Sekite naujienas

Verslas

„Stena Line“ žymi svarbius etapus statant „NewMax“ laivus – „Stena Futura“ ir „Stena Connecta“

Paskelbta

-

Laivas „Stena Futura“ nuleistas į vandenį, o antrojo laivo, kuris bus pavadintas „Stena Connecta“, buvo paklotas kilis.

Reklama

Bendrovė „Stena Line“ pasiekė dar vieną svarbų „NewMax“ laivų statybos etapą – į vandenį nuleido „Stena Futura“ ir paklojo antrojo laivo, kuris bus pavadintas „Stena Connecta“, kilį.

Praėjusią savaitę „Stena“ surengė bendrą „nuleidimo į vandenį“ ir kylio paklojimo ceremoniją „China Merchants Jinling“ laivų statykloje Veihajuje (Weihai), švęsdama pirmąjį „Stena Futura“ paleidimą į vandenį ir „Stena Connecta“ kylio paklojimą, kuris žymi laivo statybos pradžią.

Pradėjus eksploatuoti, „Stena Connecta“ ir „Stena Futura“ 40 proc. padidins krovinių gabenimo pajėgumus maršrutu Belfastas-Heishemas, atsižvelgiant į išaugusį klientų poreikį paslaugoms tarp Šiaurės Airijos ir Didžiosios Britanijos.

Abu hibridiniai „NewMax“ laivai atliks svarbų vaidmenį „Stena Line“ siekiant pereiti prie ekologiško kuro, nes abu galės naudoti metanolio degalus. Juose taip pat bus įdiegtos technologijos, kurios leis naudoti ir akumuliatorių variklius, ir kranto energiją, kai ji bus prieinama. Bendrovė „Stena Line“ glaudžiai bendradarbiauja su metanolio tiekėjais, užtikrindama būsimą e. metanolio kiekį ir įgyvendindama savo strateginį siekį iki 2030 m. pereiti prie atsinaujinančiųjų degalų ir 30 proc. sumažinti išmetamo CO2 kiekį.

„Džiugu matyti mūsų naujų laivų pažangą, užtikrinti mūsų laivyno ateitį ir nustatyti naujus pramonės standartus, kad taptume klimato kaitos sprendimo dalimi. Šie nauji laivai yra pirmieji RoRo laivai, kuriuose įrengtas kelių rūšių hibridinis sprendimas, leidžiantis naudoti baterijas, biokurą ir metanolį. Tai ne tik atitinka būsimus reglamentus, bet ir mažina mūsų išmetamo CO2 kiekį, o tai padeda mūsų klientams siekti 3 srities tikslų“, – teigė „Stena Line“ generalinis direktorius Niclasas Mårtenssonas.

„Laivai „Stena Futura“ ir ‚Stena Connecta‘ užtikrins itin svarbią jungtį per Airijos jūrą ir patenkins nuolatinį krovinių vežimo klientų augimą ir paklausą šiame maršrute. Esame įsitikinę, kad padidėję pajėgumai bus gerai įvertinti rinkoje, kai 2025 m. rudenį „Stena Futura“ pradės plaukioti Airijos jūra“, – išskyrė Niclasas Mårtenssonas.

 

Skaitykite

Naujienos

Verslo Vikingai

Verslo vikingai1 mėnuo prieš

Soc. tinkluose išgarsėjusi Mokytoja Veronika: „Mokytojo darbas – tai ne tik profesija, bet ir gyvenimo būdas“

Drąsi, charizmatiška ir aktyvi – taip galėtume apibūdinti soc. tinkluose daugumai gerai žinomą mokytoją Veroniką. Pradėjusi savo darbo kasdienybe, ugdymo...

Technologijos7 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai8 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas8 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai9 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |