Sekite naujienas

Verslas

Regionai skirtingi, o užsakymai kone vienodi ‒ kokie patiekalai ir maisto produktai užsakomi didžiuosiuose Lietuvos miestuose?

Paskelbta

-

Lietuvos regionai skiriasi ekonomine padėtimi, tarmėmis, vairavimo įpročiais ir t. t., tačiau juos – bent didžiuosiuose šalies miestuose ‒ aiškiai vienija tai, kokius patiekalus ir maisto produktus užsisakome į namus. Pica, kebabas ir burgeris ‒ tai pagrindiniai pasirinkimai iš restoranų, o iš parduotuvių dažniausiai užsisakome bananus, vandenį ir kruasanus.

Pica išlieka užsakymų iš restoranų į namus karalienė – didžiuosiuose šalies miestuose ją užsisakome dažniausiai. Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose pasirinkimas nr. 2 yra kebabas. Kaune kebabus populiarumu lenkia antroje vietoje esantys burgeriai, o Šiauliuose – sušiai. Šie duomenys surinkti pagal platformos „Wolt“ informaciją.

Reklama:

Vasarinės padangos - Pirkitpadangas.lt

„Lietuvos gyventojų skonis esmingiau nesikeičia nepriklausomai nuo to, kokiame regione jie gyvena. Šalia pagrindinio trejetuko – picos, kebabų ir burgerių – kaip itin populiarius taip pat galima išskirti sušius ir kitus Azijos virtuvės patiekalus.

Kitiems patiekalams dar sunku varžytis su šituo top-5 nepaisant to, kad vis dažniau gyventojams kurjerių pagalbos prireikia per pietų pertraukas darbo dienomis, kuomet įprasta rinktis tradiciškesnius patiekalus“, ‒ komentuoja „Wolt“ vadovas Baltijos šalyse Mantas Lomsargis.

Labiausiai išsiskiria Panevėžys

Panašų vaizdą atskleidžia ir užsakymai į namus iš parduotuvių. Visuose miestuose pirmoji pozicija tenka bananams, antroji – geriamajam vandeniui. Ir tik Panevėžyje antrojoje vietoje įsitvirtino kitas gėrimas – alus.

Panevėžys išsiskiria dar ir tuo, kad tik čia populiariausių užsakomų prekių penketuke yra sūreliai ir sviestas, bet nėra kituose miestuose dažnai užsakomų kruasanų bei agurkų.

Užsisakydami iš „Wolt Market“ parduotuvių, kurios kol kas prieinamos vilniečiams, kauniečiams ir klaipėdiečiams, gyventojai pirmenybę teikia traškučiams ir kitiems užkandžiams, o iš gėrimų dažniausiai renkasi gazuotus gėrimus ir pieną. Populiariausių penketuke taip pat figūruoja bananai.

„Wolt Market“ parduotuvių asortimentas atskirose šalyse pritaikytas prie konkrečios rinkos ir vietos gyventojų poreikių. Joona Orpana, „Wolt Market“ vadovas Baltijos šalyse, pabrėžia, kad ypatingas dėmesys skiriamas vietiniams produktams.

„Natūralu, jog žmonės pirmiausia mūsų paslaugą išbando užsisakydami užkandžius ir kitus smulkesnius pirkinius. Tačiau matome, kad klientai netrunka pastebėti, jog „Wolt Market“ taip pat parankiai galima įsigyti ne tik čia ir dabar suvartojamus, bet kur kas platesnio asortimento produktus. Ypač, jeigu fizinė parduotuvė yra toliau, oras blogas arba nėra laiko ar galimybių į ją nubėgti“, – teigia J. Orpana.

Naujienos

Verslas10 val prieš

Lietuviai su partneriais sukūrė unikalią išmaniąją bateriją, aprūpinančią verslą energija net atšiauriausiomis sąlygomis

Išmaniųjų elektros energijos baterijų rinkoje vis garsiau skamba lietuvių vardas. „Omnispower Europe” drauge su partneriais sukūrė unikalią bateriją, galinčią dirbi...

Verslas16 val prieš

Nuo idėjos iki rinkos: pristatytos inovacijų ir technologijų plėtros finansavimo programos Baltijos šalims

Balandžio 16 d., Vilniuje vykusiame Europos inovacijų tarybos informaciniame renginyje baltijos šalims įmonių, startuolių bei mokslo ir tyrimų organizacijų atstovams...

Startuoliai1 d. prieš

Naujas pretendentas į startuolių sostinę? Iš Kauno – didelės ambicijos vystyti pažangią startuolių ekosistemą

Kaunas – startuoliams patrauklus miestas: toks siekis įvardytas praėjusią savaitę Kauno technologijos universitete (KTU) vykusiame „Išmanaus miesto“ hakatone. Jame, po...

Verslas1 d. prieš

„EMBank” vadovas: paskolų atsigavimo visose srityse reikės palaukti, bet pozityvūs ženklai matomi

Europoje paskolos fiziniams asmenims po truputį atsigauna, o verslų veiksmuose matomi laukimo ženklai. Taip būtų galima reziumuoti Europos Centrinio Banko...

Verslas2 d. prieš

Po įvykusių pokyčių VIAMATIKOJE – rekordiniai metai

Susisiekimo infrastruktūros statybinių medžiagų kokybės tyrimų ir techninės priežiūros bendrovei VIAMATIKA praėję metai buvo itin sėkmingi – tai įrodo keli...

Verslo Vikingai

Technologijos2 savaitės prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai4 savaitės prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas2 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |