Sekite naujienas

Verslas

Tarp Baltijos šalių lietuviai lojaliausi vietinei produkcijai – lietuviškiems maisto produktams pirmenybę teikia trečdalis

Paskelbta

-

Tarp Baltijos šalių didžiausią pirmenybę vietinės gamybos maisto produkcijai teikia lietuviai, rodo „Citadele“ banko užsakymu atlikta apklausa. 25 proc. respondentų nesvarbi produktų kilmės šalis – jų sprendimą įsigyti prekę labiausiai lemia kainos ir kokybės santykis.

Apklausos duomenimis, 14 proc. lietuvių respondentų nurodė visada teikiantys pirmenybę lietuviškai produkcijai, taip pat 21 proc. apklaustųjų teigia dažniausiai besirenkantys Lietuvoje pagamintus produktus. Lietuvoje pagamintus maisto produktus dažniausiai renkasi 40-ies metų ir vyresni apklaustieji.

Latvijoje pirmenybę savo šalyje gamintiems maisto produktams teikia 27 proc. apklaustųjų, Estijoje – 29 proc.

„Gyventojai vertina ir mielai renkasi vietinę produkciją, tačiau kadangi išlaidos maistui yra viena svarbiausių kiekvieno namų ūkio biudžeto dedamųjų, svarbi ir produktų kaina bei kokybė. Rinkdamiesi savo šalies įmonių produkciją pirkėjai ne tik remia vietos gamintojus, bet ir prisideda prie šalies ūkio plėtros, darbo vietų gamintojams užtikrinimo. Todėl rinkdamiesi lietuviškas prekes, prisidedame prie mokestinių valstybės pajamų, remiame šalies žemės ūkį“, – tyrimo duomenis komentuoja „Citadele“ banko valdybos narė, atsakinga už Baltijos šalių mažmeninę bankininkystę, Rūta Ežerskienė.


Apklausos rezultatai rodo, kad 25 proc. Lietuvos gyventojų pasirinkimą lemia maisto produktų kaina ir kokybė, todėl produktų kilmės šalis nėra tokia svarbi. Dažniau tokį atsakymą rinkosi respondentai nelietuviai, kurie nurodė kitą tautybę, bei mažesnes pajamas gaunantys gyventojai.

Daugiau nei trečdalis arba 28 proc. apklaustųjų Lietuvoje nurodė, kad renkasi tiek Lietuvoje, tiek kitose šalyse pagamintus maisto produktus, o dar 10 proc. pripažįsta, kad pirkdami kasdienius maisto produktus, nekreipia dėmesio į jų kilmę.

„Citadele“ banko užsakymu reprezentatyvią Baltijos šalių gyventojų apklausą atliko tyrimų agentūra „Norstat“ 2023 metų spalį. Internetinės apklausos būdu Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje apklausta mažiausiai po 1000 gyventojų nuo 18 iki 74 metų.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos3 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas4 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |