Sekite naujienas

Verslas

Vilniaus „Akropolyje“ – didžiausia Lietuvoje „Massimo Dutti“ ir dar 10 naujų ir atsinaujinančių parduotuvių

Paskelbta

-

Kovo 10 d. prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ Vilniuje duris atveria didžiausia Lietuvoje naujausios koncepcijos „Massimo Dutti“ drabužių, avalynės bei aksesuarų parduotuvė. Naujai atsidaro ir atsinaujina dar 10 naujų ir pirkėjų jau pamėgtų prekių ženklų parduotuvės.

Naujausios koncepcijos, 657 kv. m dydžio patalpose įsikūrusi „Massimo Dutti“ parduotuvė siūlo platų šio prekių ženklo drabužių, avalynės ir aksesuarų pasirinkimą moterims bei vyrams. Pasak prekės ženklo atstovų Lietuvoje, nuo 2011 m. „Akropolyje“ sėkmingai veikusi parduotuvė pribrendo pokyčiams – moderni naujausios koncepcijos parduotuvė įsikūrė naujose didesnio ploto patalpose, joje siūlomas ženkliai platesnis moterims ir vyrams skirtų kolekcijų asortimentas.

„2011 m. „Massimo Dutti“ parduotuvės atidarymas Vilniaus „Akropolyje“ buvo vienas sėkmingiausių prekės ženklo įvedimo į rinką pavyzdžių ir itin greitai tapo vienu mylimiausių tarp pirkėjų. Neabejojame, kad ir naujoji koncepcija bus palankiai įvertinta klientų – ji išsiskiria elegancija, moderniu architektūriniu dizainu bei prabanga“, – komentuoja „Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.


„Aprangos“ grupės valdomų parduotuvių laukia dar daugiau pokyčių – gegužę Vilniaus „Akropolyje“ planuojama atidaryti išplėstą verslo ir „smart casual“ stiliaus drabužių bei aksesuarų parduotuvę „City“, kuri pirkėjams greta prekių ženklų „Marella“, „Betty Barclay“, „Joop“, „Calvin Klein“, „Gerard Darel“, „Coccinelle“, „Furla“, „LiuJo“, „Ted Baker“, „Strellson“ bei „Roy Robson“ pasiūlys ir gerai pasaulyje žinomo prekės ženklo BOSS kolekciją.

„Akropolio“ lankytojų šį pavasarį laukia dar daugiau naujienų: prekybos ir pramogų centre duris atvers vienintelė Lietuvoje prancūziško prekės ženklo „Lacoste“ parduotuvė, naujos koncepcijos avalynės parduotuvė „Salamander“. Sporto ir laisvalaikio aprangos bei avalynės parduotuvių pasirinkimą šiemet papildys gerai pasaulyje žinomas prekės ženklas „JD Sports“, pernai pirmąją parduotuvę Lietuvoje atvėręs Klaipėdos „Akropolyje“. Taip pat planuojamas sporto prekių parduotuvės „4F“ atidarymas. Didesnę parduotuvę atidarys saldumynų ir užkandžių parduotuvė „CandyPOP“. Į naujas patalpas persikelia saldainių fabriko „Rūta“ firminė parduotuvė.

„Nuolat siekiame „Akropolių“ lankytojams užtikrinti geriausią apsipirkimo patirtį ir plačiausią pasirinkimą. Džiaugiamės tuo, kad prekybininkai savo didžiausias ir naujausios koncepcijos parduotuves atidaro būtent „Akropoliuose“, o mes lankytojams galime pasiūlyti tiek naujų prekių ženklų parduotuves, tiek ir atsinaujinusias pirkėjų jau pamėgtas parduotuves“, – sako Dominykas Mertinas, „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas.

Šiemet sostinės „Akropolyje“ jau atsidarė naujausios koncepcijos, tris kartus didesnė „Livin“ parduotuvė, rytietiškus saldumynus siūlanti „Pankera“, vyrų mados prekės ženklo „Pako Lorente“ parduotuvė ir avalynės parduotuvė „Scalini“.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos4 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas5 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai6 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai6 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |