Sekite naujienas

Verslas

„Tele2“ kalėdinės reklamos herojai atsakė į amžinąjį klausimą – kas yra tikroji laimė?

Paskelbta

-

Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ pristato savo kalėdinę reklamą, kurios šūkis: „Laimė – surasti pačią svarbiausią dovaną“. Joje žiūrovų pamiltos reklamų serijos „La Familia“ personažai leidžiasi į chaotiškas laimės paieškas, tačiau kalėdinę ramybę jiems atneša suvokimas, kad laimė visada buvo šalia.

Aštuntus metus gyvuojantis „La Familia“ serialas šį Kalėdų sezoną kviečia visus kalbėtis apie laimę. „La Familia“ personažai Tonis, Merė Džein, Frau Gerda, Benas ir Glenas bei kiti šeimos nariai sutinka Kalėdas. Po egle – daugybė dovanų, tačiau visų akis labiausiai patraukia magiškas stiklinis rutulys, pildantis kiekvieno norus. Šeima bando atsakyti į klausimą – kas yra tikroji laimė?

„Laimę kiekvienam simbolizuoja labai skirtingi dalykai, su kuo ir susiduria reklamos personažai. Dėl šios priežasties mes ir skatiname atrasti tai, kas kiekvieną individualų žmogų daro laimingu ir ta laime mėgautis. Tikime, kad laimė – užkrečiamas dalykas. Laimingas žmogus visus kitus aplink save taip pat paverčia laimingais“, – sako Viktorija Skujienė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.

Anot jos, tokia kalėdinės kampanijos idėjinė kryptis pasirinkta neatsitiktinai. Lietuva šiemet pirmą kartą pateko tarp 20 laimingiausių pasaulio šalių, į gimtąją šalį sugrįžta daugiau žmonių, nei iš jos išvyksta, didėja žmonių prioritetas emocinei gerovei – tai tik kelios priežastys, kurios didina bendrą geros savijautos augimą.

„Savo kampanijose „Tele2“ visuomet išlaiko pozityvų toną, todėl šiemet norime paskatinti žmones naujų metų tikslus sieti su laime. Ir visai nesvarbu, kas ją atneš – tai gali būti ir apčiuopiami dalykai, ir tiesiog kokybiškas laikas su artimaisiais. Tikime, kad reklaminio klipo pabaiga visus nustebins ir sušildys širdis“, – sako V. Skujienė.

Filmavimo aikštelėje – dalmatinai iš visos Lietuvos

Reklaminio klipo kūrybinė komanda atskleidžia, kad filmavimo užkulisiuose netrūko smagių detalių. Klipe žiūrovai gali išvysti dešimtis dėmėtųjų dalmatinų veislės šunų – į filmavimą buvo pakviesti kone visi šios veislės šuneliai, buvę Lietuvoje.

Be to, sukurtas ir specialus mechanizmas iš dangaus krentančių dovanų scenai – net 700 dovanų dėžučių keliavo besidriekiančiais konvejeriais į ventiliatorių turbinas, kurios išmesdavo dėžutes į orą po visą restorano erdvę.

Reklamos centre atsidūręs norus pildantis stiklo rutulys – vienetinis. Jį kūrybinė grupė kūrė savomis rankomis.

Tarptautinę filmavimo komandą sudarė profesionalai iš 5 Europos valstybių. Kalėdinės reklamos idėjos autoriai – kūrybinė agentūra „Ogilvy Vilnius“, gamybą atliko produkcijos namai „Idée Fixe“, režisavo – Kęstutis Gudavičius. Naujausią reklamą galite išvysti čia.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos5 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai6 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas7 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai8 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai8 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |