Sekite naujienas

Verslas

„Senukų“ rinkodaros kampanijos veidu tapo Vytautas Rumšas

Paskelbta

-

Prekybos tinklas „Senukai“ pristato naują „Žalių kainų“ rinkodaros kampaniją, skirtą pranešti apie mažėjančias kainas. Kampanijos veidas – gerai visuomenėje žinomas aktorius Vytautas Rumšas jaunesnysis, tapęs žinių vedėju. Reklamos šūkis – „Žalia kaina – žema kaina“.

Pasak Vytauto Romeikos, „Kesko Senukai“ grupės rinkodaros direktoriaus, kiekviena kampanija siekiama rasti geriausią būdą, padedantį atkreipti tikslinės auditorijos dėmesį.

„Žinutę apie žalias kainas savo klientams norime perteikti su švelniu humoru. Šį kartą kūrėme įvaizdinį klipą, pasitelkę televizinių žinių formatą. Ieškojome gerai visuomenei pažįstamo žmogaus, kuris įkūnytų žinių pranešėją. Taip kampanijos dalimi tapo Vytautas Rumšas“, – kalba V. Romeika.

Vaizdo klipe stilizuotoje žinių studijoje vedėjas praneša karštą naujieną apie „Senukuose“ krentančias kainas. Jis suklysta skelbdamas apie jų kiekį, o ausinėje išgirdęs teisingą informaciją, tuoj pat pasitaiso. O tada nutinka ir tai, ko žinių laidose niekada nebūna – lūžta studijos lubos ir tiesiai į ją įskrieja žalios kainos etiketė.


Kampanijos idėjos autorė – kūrybinė agentūra „Havas Creative“. Jos kūrybos vadovas Jonas Valatkevičius sako, kad didžiausio Baltijos šalyse statybos, remonto ir buities prekių tinklo rinkodaros kampanija turi pasiekti itin plačią auditoriją, todėl būtina formuoti netikėtą ir smagų kampanijos toną.

„Ieškojome idėjos, kuri maksimaliai pabrėžtų kampanijos reikšmę. Pasirinkome žinių formatą, kad atkreiptume dėmesį į kampaniją ir žmonės jos nepraleistų pro akis. Tikime, kad klientai ją įvertins“, – teigia J. Valatkevičius.

Kampanijos vizualus gyventojai išvys televizijoje, kino salėse, lauko stenduose, internete, socialinėje erdvėje. „Žalių kainų“ kampanija pristato naują „Senukų“ kainodaros liniją – įmonė sumažino kainas daugiau kaip 7 tūkst. prekių.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos3 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas4 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |