Sekite naujienas

Verslas

„Telia“ iki 2040 metų sieks „grynojo nulio“ emisijų – šį tikslą patvirtino Mokslu grįstų tikslų iniciatyva

Paskelbta

-

Bendrovės „Telia Company“ išsikeltą tikslą iki 2040 metų visoje vertės grandinėje pasiekti „grynojo nulio“ emisijų (ang. Net Zero) patvirtino Mokslu grįstų tikslų iniciatyva (ang. Science Based Targets Initiative). Taip pat buvo patvirtinti atnaujinti bendrovės artimiausio laikotarpio ir nauji ilgo laikotarpio tikslai.

Mokslu grįsti tvarumo tikslai suteikia įmonėms aiškias gaires šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijos mažinimui, leidžia tikslingai siekti savo poveikio klimatui minimizavimo ir didinti verslo atsparumą ateities iššūkiams. Tvarumo tikslai yra laikomi grįstais mokslu, jei jie atitinka naujausius klimato mokslo duomenis ir vertinimus dėl priemonių, kurių būtina imtis norint pasiekti Paryžiaus klimato susitarime iškelto tikslo – vidutinės pasaulinės oro temperatūros kilimą, lyginant su priešindustriniu laikotarpiu, apriboti 1,5 °C.

„Aplinkosauga yra viena iš kertinių mūsų tvarios veiklos sričių, todėl esame išsikėlęambicingus aplinkosaugos tikslus, kurių siekia visa įmonių grupė. Diegdami ir vystydami skaitmeninius sprendimus rodome kelią ir kitiems sektoriams, kaip judėti nulinės emisijos link. Taip pat mažiname ir savo pėdsaką ir prisidedame prie klimato krizės iššūkių sprendimų“, – „Telia“ kokybės, procesų, darbuotojų saugos ir aplinkosaugos komandos vadovė Aurelija Žėkienė.

Pagrindinio tikslo – iki 2040 metų visoje vertės grandinėje pasiekti „grynojo nulio“ emisijų – „Telia Company“ siekia remdamasi trumpalaikiais ir ilgalaikiais aplinkosaugos tikslais. Pirmieji buvo atnaujinti po to, kai bendrovė anksčiau numatyto termino pasiekė užsibrėžto tikslo iki 2025 metų perpus sumažinti savo veiklos CO2 emisiją. To pavyko pasiekti 2020 visiškai pilnai perėjus prie iš atsinaujinančių šaltinių gaunamos energijos naudojimo.

Nauji bendrovės trumpo laikotarpio tikslai apima siekį šiltnamio efektą sukeliančių dujų 1 ir 2 apimties emisiją iki 2030 metų, lyginant su 2018 metais, sumažinti 90 proc. „Telia Company“ taip pat įsipareigojo absoliučią 3 apimties emisiją iš savo parduodamų ir nuomojamų produktų iki 2025 metų, lyginant su 2018 metais, sumažinti 29 proc. Be to, „Telia Company“ yra išsikėlusi tikslą pasiekti, kad bendrovės tiekėjai, vertės grandinėje nulemiantys 72 proc. emisijų, iki 2025 metų būtų išsikėlę mokslu grįstus tikslus, apimančius prekių, paslaugų ir kapitalo įsigijimus.

Pagrindiniai ilgalaikiai bendrovės tvarumo tikslai apima siekį nuo 2030 metų iki 2040 metų išlaikyti bent 90 proc. absoliučios 1 ir 2 apimties emisijos sumažinimą, atskaitos tašku laikant 2018 metus. „Telia Company“ taip pat įsipareigoja absoliučią 3 apimties šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisiją iki 2040 metų, lyginant su 2018 metais, sumažinti 90 proc.

IRT sektoriaus įtaka mažinant CO2 emisiją – didžiulė

2021 metais „ScienceDirect“ žurnale paskelbtos studijos duomenimis, informacinių ir komunikacinių technologijų (IRT) sektorius lemia 2,1-3,9 proc. visos globalios šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijos. Visgi 2020 metais „Exponential Roadmap Initiative“ atliktos studijos vertinimu, skaitmeninis sektorius savo tiesioginę emisiją iki 2030 metų gali sumažinti 15 proc., o prisidėdamas prie sistemos transformacijos ir veikdamas vartotojų sprendimus – dar 35 proc.

Siekdama klimato tikslų „Telia“ pasiekė reikšmingo progreso

Iki praėjusių metų pabaigos „Telia Company“ savo 1 ir 2 apimties šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisiją sumažino 85 proc. Maždaug 90 proc. „Telia“ vertės grandinės nulemtos emisijos susidaro tiekėjų grandyje. Dėl to bendrovė skatina tiekėjus į savo planus ir veiklą įsitraukti klimato tikslus. 2023 metų birželį už maždaug 45 proc. vertės grandinės emisijas atsakingi „Telia Company“ tiekėjai turėjo nusistatę mokslu grįstus tikslus.

„Telia“ skaičiavimais, bendrovės rinkai tiekiami daiktų interneto ir nuotolinį darbą įgalinantys sprendimai 2022 metais leido vartotojams savo energijos suvartojimą sumažinti maždaug 810 GWh, o CO2 emisiją – maždaug 330 tūkst. tonų. Tai prilygta maždaug 90 tūkst. namų ūkių metiniam energijos suvartojimui arba 2,4 mln. kelionių lėktuvu pirmyn ir atgal tarp Stokholmo ir Helsinkio.

Bendradarbiaudama su panašiomis vertybėmis besivadovaujančiomis organizacijomis „Telia“ siekia padėti savo klientams ir partneriams išnaudoti skaitmeninimo suteikiamas galimybes ir paspartinti perėjimą prie tvaresnių praktikų.

Tokio bendradarbiavimo pavyzdžiais yra „Telia Company“ įsitraukimas į GSMA mobiliojo tinklo operatorių industrijos asociacijos veiklą, pastangos prisidėti prie „Exponential Roadmap“ iniciatyvos „1.5°C Business Playbook“, „1.5°C Supply Chain Leaders“ iniciatyvos steigimas, praktinių gairių verslui pateikimas per „Supplier Engagement Guide“ ir „SME Climate Hub“ projektus, taip pat „Eco Rating“ iniciatyvą, kuri padeda vartotojams įvertinti skirtingus mobiliuosius įrenginius aplinkosauginiu požiūriu.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos3 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas4 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |