Sekite naujienas

Verslas

Tau pavyks! Arnoldas Švarcenegeris tapo naujuoju PARKSIDE kampanijos veidu

Paskelbta

-

Arnoldas Švarcenegeris tampa naujuoju „Lidl“ prekių ženklo PARKSIDE veidu. „Tau pavyks!“ – tokiu šūkiu pasitinka reklamos kampanija, kurioje Arnoldas Švarcenegeris televizijos eteryje ir socialiniuose tinkluose dalijasi savo sėkmės paslaptimis.

PARKSIDE sukurtame pasaulyje, kuriame viską galima pasidaryti pačiam, žiūrovai gali patirti legendines aktoriaus karjeros akimirkas. Arnoldas Švarcenegeris kalba PARKSIDE vardu. Jis įkvepia žmones imti buities reikalus į savo rankas, žadėdamas padėti jų kelyje į sėkmę. Visa kampanija pateikiama su humoro ir sveikos saviironijos prieskoniu.

Reklama:

Vasarinės padangos - Pirkitpadangas.lt

Arnoldas Švarcenegeris ir PARKSIDE – puikus duetas. Christophas Pohlas, „Lidl International“ pirkimų vadovas, sako, kad ilgamečio, stabilaus augimo dėka prekių ženklas PARKSIDE jau spėjo įkvėpti pirkėjus.

„Tą padarėme siūlydami aukštos kokybės ir nenugalimo kainos bei kokybės santykio produktus, kurie išsiskiria tiek savo didžiule pasiūla, tiek ir patraukliu dizainu. Kartu su Arnoldu Švarcenegeriu mes turime galimybę laimėti širdis tų, kurie įkūnija mūsų vertybes. PARKSIDE skatina „pasidaryk pats“ kultūrą ir tarsi stovi greta tų, kurie imasi tvarkyti bei spręsti reikalus patys. Mes norime įkvėpti pasitikėjimo sakydami, kad jie tikrai tai gali padaryti. Arnoldas yra tas žmogus, kuris ima ir daro. Jis yra autentiškas, užsispyręs ir labai žemiškas. Mes didžiuojamės, kad jis yra PARKSIDE komandos dalis“, – sako Ch. Pohlas.

„Pasidaryk pats“ yra skirta visiems – tai yra PARKSIDE esmė. Šis prekių ženklas yra sukurtas tiems žmonėms, kurie mėgsta taisyti, statyti ar užsiimti sodo darbais. Tereikia pasiraitoti rankoves, ir pirmyn. „Lidl“ parduotuvėse visoje Lietuvoje rasite itin platų prekių pasirinkimą: nuo įvairių įrankių, sodo prekių bei jiems skirtų priedų ir aksesuarų.

Arnoldui Švarcenegeriui įrankiai nėra svetimi. Jam yra tekę dirbti mūrininku, bet nereikia pamiršti, kad jis yra ir kūrėjas. „PARKSIDE šūkis „Tau pavyks!“ – yra būtent mano požiūris. Privalai tikėti savimi, todėl aš ir esu PARKSIDE ambasadorius“, – sako aktorius.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos2 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai2 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas3 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |