Sekite naujienas

Verslo idėjos

Kiek kainuoja atidaryti automobilių plovyklą?

Paskelbta

-

Automobilių plovyklos būna įvairių formų. Pradinės investicijos į savitarnos plovyklą prasideda nuo 75 000 eurų ir siekia begalybę. Už ką mes mokame? Iš ko galima sutaupyti? Ir apskritai, ar automobilių plovyklos atidarymas yra pelningas verslas?

Trys priežastys atidaryti automobilių plovyklą

Reklama:

Vasarinės padangos - Pirkitpadangas.lt

Automobilių plovykla nėra pigus verslas, ypač dideliame mieste. Tačiau pelninga: atneša apie 3500 eurų per mėnesį, atsiperka per 6-18 mėnesių.

Yra bent trys priežastys, kodėl verta atidaryti automobilių plovyklą:

Tai paklausa. Net jei jūsų mieste yra pakankamai automobilių plovyklų, galite atsižvelgti į konkurentų klaidas. Jūs turite kavos, o jūsų konkurentai – ne, jie blogai plauna kilimus, o jūs – puikiai, ir apskritai pas juos reikia sukti į kairę, o jūs esate šalia jų.

Paprasta. Patvirtinus projektą teks paplušėti: praeiti sanitarinę ir priešgaisrinę inspekcijas ir išspręsti komunikacijų klausimą. Tačiau atidaryti automobilių plovyklą vis tiek lengviau nei, tarkime, kepyklą ar privatų vaikų darželį. Ypač jei pavyko nusipirkti paruoštą vietą – pasistatyti dėžes ir uždirbti.

Galimybė keisti mastą. Daugelis sėkmingų franšizių išaugo iš vienos automobilių plovyklos. Jei taškas atneša daug pelno, atidarote dar vieną. Jei antroji (trečioji, penkioliktoji) duoda mažai pelno, ją uždarysite arba perkelsite į pelningesnę vietą. Tai labai paprasta.

Automobilių plovykla taip pat yra etiškas verslas. Tai šiek tiek skambus žodis, bet padaryti automobilius švaresnius yra geras dalykas. Jūs neparduodate klastočių, nemokote to, ko nemokate, neparduodate oro. Jūs plaunate automobilius – tai sąžininga ir žmonėms to tikrai reikia.

Kas yra automobilių plovyklos ir kas jomis naudojasi

Automobilių plovyklų paslaugų paklausa panaši į maisto prekių parduotuvių paklausą. Viename rajone gali būti trys ekonominės klasės prekybos centrai, vienas brangesnis ir vienas hipermarketas. Ir visi jie bus naudingi, nes orientuoti į skirtingas tikslines auditorijas.

Norint atidaryti automobilių plovyklą, pirmiausia reikia ištirti rinką. Apžiūrėkite savo būsimus konkurentus, paskaitykite atsiliepimus, už ką jie giriami ir peikiami.

Peikiami už prastą aptarnavimą? Galbūt jūsų miestui reikia prabangios plovyklos su besišypsančia administratore ir skania kava. Didelės kainos? Statykite pigią savitarnos degalinę. Nepatenkinti plovimo kokybe? Sąžiningi darbuotojai gali būti jūsų išskirtinumas.

Kas dažniausiai plauna automobilius jūsų rajone? Taksistai, aukščiausio lygio vadovai, asmeniniai vairuotojai? Kodėl jie atvyksta greitai nuplauti ar nepriekaištingai išvalyti? Ieškokite auditorijos, kurios poreikiai nėra uždari, ir dirbkite su ja.

Svarbiausia į verslą žvelgti iš kliento pozicijų. Tai padės jums sugalvoti veiksmingus triukus.

Savitarna

Savitarnos rankų plovykla (savitarna) – tai biudžetui palankus 24 valandų sprendimas.

Jūsų auditorija: taksi vairuotojai, taupūs vairuotojai ir visi, kuriems reikia greitai ir nebrangiai nuplauti automobilį.

Kur ją įrengti: prie prekybos centrų, daugiabučių namų, naujuose rajonuose, vietose, kur vyksta intensyvus eismas.

Galimybė: keturi automobiliai per valandą (15 minučių vienam automobiliui).

Automatinis (portalo arba tunelio) – plauna greitai, vairuotojas nerizikuoja susitepti. Čia verta užsukti pakeliui į verslo susitikimą arba kai nenorite patys tvarkyti automobilio.

Jūsų auditorija: užsiėmę žmonės, vidutinio dydžio įmonės.

Kur statyti automobilį: prie prekybos centrų, restoranų, baldų ir interjero dizaino parduotuvių, medicinos centrų.

Našumas: 20 automobilių per valandą.

Apibendrinimas: automatinė plovykla gali būti ir ekonominės, ir komforto klasės, tačiau apskritai ji skirta užsiėmusiems žmonėms ir visiems, kurie pirmenybę teikia rezultatams, o ne aptarnavimui.

Privalumai:

taupomos personalo lėšos;
masinė paklausa;
maža rizika: už plovimo kokybę atsako pats vairuotojas, taip pat automobilių cheminių medžiagų ir įrangos gamintojai.

Minusai:

Biudžetinis variantas su atitinkama kokybe ir pelnu;
sunku pritraukti klientus aptarnavimu ir papildomomis paslaugomis.

Jei nėra darbuotojų, turėsite užmegzti ryšį su klientais jiems nedalyvaujant. Pasikliaukite smulkmenomis: pastatykite kavos ar užkandžių aparatą, pasirinkite įrangą su aiškiausia ir patogiausia sąsaja, bendraukite su klientais skelbimais ir reklaminiais skydeliais.

Personalas

Rankinė plovykla, kurioje personalas plauna visą automobilį, stacionarioje versijoje yra nepelninga. Tačiau sausas plovimas yra paklausus – ant automobilio užtepamas specialus gelis, kuris ištirpina nešvarumus, ir nuvalomas šluoste.

Jūsų auditorija: prekybos centrų, medicinos centrų, teisės klinikų ir visų centrų bei instancijų, kuriose reikia praleisti šiek tiek laiko, klientai.

Sudarysite sutartį su organizacija ir ji paskelbs: mes nuplausime jūsų automobilį, kol būsite pas gydytoją. Iš jūsų reikia lauko plovyklų ir vietos chemikalams bei inventoriui laikyti.

Plovyklos kelyje yra palankiausias biudžetui variantas. Tačiau prieš pasirinkdami vieną iš jų, gerai ištirkite rinką: daugelis vairuotojų, plaudami automobilius, labiau pasitiki automatais nei žmonėmis.

Automatinės yra paklausiausios. Pagrindinį darbą atlieka mašina, o darbuotojai valo saloną ir atskirus kėbulo elementus.

Šiame segmente galima ir būtina pritraukti klientus paslaugomis. Plovimas su darbuotojais taip pat gali būti biudžetinis, tačiau tada su jumis konkuruos savaiminio plovimo mašinos. Jei ketinate dirbti prabangos segmente, geresnio varianto nėra.

Jūsų auditorija – aptarnavimo žinovai: nuo pavargusių turistų ir poilsiautojų iki aukščiausio lygio vadovų ir privačių vairuotojų.

Kur juos pastatyti: prie prekybos centrų, medicinos centrų, elitinių gyvenamųjų kompleksų, prie įvažiavimų į miestą ar kotedžų kaimą.

Našumas: vienas arba du automobiliai per valandą (nuo 45 minučių vienam automobiliui).

Privalumai:

Didžiausios pajamos;
galite įdiegti lojalumo programas ir papildomas paslaugas;
būsite neabejotinai rekomenduojami.

Minusai:

Ribota auditorija ir didelė kaina;
brangi įranga ir cheminės medžiagos;
darbas su darbuotojais yra atskiras galvos skausmas;
didelė rizika – esate atsakingas už automobilio būklę.

Kartais teks teisintis dėl įbrėžimų ir įlenkimų, kurie atsirado ne dėl jūsų kaltės. Padėti gali protinga strategija: apžiūrėkite automobilius prieš įveždami juos į boksą ir užfiksuokite matomus pažeidimus.

Krovininiai

Krovininių automobilių plovyklos yra įdomus ir nepakankamai išvystytas segmentas mūsų šalyje.

Jūsų auditorija: sunkvežimių vairuotojai, sunkvežimių taksi, baldų parduotuvių pristatymo tarnybos.

Kur jas įrengti: prie įvažiavimo į miestą, transporto mazguose, sunkvežimių degalinėse, statybų ir baldų hipermarketuose.

Dideliuose miestuose pristatymo tarnybos naudojasi krovininėmis plovyklomis: norint atvykti pas klientą, reikia švaraus automobilio. Jos teikia pirmenybę greičiui, prieinamai kainai ir lojalumo programai.

Mažesniuose miestuose sunkvežimių vairuotojams reikia plovyklų. Laimingiausia strategija – susivienyti su kitais verslininkais ir padaryti poilsio zoną su kavine ir minimarketu. Šalia atidarykite padangų remonto dirbtuves, gumos perdirbimo įmonę ir mokamą dušą, ir klientų netrūks.

Biudžeto apskaičiavimas

Kainos labai priklauso nuo verslo masto ir geografinės padėties, todėl pateikiame vidutinius duomenis.

Nuo nulio

Norėdami atidaryti savitarnos plovyklą nuo nulio, jums reikės:

projekto su patvirtinimu – 3500 eurų;
aikštelės nuomos (pirmą ir paskutinį mėnesį) – 1000 eurų už 1000 kv. m;
aikštelės paruošimo ir komunikacijų – 20 000 eurų;
įrangos 4 postams – nuo 50 000 eurų.
Iš viso: nuo 75 000 eurų.
Krovinių plovykla kainuos brangiau: nuo 45 000 eurų už dėžę su įrengimu “iki raktų”.

Papildomos išlaidos:

pagalbinė įranga (šiltos grindys) – nuo 9000 eurų;
reklama – nuo 100 eurų.

Minimalus darbuotojų skaičius – keturi plovėjai ir du administratoriai (pagal grafiką 2 / 2).
Norint plauti visą parą, darbuotojų skaičių ir išlaidas padidinkite dvigubai.

Franšizė

Franšizė – teisė dirbti su svetimu prekės ženklu. Automobilių plovyklos pagal franšizę yra įprastas ir gana veiksmingas sprendimas. Turėsite mokėti už prekės ženklo naudojimą, tačiau gausite paruoštą plėtros strategiją ir išpuoselėtą prekės ženklą.

Kiek kainuoja atidaryti savitarnos automobilių plovyklos franšizę:

Nuo 8000 eurų. Tokių franšizių yra nedaug ir jos orientuotos į ekonomiškiausius klientus;
nuo 15 000 eurų – perspektyvi.
Mobiliųjų automobilių plovyklų franšizę galima įsigyti iki 8000 eurų.

Paruoštas verslas

Paruošto verslo pirkimas – puikus sprendimas patyrusiems verslininkams. Viena vertus, tai paprasčiau, kita vertus – reikia gerai suprasti, kodėl parduodama.

Idealus variantas: verslas klesti, bet nuobodžiauja savininkas. Realesnis variantas: yra problemų, kurių ankstesnis savininkas negali arba nenori spręsti: mažai klientų, pasenusi įranga arba sugadinta reputacija.

Automobilių plovyklą galite nusipirkti už 100 000 -150 000 eurų – tai standartinė kaina dideliame mieste. Yra ir pasiūlymų nuo 15 000 eurų, tačiau juos reikėtų labai gerai apsvarstyti. Už tokią kainą – arba priverstinis skubus pardavimas, arba kažkas negerai su verslu.

Investuoti į paruoštą verslą reikėtų taip, kad jis iš karto atneštų pelno. O kad būtų paprasčiau uždirbti pinigus, automobilių plovykloje įsidiekite internetinį kasos aparatą.

Automobilių plovyklos atidarymo verslo planas

Verslo planas – tai išsami žingsnis po žingsnio strategija su visomis išlaidomis. Galite rasti paruoštą formą ir joje pakeisti faktinius skaičius.

Automobilių plovyklos verslo plane turėtų būti:

Produkto aprašymas. Pavyzdžiui, “nebrangi savitarnos plovykla šešiems postams” arba “aukščiausios klasės automobilių plovykla keturiems boksams su laukimo sale”. Čia taip pat trumpai aprašykite, ar turite konkurentų, kaip planuojate juos aplenkti ir kokios yra plėtros perspektyvos (pavyzdžiui, atsipirkti per metus, o po dvejų metų atidaryti franšizę);

Išsami rinkos analizė. Aprašykite viską, ką sužinojote apie savo konkurentus: jų tikslinę auditoriją, padalinių skaičių, lankomumą, reitingus ir atsiliepimus;

Tikslinė auditorija. Šį klausimą aptarėme pirmiau: taupus taksi vairuotojas, pavargęs vairuotojas ir patyręs sunkvežimio vairuotojas turi skirtingus prioritetus. Sutelkite dėmesį į platų spektrą, tačiau nepamirškite tikslinės auditorijos.

Gamybos planas. Pirmiausia apskaičiuokite vienkartines išlaidas:

Iš pradžių apskaičiuokite tikslias vietos nuomos, projekto ir jo patvirtinimo išlaidas;
komunalinių paslaugų, asfaltavimo, vandentiekio ir drenažo įrangos;
įrangos sąnaudas ir įrengimą;
automobilių cheminių medžiagų, įrankių įsigijimą;
reklamos ir skatinimo išlaidas.

Kitoje lentelėje išvardykite reguliarias (mėnesio) išlaidas:

aikštelės nuoma;
komunalinių paslaugų mokesčiai;
darbuotojų atlyginimai;
automobilių cheminių medžiagų pirkimas (atsižvelgiant į vidutinį suvartojimą);
dėžės priežiūra;
paskolos ar paskolos grąžinimas.

Iš išlaidų išveskite kiekvienos paslaugos savikainą. Tai bus jūsų apatinė įkainių riba, žemiau kurios plovykla taps nuostolinga.

Finansinis planas. Čia išsamiai aptarkite finansavimo šaltinius: kiek investuoti nuosavų pinigų, kiek skolintis, į ką orientuotas pelnas. Iš skaičių išveskite tikėtinas mėnesio pajamas ir atsipirkimo laikotarpį.

Skatinimo planas. Geriausia reklama – iš lūpų į lūpas. Tačiau vien reputacijos nepakanka. Naudokitės nebrangiais reklamos kanalais su gera aprėptimi:

išorinė reklama: reklaminiai stendai, iškabos;
reklama socialiniuose tinkluose: paleiskite tikslinę grupę, kurioje skelbsite informaciją apie nuolaidas, taupymo akcijas ir trumpus teminius straipsnius;
skelbimus artimiausioje parduotuvėje ar prekybos centre;
partnerystės programos: abipusiai rekomenduokite vienas kitam vietinį automobilių servisą, padangų parduotuvę ar degalinę.

Su verslo planu galite kreiptis į banką arba investuotojus. Tikslūs skaičiavimai juos įtikins, kad idėja pelninga, arba parodys, kad ją reikia tobulinti. Verslo planas bus naudingas bet kuriuo atveju, nes norint sėkmingai plėtoti verslą reikia viską apskaičiuoti iki smulkmenų.

Didžiausios automobilių plovimo paslaugų paklausos sezonai – pavasaris ir ruduo. Jam parengti reikia maždaug šešių mėnesių. Peržiūrėkite svetainę ir apsibrėžkite strategiją jau dabar.

Reikalavimai automobilių plovyklos aikštelei

Aišktelės automobilių plovyklai parinkimas yra vienas iš sėkmingos automobilių plovyklos atidarymo pagrindų.

Kas svarbu renkantis aikštelę:

turėtumėte ieškoti pramoninės paskirties žemės;
žemės sklypą galite nusipirkti arba išsinuomoti, taip pat ir iš savivaldybės;
įsitikinkite, kad patalpos prijungtos prie vandentiekio, kanalizacijos, šilumos tinklų arba dujų, jei planuojate įrengti šiltus postus.
Koks yra optimalus plotas? Manoma, kad šešių postų patalpai įrengti užtenka 1000 kvadratinių metrų.

Ar jums reikia tokios didelės plovyklos? Vienas didžiausių išlaidų, patiriamų steigiant įmonę, yra patalpų, komunalinių paslaugų ir statybų organizavimas, o ne plovimo įrangos pirkimas. Todėl keturių automobilių plovyklos ar šešių automobilių plovyklos išlaidos nelabai skiriasi.

Vietos parinkimas. Kuo didesnis pralaidumas, prieinamumas vairuotojams ir vietos patogumas, tuo didesnė projekto pelningumo tikimybė.

Tai, kas žais į jūsų rankas:

pirmoji eilė prie kelio, judrių sankryžų ir didelio eismo intensyvumo kaimynystė;
gyventojų traukos centrų artumas: prekybos centrai, automobilių stovėjimo aikštelės, vairuotojams skirtos parduotuvės.

Automobilių plovykla susijusi su cheminių medžiagų, agresyvių ploviklių naudojimu, nešvaraus vandens išleidimu, todėl jos atidarymas derinamas su aplinkosaugos ir architektūros tarnybomis.

Dirbant su plovikliais reikia atidžiai žiūrėti į aplinką. Įmonės savininkas įrengia valymo įrenginius arba organizuoja perdirbimo procesą. Kenksmingas medžiagas išsiurbia ir šalina pagal įstatymus licencijuotos tarnybos.

Norint išvengti baudų, būtina turėti po ranka sutartį su atliekų šalinimo įmone ir atliktų darbų aktus. Valstybinės sanitarinės ir epidemiologinės priežiūros centrai nustato sanitarines zonas prie gyvenamųjų pastatų ir kitų objektų, šiose zonose negalima dirbti su chemiškai pavojingomis medžiagomis.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos2 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai2 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas3 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |