Sekite naujienas

Verslas

Tau pavyks! Arnoldas Švarcenegeris tapo naujuoju PARKSIDE kampanijos veidu

Paskelbta

-

Arnoldas Švarcenegeris tampa naujuoju „Lidl“ prekių ženklo PARKSIDE veidu. „Tau pavyks!“ – tokiu šūkiu pasitinka reklamos kampanija, kurioje Arnoldas Švarcenegeris televizijos eteryje ir socialiniuose tinkluose dalijasi savo sėkmės paslaptimis.

PARKSIDE sukurtame pasaulyje, kuriame viską galima pasidaryti pačiam, žiūrovai gali patirti legendines aktoriaus karjeros akimirkas. Arnoldas Švarcenegeris kalba PARKSIDE vardu. Jis įkvepia žmones imti buities reikalus į savo rankas, žadėdamas padėti jų kelyje į sėkmę. Visa kampanija pateikiama su humoro ir sveikos saviironijos prieskoniu.

Reklama:

Arnoldas Švarcenegeris ir PARKSIDE – puikus duetas. Christophas Pohlas, „Lidl International“ pirkimų vadovas, sako, kad ilgamečio, stabilaus augimo dėka prekių ženklas PARKSIDE jau spėjo įkvėpti pirkėjus.

„Tą padarėme siūlydami aukštos kokybės ir nenugalimo kainos bei kokybės santykio produktus, kurie išsiskiria tiek savo didžiule pasiūla, tiek ir patraukliu dizainu. Kartu su Arnoldu Švarcenegeriu mes turime galimybę laimėti širdis tų, kurie įkūnija mūsų vertybes. PARKSIDE skatina „pasidaryk pats“ kultūrą ir tarsi stovi greta tų, kurie imasi tvarkyti bei spręsti reikalus patys. Mes norime įkvėpti pasitikėjimo sakydami, kad jie tikrai tai gali padaryti. Arnoldas yra tas žmogus, kuris ima ir daro. Jis yra autentiškas, užsispyręs ir labai žemiškas. Mes didžiuojamės, kad jis yra PARKSIDE komandos dalis“, – sako Ch. Pohlas.

„Pasidaryk pats“ yra skirta visiems – tai yra PARKSIDE esmė. Šis prekių ženklas yra sukurtas tiems žmonėms, kurie mėgsta taisyti, statyti ar užsiimti sodo darbais. Tereikia pasiraitoti rankoves, ir pirmyn. „Lidl“ parduotuvėse visoje Lietuvoje rasite itin platų prekių pasirinkimą: nuo įvairių įrankių, sodo prekių bei jiems skirtų priedų ir aksesuarų.

Arnoldui Švarcenegeriui įrankiai nėra svetimi. Jam yra tekę dirbti mūrininku, bet nereikia pamiršti, kad jis yra ir kūrėjas. „PARKSIDE šūkis „Tau pavyks!“ – yra būtent mano požiūris. Privalai tikėti savimi, todėl aš ir esu PARKSIDE ambasadorius“, – sako aktorius.

Naujienos

Verslo Vikingai

Finansai5 d. prieš

Techninių analitikų mokytojas Tomas Dulkys: „Didžiausia investuotojų ir spekuliantų klaida – noras praturtėti, o ne tapti šios srities profesionalu“

Kriptovaliutos, akcijų prekyba rinkoje, spekuliavimas, investavimas – vieniems šios temos atrodo nepažįstamos ir sunkiai perprantamos, o kiti sukaupia tiek žinių,...

Verslo vikingai1 savaitė prieš

„A Management“ vadovė Aušra Virkietytė: Sužvaigždėjimas renginių organizatoriui – karjeros pabaiga

Renginių organizatoriaus darbas atrodo nesibaigianti šventė. Tad norinčių dirbti šioje srityje turėtų netrūkti. „Iš dalies taip ir yra, – sutinka...

Verslo vikingai2 savaitės prieš

LAVA SALES kompanijos vadovas Paulius Gumbelevičius: „Komanda – branduolys, padedantis sukurti sėkmingą verslą”

Neseniai įsikūrusios kampanijos LAVA SALES tikslas – pritraukti naujų klientų šaltų skambučių pagalba ir taip padėti verslui augti. Telemarketingo paslaugas...

Startuoliai2 mėnesiai prieš

Saugių sandorių platforma „EscrowPack“ padės internete pirkti ir parduoti nesibaiminant sukčių

Tikrai ne vieną kartą pačiam teko patirti ar iš draugų girdėti apie sukčiavimo atvejus, kuomet perkant prekes iš fizinių asmenų...

Finansai2 mėnesiai prieš

29-erių į pensiją išėjęs Gintaras Pociūnas: „Finansiškai raštingas ir investuojantis žmogus – turtingo mąstymo žmogus“

Taupymas, investavimas, akcijų biržos – terminai, kurių daugelis dar nepažįsta, o gal laiko tolima siekiamybe. Praktinius patarimus geresniam finansų valdymui...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |