos šalyse: pirkėjams vis svarbiau darosi ne tik konkreti nuolaida
Po sėkmingos „Vienišių dienos“ Baltijos šalių prekybininkai laukia rekordinio „Juodojo penktadienio“
Palygino Baltijos šalių pirkėjus: dažniausiai lojalumo korteles naudoja lietuviai, daugiausiai pirkiniams išleidžia estai
„Senukai“ Kaune atidarė didžiausią įvažiuojamosios prekybos erdvę
„Senukai“ atveria lauko prekybos erdves
„Senukai“ pradeda prekybą maisto produktais ir Kaune bei Klaipėdoje
Didžiausia Baltijos šalyse mėsos perdirbimo įmonių grupė „BIOVELA Group“ praėjusiais metais ir toliau augino pardavimo pajamas, kurios didėjo 36 proc....
Vis daugiau vartotojų už prekes ar paslaugas atsiskaito naudodamiesi skaitmeninėmis piniginėmis, tokiomis, kaip „Google Pay“ ar „Apple Pay“. Mantas Užupis,...
Vienos didžiausių Lietuvos nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovių „Realco“ duomenimis, šių metų gegužės mėnesį Vilniaus pirminėje NT rinkoje parduoti 204...
Baltijos šalyse surengtas pirmasis teisines technologijas (angl. legal tech) kuriančių startuolių akceleratorius „Baltic legal tech sandbox“, kuriame dalyvavo 8 startuoliai...
Pirmąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje veikiantys startuoliai sumokėjo 82 mln. eurų mokesčių – 40 proc. daugiau nei prieš metus ir...
Lietuvos RegTech startuolis AMLYZE, kuriantis FinTech, neobankams ir kriptovaliutų įmonėms skirtus pinigų plovimo prevencijos sprendimus, sėkmingai užbaigė 1 mln. eurų...
NUMAI – pirmasis nepriklausomas „Nuomokis ir pirk“ paslaugos teikėjas Europos sąjungoje. Suteikdami žmonėms galimybę greičiau įsikelti į savo namus, per...
“Youtube” platformoje benaršantiems, Aivaro Milašausko pavardė tikrai girdėta. „Mano gyvenimas sukasi aplink įvairias naujas patirtis. O tas patirtis susirinkti ir...
„Leafood“ – nauja, įdomu ir dar nepatirta. Įmonės vizija – aprūpinti vartotojus maistingiausiais ir sveikiausiais lapiniais žalumynais, kad būtų užtikrinta...
„Town Projects“ – nekilnojamojo turto (NT) projektų valdymo ir įgyvendinimo paslaugas teikianti įmonė, sėkmingai atstovaujanti klientų interesus, bendraujant su tiekėjais,...
Suprasdami visą “OpenAI” kalbos modelio “ChatGPT” potencialą, daugelis naudotojų jau pradėjo plėsti savo klientų aptarnavimo paslaugas arba kurti naujus verslus...
Prieš pandemiją buvo prognozuojama, kad mobiliųjų programėlių kūrimas iki 2023 m. atneš 935 mlrd. dolerių pajamų. Pandemija pagreitina šį procesą...
Prekyba vaikiškais drabužiais yra viena iš paklausiausių mažmeninės prekybos sričių. Norint prekiauti šiuo asortimentu, nereikia licencijos, o sandėliavimui nereikia jokių...
Plaukų šalinimas lazeriu – vis labiau populiarėjanti grožio verslo sritis. Šiuo metu tai viena patikimiausių ir pelningiausių sričių. Štai kodėl:...
Norėdami atidaryti batų ar drabužių parduotuvę, daugelis žmonių klaidingai mano, kad jiems reikia išsinuomoti prekybos vietą, samdyti darbuotojus ir nusipirkti...