Paskelbta
1 metai prieš-
Mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ trečiojo ketvirčio finansiniai rezultatai rodo didėjantį klientų skaičių, toliau augantį duomenų vartojimą, tačiau dar didesnį pelningą augimą ribojo bendra ekonominė situacija – išaugusios energijos kainos ir infliacija. Bendrovė efektyvina išlaidas, siekdama įveikti iššūkius kartu su visuomene.
Sudėtingoje išorinėje aplinkoje „Tele2“ tęsia pelningą augimą. Bendrovei padėjo ir augimo tempas, kuris buvo sugeneruotas per ankstesnius ketvirčius. Todėl neigiamas ekonomikos iššūkių poveikis buvo gana ribotas įmonės rezultatams.
„Su ekonomikos iššūkiais susiduria ne tik verslai, bet ir visuomenė. Numatome, kad sudėtingos makroekonomikos tendencijos išliks bent jau kurį laiką. Įveikti iššūkius turėsime kartu. Todėl diegiame įvairias vidines programas, kurios padeda veiksmingai efektyvinti išlaidas. Esame pasiruošę toliau užtikrinti vartotojams kokybiškas paslaugas už gerą kainą“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims.
Bendrovės pajamos per trečiąjį ketvirtį pasiekė 84,1 mln. eurų ir buvo 8,8 proc. didesnės nei tuo pačiu parėjusių metų laikotarpiu. EBITDAaL (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą, amortizaciją ir pritaikius IFRS 16 efektą) marža trečiąjį ketvirtį siekė 36,5 proc. – 8,5 proc. daugiau nei pernai.
Tačiau tiek pajamų, tiek EBITDaL augimas, lyginant su tuo pačiu dar ankstesnių metų laikotarpiu, buvo mažesnis – atitinkamai 0,4 proc. ir 0,2 proc.
„Tele2“ klientai interneto paslaugomis naudojosi daugiau, vien Lietuvoje persiuntė 101,7 tūkst. TB duomenų – 24,8 proc. daugiau nei tuo pačiu metu 2021-aisiais. Tačiau šių metų augimas buvo 13 proc. mažesnis nei 2020-aisiais.
Operatoriaus klientai trečiąjį šių metų ketvirtį prakalbėjo 1,1 mln. minučių arba 5,5 proc. mažiau nei analogišką ketvirtį pernai. Kasmet mažėjančiam prakalbėtų minučių skaičiui įtakos turi besikeičiantys žmonių bendravimo įpročiai – žmonės dažniau ryšį palaiko internetu.
„Tele2“ investicijos į ryšio kokybės gerinimą siekė 9,9 mln. eurų – 56,1 proc. daugiau nei praėjusiais metais.
Trečiojo 2022 m. ketvirčio operatoriaus statistika rodo, kad „Tele2“ paslaugomis naudojasi daugiau nei 2 mln. vartotojų. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, bendras klientų skaičius padidėjo 4,1 proc.
Verslo klientų skaičius taip pat stabiliai augo – jis siekia 294 tūkst. ir yra 10,7 proc. didesnis nei tuo pačiu laikotarpiu 2021 m.
Namų interneto paslaugos vartotojų skaičius trečiąjį ketvirtį padidėjo 11 proc., palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Atostogų sezonas ir laisvesni pandemijos ribojimai lėmė augantį keliautojų skaičių, dėl kurio didėjo mobiliųjų duomenų vartojimas užsienyje. Per trečiąjį metų ketvirtį užsienio šalyse klientai naršė beveik du kartus daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Duomenų kiekis padidėjo nuo 938 tūkst. iki 1,7 mln. GB.
Operatorius orientuojasi į 4G+++ tinklo gerinimą, kuris „Tele2“ tinkle dengia 71,75 proc. Lietuvos gyventojų populiacijos. Šį ketvirtį operatorius įrengė 9 naujas 4G, 4G+ ir 4G++ bazines stotis. Iš viso šiuo metu veikia 1463 operatoriaus LTE stotys.
Mobiliojo ryšio operatoriaus tinkle taip pat pradėjo veikti 5G ryšys. „Tele2“ aktyviai plečia 5G tinklą – naujos kartos ryšio naudą jau gali pajausti Vilniaus gyventojai, o dar šiais metais 5G turėtų pradėti veikti ir kituose didžiuosiuose Lietuvos miestuose.
Pagal Ryšių Reguliavimo tarnybos (RRT) paskelbtą judriojo ryšio tinklų tikėtinų aprėpties zonų žemėlapį, „Tele2“ mobilusis 4G internetas pirmauja tarp trijų didžiausių judriojo ryšio tiekėjų vidutinio rėžio aprėptyje („Tele2“ dengia 80 – 85 proc. Lietuvos teritorijos, kiti du ryšio tiekėjai 75 – 80 proc.), o kituose rėžiuose nenusileidžia kitiems judriojo ryšio tiekėjams (silpnojo rėžio aprėptis visų operatorių apima 97 – 100 proc. teritorijos, stipriojo rėžio aprėptyje „Tele2“ kartu su vienu iš ryšio tiekėju apima 45 – 50 proc. teritorijos, kai trečiasis operatorius – 40 – 45 proc.).
Kaip veikia E100?
NT agentūrą Ispanijoje įkūrusi lietuvė: „Svajokite, planuokite, veikite ir jums pavyks. Po saule vietos yra visiems”
Klasikinės ir modernios – vyriškos marškinės kiekvienai progai
RRT ataskaita: „Tele2“ ir toliau turi daugiausiai klientų Lietuvoje, auga duomenų vartojimas
Lietuviai rudenį keliavo kitaip: didieji duomenys rodo prioritetą egzotinėms kryptims ir vienam laikotarpiui
„Tele2“ kalėdinės reklamos herojai atsakė į amžinąjį klausimą – kas yra tikroji laimė?
SPA trenerė, grožio terapeutė Deimantė Gelgutienė: „Tu gali būti tik pavyzdžiu kitiems“
„SME Finance“ vadovas Mindaugas Mikalajūnas: „Šiuo metu finansavimo galimybės – beribės“
„Tele2“ Lietuvos mokykloms dovanoja interneto apsaugos paslaugą
Tvarios miestų plėtros bendrovė „YIT Lietuva“ užbaigė paskutinįjį – ketvirtąjį – gyvenamųjų namų projekto „Matau Vilnių“ etapą. Sostinės centre, šalia...
Ekspertai sutinka, kad 2023-ieji į technologijų istoriją įeis kaip lūžio metai, daugeliui atvėrę akis apie tikrąsias tinklų ir mašinų galimybes....
Lietuviškas startuolis „Inion Software” trečiąjį šių metų ketvirtį pardavimus padidino beveik 300 proc. Per devynis šių metų mėnesius bendrovės pardavimai...
Lietuvoje aktyviai veikia daugiau nei 870 startuolių, kuriuose dirba 17,8 tūkst. talentų. Per tris pirmuosius metų ketvirčius tik šie startuoliai...
Atėjusi žiema atsineša ne tik minkštą sniegą ir Kalėdas, bet ir tamsą, kuri veikia nuotaiką bei darbingumą. Šviesos poveikis žmogaus...
Dirbti ir vystyti verslą saulėtoje Ispanijoje gali būti ne vieno lietuvio svajonė. Ją prieš šešerius metus įgyvendino Sonata Norkienė, šiuo...
Grožio pasaulyje dirbanti Deimantė Gelgutienė atlieka SPA ritualus veidui ir kūnui, konsultuoja kosmetologes ir SPA centrus. Trenerė savo veiklas derina...
„SME Finance“ įmonė šiuo metu didžiausia Baltijos šalyse nebankinio finansavimo technologijų platforma, suteikusi finansavimą už daugiau nei 1,5 mlrd. eurų,...
Domantui Dulkei dabar pats darbymetis. Pirkitpadangas.lt vadovas neslepia, kad jo verslas – labai sezoninis, o artėjant šaltajam metų sezonui ateina...
Už „Taupykite savo laiką“ šūkiu besivadovaujančios logistikos kompanijos „Onzė“ vairo – veikli moteris, mama, kuri nebijo rizikuoti, bandyti ir imti...