Sekite naujienas

Verslas

Tvariausiu operatoriumi Lietuvoje tapo „Telia“: reitinge kilo nepaisant mažėjančio lietuvių dėmesio tvarumui

Paskelbta

-

„Telia“, Lietuvos gyventojų požiūriu, išliko tvariausia telekomunikacijų rinkos bendrove šalyje, skelbia tvariausių Europos prekių ženklų tyrimą atliekančios „Sustainable Brand Index“ (SBI) kūrėjai. Nepaisant sumažėjusio visuomenės susidomėjimo tvarumo temomis, „Telia“ per metus pavyko dar labiau sustiprinti savo pozicijas ir Lietuvos įmonių reitinge iš 15-tos vietos pakilti į 10-tą.

Tvariausiųjų dešimtuke–dvidešimtuke šiemet vėl dominavo maisto prekių pardavėjai ir gamintojai, vaistinės bei transporto bendrovės. Kiti telekomunikacijų rinkos žaidėjai naujausioje ataskaitoje taip pat susilaukė geresnio vertinimo, tačiau liko atitinkamai 20-oje ir 38-oje pozicijoje.

Reklama:

Vasarinės padangos - Pirkitpadangas.lt

„Reikšmingai atsiplėšti nuo kitų sektoriaus bendrovių ir pakilti reitinge padėjo socialinė atsakomybė ir ilgamečių įsipareigojimų laikymasis. Per pastaruosius metus kūrėme iniciatyvas, kuriomis savo pavyzdžiu kvietėme gilintis į pažeidžiamų visuomenės grupių poreikius bei įtraukti juos į technologijų rinką, kaip niekada aktyviai vykdėme edukaciją augančių kibernetinių pavojų tema ir skaitmeninių įgūdžių formavimo temomis pasiekėme daugiau, nei milijoną, žmonių. Be viso to, mažinome poveikį aplinkai, optimizuodami panaudotos įrangos grąžinimo į gyvenimą procesus, perpus padidindami savo elektromobilių parką bei kitais būdais mažindami kenksmingas CO2 emisijas“, – sako „Telia Lietuva“ vadovė Giedrė Kaminskaitė-Salters.

G. Kaminskaitė-Salters priduria, kad dideliu postūmių socialinės atsakomybės srityje tapo ir pernai pradėta vykdyti verslo transformacija, siekiant pritaikyti prekes ir paslaugas žmonėms su negalia ir atkreipiat visuomenės dėmesį į opias problemas.

Gyventojai – kritiškesni verslų tvarumo komunikacijai

Siekti šių gerų rezultatų teko pakankamai sudėtingomis rinkos sąlygomis – SBI tyrėjų duomenimis, tvarumo klausimai lietuviams nuo 2020 m. kasmet rūpi vis mažiau. Per metus nuo ankstesnės ataskaitos besidominčių tvarumu apklaustųjų dalis sumažėjo nuo 53 proc. iki 50 proc.

Ekspertų manymu, dėl besitraukiančių tvarumo šalininkų gretų kalta geopolitinė įtampa, neužtikrintumas dėl ekonominės situacijos ir visuomenės poliarizacija. Šios globalios problemos laikinai nustelbė tvarumą, kaip pagrindinį vartotojų rūpestį. Prie to neigiamai prisidėjo ir įmonėse įvesta griežtesnė taupymo politika, privertusi mažinti išlaidas žiniasklaidai ir kitai komunikacijai tvarumo temomis.

„Kita vertus, regiono ataskaitoje akcentuojamas pozityvus tvarumo diskurso pokytis. Baltijos šalių gyventojai tapo pastebimai kritiškesni verslų tvarumo komunikacijai, kas rodo didėjantį jų atidumą ir išprusimą šioje temoje. Visuomenė vis labiau reikalauja, kad prekių ženklai ne tik viešai keltų tvarumo tikslus, bet ir parodytų pažangą juos įgyvendinant bei atskleistų tikrąjį savo indėlį į tvarumo didinimą“, – akcentuoja „Telia“ vadovė.

Nepaisant mažėjančio suinteresuotumo tvarumo klausimais, įmonių tvarumas vis dar reikšmingai veikia lietuvių apsisprendimą pirkti. Prireikus įsigyti prekę ar paslaugą, 64 proc. tautiečių teigia skiriantys didesnę ar mažesnę pirmenybę tiems prekių ženklams, kurie jų požiūriu yra tvarūs.

Nuo 2011 m. atliekamame „Sustainable Brand Index“ tyrime prekių ženklai atrenkami vertinant nepriklausomus kriterijus, kaip užimamos rinkos dalis, apyvarta ir bendras prekių ženklo žinomumas šalyje. Naujausias Lietuvos tvariausių įmonių reitingas buvo sudarytas, apklausus 2500 šalies gyventojų, kurių amžius svyravo nuo 16 iki 75 metų.

Naujienos

Verslas13 val prieš

Lietuviai su partneriais sukūrė unikalią išmaniąją bateriją, aprūpinančią verslą energija net atšiauriausiomis sąlygomis

Išmaniųjų elektros energijos baterijų rinkoje vis garsiau skamba lietuvių vardas. „Omnispower Europe” drauge su partneriais sukūrė unikalią bateriją, galinčią dirbi...

Verslas19 val prieš

Nuo idėjos iki rinkos: pristatytos inovacijų ir technologijų plėtros finansavimo programos Baltijos šalims

Balandžio 16 d., Vilniuje vykusiame Europos inovacijų tarybos informaciniame renginyje baltijos šalims įmonių, startuolių bei mokslo ir tyrimų organizacijų atstovams...

Startuoliai1 d. prieš

Naujas pretendentas į startuolių sostinę? Iš Kauno – didelės ambicijos vystyti pažangią startuolių ekosistemą

Kaunas – startuoliams patrauklus miestas: toks siekis įvardytas praėjusią savaitę Kauno technologijos universitete (KTU) vykusiame „Išmanaus miesto“ hakatone. Jame, po...

Verslas2 d. prieš

„EMBank” vadovas: paskolų atsigavimo visose srityse reikės palaukti, bet pozityvūs ženklai matomi

Europoje paskolos fiziniams asmenims po truputį atsigauna, o verslų veiksmuose matomi laukimo ženklai. Taip būtų galima reziumuoti Europos Centrinio Banko...

Verslas2 d. prieš

Po įvykusių pokyčių VIAMATIKOJE – rekordiniai metai

Susisiekimo infrastruktūros statybinių medžiagų kokybės tyrimų ir techninės priežiūros bendrovei VIAMATIKA praėję metai buvo itin sėkmingi – tai įrodo keli...

Verslo Vikingai

Technologijos2 savaitės prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai4 savaitės prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas2 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |