Sekite naujienas

Verslas

„Venipak“ turi naują rinkodaros ir komunikacijos vadovę Baltijos šalims

Paskelbta

-

Tarptautinė siuntų bendrovė „Venipak“ toliau stiprina savo vadovų komandą, prie kurios prisijungė ilgametę patirtį rinkodaroje ir komunikacijoje turinti Kristina Sušinskaitė. Ji tapo rinkodaros ir komunikacijos vadove Baltijos šalims.

K. Sušinskaitės patirtis aprėpia daugiau kaip 8 metus darbo su vietiniais ir tarptautiniais prekių ženklais teikiant jiems paslaugas tiek Lietuvoje, tiek užsienio rinkose. Prieš ateidama dirbti į „Venipak“, ji dirbo vienoje didžiausių integruotos komunikacijos agentūrų „Berta&Agency“.

Pasak „Venipak“ įmonių grupės globalios rinkodaros vadovės Astos Raudonienės, K. Sušinskaitės sukaupta patirtis, gebėjimas matyti ir mąstyti plačiai, integruotos komunikacijos projektų valdymo patirtis ir tarptautinės komandos valdymo įgūdžiai padės sustiprinti komandą ir toliau ryškinti pranašumą itin konkurencingoje aplinkoje.


„Džiaugiamės stiprindami savo vadovų komandą ir pritraukdami į ją vis daugiau profesionalų. Neabejoju, kad Kristinos prisijungimas dar labiau sustiprins komandą ir „Venipak“ įvaizdį Baltijos regione, kartu atrasime dar daugiau perspektyvų ir neišnaudotų galimybių. Esame išsikėlę ambicingus tikslus ir tikime, jog Kristina su savo turimu patirties bagažu labai prisidės prie jų įgyvendinimo“, – teigia ji.

Naujosios rinkodaros ir komunikacijos vadovės Baltijos šalims pareigos apims rinkodaros strategijos formavimą trijose rinkose, biudžeto valdymą, rinkodaros komandos bei išorinės komunikacijos koordinavimą, rinkos tendencijų, klientų elgsenos ir konkurencinės aplinkos analizavimą bei glaudų bendradarbiavimą su kitomis komandomis įmonės viduje, išoriniais partneriais vykdant rinkodaros projektus.

Tuo tarpu A. Raudonienė koncentruosis į „Venipak“ prekės ženklo viziją, strategiją, tikslus bei uždavinius, vadovaus rinkodaros departamentui, prisidės prie bendrovės augimo, bus atsakinga už „Venipak Commerce“ prekės ženklo viziją, rinkodaros strategiją bei įgyvendinimą, bendrą įmonės rinkodaros ir reklamos strategiją.

„Venipak“ mane žavi savo energija, dinamiškumu, novatoriškumu, tad džiaugiuosi galėdama prisidėti prie tokios kompetentingos ir ambicingos tarptautinės profesionalų komandos. Prisijungiu pačiu intensyviausiu laikotarpiu, kai įsivažiuoja didieji metų išpardavimai ir kalėdinis laikotarpis, vyksta ateinančių metų planavimas. Džiugu, kad įmonės lygmenyje rinkodara ir komunikacija užima išties svarbią vietą, vyksta glaudus bendradarbiavimas tarp visų skyrių tiek sprendžiant kylančius iššūkius, tiek generuojant naujas idėjas. Tikiu, kad su tokia susitelkusia ir vizionieriška komanda galima nueiti labai toli“, – sako K. Sušinskaitė.

K. Sušinskaitė atskleidė, jog artimiausias tikslas – įsilieti į komandos jau pradėtus įgyvendinti projektus ir sėkmingai padėti juos užbaigti. „Venipak“ per šiuos metus užbaigė svarbų strateginį plėtros etapą ir paštomatų tinklo plėtrą Baltijos šalyse, taip pat buvo įsigyta Nyderlanduose veikusi el. komercijos didmenininkė.

„Komanda toliau aktyviai ieško naujų galimybių plėstis ir gerinti paslaugų kokybę, daug dirbama kuriant klientų patirtį gerinančius sprendimus, tad kitų metų planai ir tikslai – dar ambicingesni. Toliau sieksime būti dar arčiau savo kliento Baltijos šalyse – tiek verslo, tiek fizinio pirkėjo, tad visi sprendimai bus priimami pirmiausia atsižvelgiant į tikslinės auditorijos nuomonę ir poreikius, konkurencinę aplinką, rinkos tendencijas“, – teigia K. Sušinskaitė.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos3 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas4 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |