Sekite naujienas

Verslo idėjos

Kiek kainuoja atidaryti autoservisą? Autoserviso verslas

Paskelbta

-

Šiandien nagrinėsime visą autoserviso savininko kelią – nuo verslo idėjos planavimo iki pirmojo autoserviso atidarymo nuo nulio. Straipsnyje pasistengsime aprėpti visas su verslo specifika susijusias subtilybes, taip pat patarsime, kaip išvengti nesklandumų steigiant pirmąjį automobilių servisą.

Kiek investuoti į autoserviso atidarymą

Reklama:

Vasarinės padangos - Pirkitpadangas.lt

Planuojant verslą svarbu apskaičiuoti pradines išlaidas ir mėnesio išlaidas, reikalingas verslui tinkamai vykdyti. Nustatykime, kiek reikia skirti lėšų automobilių remonto dirbtuvėms atidaryti ir išlaikyti, taip pat išsiaiškinkime, kokie yra pirmosios automobilių remonto dirbtuvės steigimo sudėtingumai.

Tinkamų patalpų paieškos ir nuomos išlaidos

Brangiausias išlaidų straipsnio stulpelis paprastai yra mokestis už patalpas – nuoma arba kreditas. Mažoms įmonėms nuoma yra geriausias variantas, tačiau išsipirkti reikėtų rinktis tik tas, kurios turi didelį kapitalą ir nusistovėjusią klientų bazę. Išlaidas už patalpas automobilių servisui galima suskirstyti į 2 kategorijas: mėnesinis mokestis ir investicijos prieš pradedant verslą – pastato remontui ir paruošimui.

Renkantis pastatą svarbu atsižvelgti į jo pralaidumą ir vietą, taip pat į patalpų techninę būklę. Vidutinė pramoninių patalpų kvadratinio metro kaina regionuose yra 30-50 eurų. Siekiant sumažinti išlaidas, rekomenduojama apsvarstyti galimybę sudaryti ilgalaikę nuomos sutartį – 1 metams ar ilgesniam laikotarpiui, taip pat susitarti dėl nuomos atostogų, reikalingų patalpoms paruošti autoserviso veiklai.

Automobilių servisui su 2 liftais, padangų montavimo zona ir klientų priėmimo zona reikia 250 m2 ar didesnio ploto pastato. Remonto zonos, kurioje įrengti liftai, lubų aukštis turi būti ne mažesnis kaip 4 metrai.

Po automobilių servisu geriausia rinktis dideles gamybines patalpas, anksčiau naudotas mašinų ar didelių agregatų remontui. Taip patalpų paruošimo išlaidos sumažės iki minimumo. Iš pagrindinių pastato paruošimo autoserviso darbui išlaidų:

Priešgaisrinės saugos sistemų įrengimas – dūmų ir dujų detektorių įrengimas, evakuacijos plano parengimas, priešgaisrinis stebėjimas ir apsauga nuo dūmų. Autoservisui su 2 liftų remonto zona priešgaisrinės saugos sistemų įrengimas nuo nulio kainuos apie 2500-3000 eurų, jau veikiančiam pastatui – mažiau.

Darbas su pastato apšvietimu ir ventiliacija – autoservisui svarbu turėti paduodamąją ir ištraukiamąją ventiliaciją, taip pat išmetamųjų dujų ir anglies dioksido iš apžiūros duobių paėmimo sistemą. Taip pat atsižvelgiama į autoserviso darbo zonos apšvietimo įrangos įrengimą – lubų ir sieninių šviestuvų, apžiūros duobių apšvietimo įrengimą. Vidutiniškai autoservise su 2 liftais ir 8 darbo vietomis remonto zonoje vėdinimo ir apšvietimo įrengimui reikėtų išleisti apie 2000 eurų.

Pramoninės įrangos paruošimas ir montavimas – pamatų lyginimas reikalingas montuojant keltuvus, pilnas iškasos sutvirtinimas kasant apžiūros duobes sunkvežimiams. Tai taip pat apima kompresorių stoties pneumatinių linijų tiesimą. Vietinis papildomas lyginimas ir įranga 2 keltuvams ir kompresorinei stočiai kainuos 700-1000 eurų.

Darbai su apdailos medžiagomis – smulkus ir kosmetinis darbo zonos remontas, taip pat klientų poilsio zonos remontas, sandėlio ir techninių skysčių laikymo vietos įrengimas. Vidutiniškai šiai darbų daliai skiriama apie 10-15 proc. pastato kainos.

Jei patalpos anksčiau buvo naudojamos kaip pramoninės dirbtuvės, gamybinės patalpos ar automobilių remonto dirbtuvės, parengimo išlaidos bus sumažintos tik iki kosmetinio remonto. Kitais atvejais daug išlaidų pareikalaus darbas su komunikacijomis, kurį turėtų kompensuoti nedidelė patalpų nuomos kaina. Brangiausiai kainuojantys momentai – vėdinimo ir priešgaisrinės saugos sistemų įrengimo užbaigimas.

Išlaidos darbo įrangos komplektui

Norint pradėti komercinio automobilių serviso veiklą, taip pat reikia įsigyti įrangos ir įrankių. Minimaliame automobilių serviso su 2 automobilių stovėjimo vietomis ir padangų servisu atidarymo išlaidų sąraše:

Hidrauliniai keltuvai – vieno keltuvo reikia 1 automobilio vietai ir 2 darbuotojams. Dviejų stulpų elektromechaninio keltuvo kaina prasideda nuo 1000 eurų, hidraulinio – nuo 1800. Iš viso reikia 2 įrenginių.

Įranga keltuvui – taip pat būtina įsigyti hidraulinius stovus ir hidraulinius stabdžius, reikalingus darbui su keltuvu. Stovų ir hidropastolių kaina 1 keltuvui kainuos apie 300 eurų.

Diagnostikos įranga – skeneris, kuriuo galima nuskaityti ECU klaidas, ir įrankių rinkinys darbui su elektronika. Iš viso 2 rinkiniai 2 stovėjimo vietoms kainuoja apie 250 eurų.

Stovas kampuočiams, padangų montavimo mašinos – stovas kainuos 350 eurų, visas padangų montavimo įrangos komplektas – nuo 650 eurų.

Įrankiai ir mašinos darbuotojams – rankiniai ir elektriniai įrankiai šaltkalvių remontui, priedai pneumatiniams veržliarakčiams. Nauji įrankiai 6-7 autoserviso darbuotojams kainuos 4000-5000 eurų. Į tą pačią kainą įeina kompresorinė stotis, suvirinimo aparatas, degiklis.

Techninių skysčių keitimo ir laikymo sistema – įranga skysčiams išpumpuoti ir pakeisti, taip pat talpyklos alyvai ir antifrizui laikyti autoservise. Vienos 250 eurų kainuojančios stotelės užteks 2 automobilių vietoms.

Be to, automobilių servisui reikalinga profilinė programinė įranga – remonto laiko normatyvai ir atsarginių dalių katalogai, apskaitos ir darbuotojų atlyginimų skaičiavimo sistema.

Registracijos ir dokumentų rinkimo išlaidos

ŠIMTAM autoservisams dabar nebereikia gauti licencijos ar atlikti sertifikavimo, o tai supaprastina verslo pradžią. Iš pagrindinių verslininko užduočių atidaryti automobilių autoservisą:

Galima pasirinkti nuosavybės formą – įregistruoti IĮ, UAB arba vykdyti individualią veiklą. IĮ turi teisę samdyti darbuotojus ir jai tenka nedidelė mokesčių našta, tačiau verslui taikomi įvairūs apribojimai: dėl įmonės apyvartos, darbuotojų skaičiaus.

Internetinio kasos aparato pirkimas – mažiausia kasos aparato su fiskaliniu disku kaina yra 120 eurų. Be to, turi būti įskaičiuota kasos aparato prijungimo paslaugos ir metinės priežiūros kaina.

Be to, reikia surinkti visą darbo įrangos ir autoserviso patalpų dokumentų paketą. Verslininkui taip pat reikės nuomos sutarties arba pastato nuosavybę patvirtinančių dokumentų, Sanitarijos ir epidemiologijos tarnybos pažymos, priešgaisrinės priežiūros tarnybos išvados, taip pat policijos. Samdant darbuotojus automobilių remonto dirbtuvėms, su kiekvienu darbuotoju reikia sudaryti darbo sutartį.

Kiek kainuoja automobilių servisas per mėnesį verslininkui?

Pradėjus įgyvendinti projektą, taip pat atsižvelgiama į mėnesio išlaidas, būtinas automobilių serviso išlaikymui. Be nuomos mokesčio, į verslo fiksuotų išlaidų sąrašą įtraukiamos šios išlaidos:

Darbo užmokesčio fondas – remonto srities darbuotojų, buhalterių ir vadovų darbo užmokestis, mokesčiai, taip pat draudimo ir socialinės įmokos. Autoservise, kuriame dirba 8 darbuotojai, darbo užmokesčio fondui vidutiniškai tenka 40-45 % visų įmonės pajamų, o autoservise, kuriame dirba daug darbuotojų, – iki 60 %. Šiuo atveju remonto zonos darbuotojų atlyginimas apskaičiuojamas pagal standartinės valandos kainą, vadybininkai dirba už procentą nuo pardavimų, o sargams ir buhalteriams paprastai mokamas terminuotas darbo užmokestis.

Išlaidos eksploatacinėms medžiagoms ir atsarginėms dalims – mokėjimas už remonto ir priežiūros komponentus, taip pat išlaidos, atsirandančios dėl sandėliavimo. Išlaidų suma apskaičiuojama pagal autoserviso pralaidumą, kuris priklauso nuo planuojamo darbo krūvio ir paslaugų sezoniškumo.

Autoservisui, kuriame yra 2 automobilių vietos, apytikriai 500 eurų per mėnesį sudaro besisukančių atsarginių dalių ir techninių skysčių suma.

Mokėjimas už komunalines paslaugas – išlaidos už elektros energiją, vandentiekį, šildymą, taip pat kanalizaciją ir pramoninių atliekų šalinimą. Vasarą 250 m2 ploto autoserviso komunalinėms paslaugoms išleidžia apie 200 eurų, o šaltuoju metų laiku – 500-550 eurų.

Ilgalaikio turto nusidėvėjimas – visų dirbtuvių išteklių likutinės vertės dalių įtraukimas į dirbtuvių produkciją ir paslaugas, siekiant susigrąžinti išleistas įmonės lėšas. Ilgalaikio turto amortizacija būtinai apima autoservisui priklausantį pastatą, darbo įrangą ir įrankius, profesionalią programinę įrangą. Rodiklis apskaičiuojamas kiekvienai įmonei atskirai, atsižvelgiant į klientų skaičių ir įmonės atliekamų darbų apimtį.

Be to, atidarant autoservisą privaloma nustatyti planinį nuostolį – biudžetą, apskaičiuojamą nuo perteklinių automobilių aptarnavimo sąnaudų, kuriomis įmonė apsidraudžia prieš išeidama į veiklos nulį. Taip pat svarbu dalį pelno atidėti reinvesticijoms į verslą – įmonės plėtrai ir didinimui.

Santrauka

Apibendrinant galima apytiksliai apskaičiuoti, kiek kainuoja automobilių remonto dirbtuvės. Klasikiniam autoservisui su 2 keltuvais ir padangų montavimo vieta pradedant verslą reikės apie 20 000 eurų. Tiek užteks surasti ir išsinuomoti pastatą, atlikti smulkų patalpų, skirtų automobilių servisui, remontą, įsigyti įrangą ir įrankius.

Į šią sumą taip pat įskaičiuotos įmonės įregistravimo ir viso verslo pradžiai reikalingų dokumentų paketo įforminimo išlaidos.

Be to, reikia apskaičiuoti mėnesio išlaidas. Automobilių servisui, kuriame dirba 8 žmonės ir yra 2 automobiliai, reikia atidėti apie 1000 eurų atsarginėms dalims ir eksploatacinėms medžiagoms remontui, taip pat komunalinėms paslaugoms apmokėti, apie 50 proc. apskaičiuotų įplaukų darbuotojams ir mokesčiams sumokėti. Kad pradžia būtų saugi, ne be reikalo galima atidėti apie 5000 eurų planuojamą nuostolį galimoms išlaidoms padengti, kuris padės išlyginti daugumą problemų įmonės veiklos pradžios etape.

Autoservisas nuo nulio

Atidarant automobilių serviso verslą nuo nulio, labai svarbu sukurti veiksmų algoritmą, kuris pašalins didžiąją dalį netikslingų išlaidų ir laiko nuostolių. Panagrinėkime pagrindinius dalykus, į kuriuos reikia atsižvelgti pradedant naują verslo projektą.

Konkurencinės aplinkos ir tikslinės auditorijos auditas

Pirmiausia svarbu išanalizuoti konkurentus rinkoje ir sudaryti potencialaus kliento portretą, kuris leis nustatyti nišą. Paprastai rinkos analizė atliekama kartu su patalpų paieška – šiame etape į tai atsižvelgiama:

Geografinė padėtis – atsižvelgiama į kelio dangos kokybę prie įvažiavimo, autoserviso atokumą nuo pagrindinių transporto srautų, bendrą netoliese esančią infrastruktūrą. Geografinė padėtis turi tiesioginės įtakos klientų lojalumui.

Eismas vietovėje – automobilių skaičius piko valandomis ir eismo spūstys turi įtakos lengvam privažiavimui prie autoserviso ir spontaniškų užsakymų tikimybei.

Netoliese esančių konkurentų vieta – svarbu atsižvelgti ne tik į netoliese esančių autoservisų skaičių, bet ir į teikiamų paslaugų asortimentą bei automobilių servisų tikslinę auditoriją. Tai leis pasirinkti nišą, kuri neperkaista net ir judriose vietose.

Šiuo metu didžiąją dalį automobilių serviso centrų panaudojimo užtikrina rinkodara ir reklama – nebūtina įrengti serviso stotelių šalia pagrindinių sankryžų ir eismo zonų, o tai leidžia sutaupyti patalpų nuomai. Pagrindinė sąlyga – užtikrinti patogų klientų patekimą į autoservisą ir teikti kokybiškas paslaugas.

Pasirinkus autoserviso vietą ir patalpas, galima pereiti prie nišos segmento pasirinkimo: kokį paslaugų asortimentą ir kokiems klientams įmonė teiks.

Šiuo tikslu analizuojamas paslaugų sezoniškumas, ekonominis miesto vaizdas ir sudaromas tikslinės auditorijos portretas, kuriame atsižvelgiama į demografinius, socialinius ir potencialaus kliento elgsenos veiksnius.

Projekto verslo plano rašymas

Pasirinkus vietą ir nišą rinkoje, galima pradėti kurti verslo planą, kuris leis parengti projekto koncepciją ir įrodyti jo įgyvendinimo galimybes prieš panaudojant didžiąją dalį kapitalo. Be to, turint verslo planą supaprastėja derybos su investuotojais, kai į projektą reikia pritraukti papildomų investicijų.

Rengiant verslo planą svarbu:

Atsižvelgiant į rinkos tendencijas ir paklausą, reikia suformuoti visą autoserviso klientams siūlomą produktą ir paslaugą.
Įvertinti projekto finansinę būklę ir papildomų investicijų poreikį.
Numatyti galimą riziką ir parengti scenarijus, kaip užkirsti kelią klaidoms verslo pradžios ir plėtros etape.
Verslo plane išsamiai aprašomi visi verslo aspektai, o tai leidžia apskaičiuoti projekto sėkmę pradiniame etape ir sumažinti išlaidas pasirengimo ir verslo atidarymo metu. Verslo plane pateikiama rinkos, miesto ir konkurentų rinkodaros ir ekonominė analizė, projekto planas ir struktūra, autoserviso įrangos sąrašas, taip pat verslo atsipirkimo ir pelningumo skaičiavimai.

Pasirengimas projekto pradžiai

Įdarbinkite remonto ir klientų aptarnavimo srities darbuotojus, buhalterį, apsaugos darbuotoją ir rinkodaros specialistą.
Bendradarbiaukite su atsarginių dalių tiekėjais ir organizuokite komponentų saugojimą.
Pagalvokite apie kietųjų atliekų ir techninių skysčių saugojimą ir šalinimą.
Įdiekite autoserviso darbui skirtą programinę įrangą: laiko normatyvus, žmogiškųjų išteklių ir apskaitos priemones.
Atlikus parengiamuosius darbus, vykdomi personalo mokymai. Svarbu parengti kiekvieno darbuotojo darbo nuostatus, suplanuoti ir suderinti įmonės veiklos procesus – tam tikslui vadovus reikia apmokyti dirbti su apskaitos programa, o remonto srities mechanikus instruktuoti.

Rinkodara ir reklama

Siekiant išlaikyti stabilias automobilių remonto dirbtuvių pajamas, būtina parengti įmonės populiarinimo rinkoje strategiją. Rekomenduojama derinti rinkodaros priemones ir naudoti kelias reklamos galimybes iš karto:

Neprisijungus prie interneto – ant autoserviso pastato privaloma įrengti iškabą, taip pat rekomenduojama įrengti reklaminius stendus miesto eismo zonose. Taip pat efektyviai veikia suvenyriniai produktai, kurie autoserviso klientams dovanojami aptarnavimo metu.

Talpinimas žiniasklaidoje – brangi reklamos rūšis, kuri retai naudojama mažoms įmonėms reklamuoti. Didžiausias pelnas pastebimas iš reklamos per autoradiją karštuoju metų laiku: pavyzdžiui, ankstyvą pavasarį ir vėlyvą rudenį reklamuojant padangų montavimo paslaugas.

Reklama internete – efektyviausias reklamos būdas, leidžiantis visapusiškai sekti klientų kelią, kontroliuoti rinkodaros išlaidas ir prognozuoti užsakymų srautą. Kontekstinė ir tikslinė reklama yra optimali jaunai paslaugai reklamuoti.

Siekiant išlaikyti klientus, kuriama lojalumo programa, kuri siūlo priedus už reguliarų automobilio aptarnavimą autoservise. Duomenų bazėje surinkta statistika apie klientus leidžia parengti lojalumo programą.

Apibendrinimas

Atidarant autoservisą nuo nulio, labai svarbu atlikti išsamią rinkos ir konkurentų analizę, nustatyti laisvą nišą ir apskaičiuoti projekto pelningumą. Šiuo tikslu sudaromas verslo planas, nustatant galimybę įgyvendinti projekto idėją, po to jis naudojamas kaip algoritmas automobilių servisui pradėti. Visapusiškas verslo plano auditas ir parengimas padės sumažinti verslo riziką ir sumažinti paleidimo išlaidas.

Norėdamas skaidriai vykdyti verslą, verslininkas taip pat turės surinkti dokumentų paketą automobilių servisui:

Patalpų nuomos sutartis arba nuosavybės teisės dokumentas – sutartyje turi būti nurodyta pastato nuomos paskirtis, taip pat patalpų savininko leidimas įsikurti autoservisą. Perkant pastatą autoservisui reikalingas komercinio nekilnojamojo turto techninis pasas ir nuosavybės teisę patvirtinanti teisė.

Gaisrinės tarnybos leidimas eksploatuoti autoservisą – norint gauti leidimą, atliekama įmonės priešgaisrinės būklės ekspertizė, kurioje atsižvelgiama į pastatų būklę, priešgaisrinės saugos sistemas ir evakuacijos planą. Po remonto ar perplanavimo nuomojamame pastate būtina dar kartą atlikti ekspertizę.

Automobilių serviso organizavimas

Verslo efektyvumas labai priklauso nuo automobilių aptarnavimo įrenginių organizavimo ir verslo procesų derinimo. Iškart po pastato parengimo veiklai ir verslo įregistravimo būtina pradėti spręsti organizacinius klausimus. Pagrindinės šio etapo užduotys yra remonto patalpos, sandėlio ir klientų priėmimo zonos organizavimas, taip pat darbo tvarkos taisyklių ir veiklos procesų parengimas.

Automobilių serviso patalpų įrengimas ir organizavimas

Automobilių serviso organizavimas prasideda nuo vietos, skirtos serviso darbuotojų darbui ir klientų priėmimui, organizavimo. Prieš pradedant veiklą, svarbu parengti iš karto kelias automobilių serviso patalpas:

Remonto plotas – paskirtas plotas suskirstytas į sektorius pagal aptarnaujamų transporto priemonių skaičių. Vidutiniškai keltuvui arba stovui skiriama 40 m2 , o prie kiekvienos vietos turi būti pakankamai laisvos erdvės automobiliams judėti.

Klientų aptarnavimo zona – į ją įeina registratūra, klientų salė, autoserviso gatvės automobilių stovėjimo aikštelė, taip pat automobilių parduotuvė, kuri yra autoserviso turto dalis. Klientų poilsio salės plotas apskaičiuojamas pagal automobilių stovėjimo vietų skaičių autoservise, taip pat atsižvelgiant į Sanitarijos ir epidemiologijos tarnybos reikalavimus.

Sandėliavimo patalpa – autoserviso įrangos, atsarginių dalių ir eksploatacinių medžiagų saugojimas atliekamas atskiroje patalpoje arba pagalbinėje patalpoje, kurioje įrengti sutvirtinti stelažai. Atstumas tarp lentynų ir jų aukštis turi atitikti saugaus darbuotojų judėjimo sąlygas. Ypatingas dėmesys organizuojant sandėliavimą autoserviso teritorijoje skiriamas gaisro gesinimo sistemai.

Autoserviso atliekų laikymo vieta – kietosioms buitinėms atliekoms ir techniniams skysčiams laikyti skirta atskira pagalbinė patalpa, esanti atokiau nuo remonto ir klientų zonos. Organizuojant sprogiųjų ir degiųjų medžiagų laikymo vietą, atsižvelgiama į galiojančius priešgaisrinės apsaugos inspekcijos reikalavimus. Autoserviso vadovas taip pat turi pasirūpinti tinkamu gumos gaminių, antifrizo ir naftos produktų šalinimu.

Ūkinės patalpos – tai apima autoserviso darbuotojų dušų ir tualetų, klientų sanitarinių patalpų, taip pat darbuotojų persirengimo kambarių ir poilsio zonų organizavimą.

Ne be reikalo greta esančią autoserviso teritoriją organizuoti po saugoma automobilių stovėjimo aikštele, skirta klientų automobiliams laikyti, taip pat įvažiavimo į autoservisą teritoriją. Nenaudojamus plotus, jei yra didelė aikštelė, galima išdėstyti tolesnei serviso plėtrai.

Autoserviso verslo procesų derinimas

Sutvarkius autoserviso erdvę, galima pereiti prie darbuotojų darbo tvarkos taisyklių ir veiklos procesų kūrimo. Šiame etape svarbu apibrėžti autoserviso organizacines ir gamybines užduotis, nustatyti problemines procesų sritis ir atlikti optimizavimą. pagrindiniai dalykai, į kuriuos reikia atkreipti vadovo dėmesį iš karto autoserviso veiklos pradžios etape:

klientų paieška ir pritraukimas – rinkodaros ir reklamos kampanijų valdymas, prieštaravimų su klientais sprendimas ir darbas su tiksline auditorija, santykių su autoserviso klientais kūrimas. Pagrindinė užduotis – sukurti stabilų užsakymų srautą ir sukurti lojalių klientų bazę. Veiksmingiausia priemonė – apskaitos sistema, leidžianti kaupti visus duomenis apie klientus ir rengti rinkodaros kampanijos veiksmingumo ataskaitas.

Personalo valdymas – atitinkamų darbuotojų paieška, įdarbinimas ir mokymas, darbo našumo kontrolė ir sabotažo bandymų prevencija, motyvacijos ir skatinimo sistemų kūrimas. Kad personalo valdymas būtų veiksmingas, reikia personalo valdymo specialisto arba profilinės programinės įrangos su atitinkamomis funkcijomis.

Automobilių serviso apkrovos planavimas – užduotis yra sumažinti prastovas ir visiškai išnaudoti įmonės ilgalaikį turtą. Apkrovos planavimas susideda iš klientų eilių sudarymo, autoserviso darbo grafiko sudarymo, taip pat automobilių serviso sandėlio išteklių paleidimo ir naudojimo kontrolės. Tam reikalingos tiekėjų duomenų bazės ir automobilių dalių katalogai. Kita svarbi priemonė, skirta automobilių serviso apkrovai planuoti ir darbuotojų darbo užmokesčiui apskaičiuoti, yra laiko normatyvai.

Verslo finansinių srautų kontrolė – apskaita ir mokesčių apskaita, įmonės pelningumo planavimas ir verslo pelningumo vertinimas, darbuotojų atlyginimų skaičiavimas. Finansiniams klausimams spręsti prireiks apskaitos sistemų ir analitikos priemonių, taip pat buhalterio pagalbos.

Išsami analizė ir auditas – pradėjus teikti automobilių paslaugas svarbu kontroliuoti visus įmonėje vykstančius procesus, numatyti galimas rizikas ir parengti krizinių situacijų valdymo scenarijus, verslo plėtros programą. Šiuo tikslu svarbu išanalizuoti visus autoserviso viduje vykstančius procesus ir padaryti verslą visiškai skaidrų.

Norint optimizuoti net ir mažos įmonės verslo procesus, svarbu įdiegti programinę įrangą, kuri automatizuotų įprastas darbuotojų užduotis.

Naudojant profilio programą santykiams su klientais valdyti, automobilių serviso sandėlio apskaitos ir prekių likučio sistemą, apskaitos programinę įrangą, sumažėja įmonės procesų trikdžių skaičius ir žmogiškojo veiksnio įtaka. Tai padidina darbo procesų efektyvumą, leidžia darbuotojams susitelkti į specializuotų užduočių sprendimą ir pagerina teikiamų paslaugų kokybę.

Kiek kainuoja automobilių prekių parduotuvė?

Atidarydami automobilių prekių parduotuvę galite padidinti savo verslo pelningumą ir pagerinti klientų aptarnavimo lygį. Apskaičiuokime, kiek kainuoja automobilių parduotuvė, ir nustatykime pagrindinius sunkumus atidarant prekybos vietą autoserviso teritorijoje.

Patalpų paruošimas automobilių prekių parduotuvei

Prieš atidarant automobilių parduotuvę svarbu parengti projekto koncepciją ir paruošti pastatą. Šiuo tikslu parengiamas atskiras automobilių parduotuvės verslo planas, kuriame analizuojamas prekybos vietos pelningumas ir numatoma rizika. Atsarginių dalių parduotuvės atidarymas autoserviso teritorijoje yra pelningesnis, be to, jį lydi minimalios pradinės išlaidos. steigiant automobilių parduotuvę nuo nulio autoserviso teritorijoje su 2 keltuvais ir padangų montavimo punktu, svarbu organizuoti:

Sandėlis prekėms laikyti – autoserviso teritorijoje tinka atskira 15-30 m2 ploto patalpa. 3 m aukščio sandėliavimo stelažai kainuoja nuo 75 eurų, stelažai padangoms sandėliuoti – nuo 35 eurų už 1 ratų komplektą. Iš viso įrengti parduotuvę kainuos 350-400 eurų.

Vieta prekių išdavimui klientams – nedidelio automobilių serviso darbo vietą parduotuvės darbuotojui galima organizuoti registratūroje šalia klientų poilsio zonos. Jei registratūroje yra vadybininko kompiuteris, visas išlaidas sumažina papildomo stalo, skirto kliento detalėms tikrinti, įrengimas, taip pat automobilių aksesuarų vitrina. Prekių pristatymo punkto įrangos kaina šiuo atveju – 50-100 eurų.

Pasirinktinai automobilių serviso svetainėje galima pridėti elektroninės prekybos platformą, skirtą prekėms parduoti internetu. Tai leis išplėsti auditorijos pasiekiamumą – autoservisas gaus papildomą užsakymų šaltinį, taip pat taps naujų klientų pritraukimo į autoservisą priemone.

Tiekėjų ir rangovų atranka

Atidarant nedidelę autoserviso parduotuvę automobilių autoservise, kurioje yra 2 automobilių stovėjimo vietos, pakanka dirbti su 3-4 tiekėjais. Įmonė visada turėtų turėti rezervo galimybę skubiems užsakymams, taip pat galimybę palyginti kainą ir pristatymo greitį. Renkantis tiekėją svarbu atsižvelgti į 3 pagrindinius parametrus:

Prekių kainą ir antkainį – vienai autoserviso stočiai turėsite pasirinkti mažmeninį tiekėją. Rinkdamiesi turėtumėte ieškoti įmonių, turinčių progresyvią akcijų matricą, taip pat mažą pavienių prekių pristatymo kainą.

Pristatymo laikas ir kokybė – svarbu pasirinkti tiekėją, kurio sandėlis yra netoli autoserviso, kad būtų sutrumpintas kliento automobilio prastovos autoservise laikas. Didelis pliusas – galimybė greitai pristatyti skubių užsakymų prekes.

Nelikvidžių prekių grąžinimo politika – sudarant sutartį su tiekėju būtina išspręsti klausimą dėl prekių, kurios klientui netiko arba buvo užsakytos per klaidą, grąžinimo. Verta atkreipti dėmesį į nukainojimo procentą, kad būtų išvengta sandėlio perpildymo ar didelių grąžinimo išlaidų.

Nedidelės automobilių parduotuvės asortimentas turėtų būti orientuotas į eksploatacines medžiagas ir techninės priežiūros prekes, taip pat automobilių aksesuarus. Autoservisui, turinčiam 2 automobilių stovėjimo vietas, pirmam prekių pirkimui pakaks 350-500 eurų. Iš atsarginių dalių sandėlyje reikėtų laikyti tik populiariausių pozicijų, skirtų populiariems autoservise aptarnaujamų automobilių modeliams – kitas dalis ir komponentus reikėtų pirkti tik pagal užsakymą.

Tuo pačiu metu iš sandėlio dalys gali būti perduodamos ir klientui, ir iš karto perduodamos į remonto vietą, kad būtų sumontuotos automobilyje. Šiuo atveju prekių registravimas pagal išlaidų dokumentus padės kontroliuoti visą sandėlio apskaitą.

Automobilių autoserviso franšizė

Vienas iš populiariausių verslo pradžios būdų yra franšizės įsigijimas – supakuota technologija ir reklamuojamo prekės ženklo prekės ženklas.

Franšizė suteikia verslininkams teisę naudotis paruošta verslo koncepcija ir teikti nuolatinę paramą franšizės davėjui.

Kaip pelninga kurti automobilių servisą pagal franšizę

Automobilių serviso franšizės įsigijimas suteikia iš karto 2 pagrindinius privalumus – prekės ženklo žinomumą ir paruoštą verslo modelį. Tinkamai pasirinkus franšizę prekės ženklo žinomumas padės sumažinti rinkodaros išlaidas ir sulaukti lojalių klientų srauto – dėl to pradžioje nereikia didelių investicijų į reklamą ir galima dirbti tik formuojant vietinę automobilių serviso centro reputaciją.

Paruoštas verslo modelis palengvina pasirengimą ir projekto pradžią bei padeda išvengti daugumos klaidų pradžioje. Franšizės davėjas įsipareigoja padėti franšizės partneriui visais bendradarbiavimo etapais. Taigi verslininkas gauna paruoštą automobilių serviso atidarymo algoritmą, taip pat mokymo medžiagą ir konsultacijas.

Panagrinėkime pagrindinius franšizės privalumus ir trūkumus.

Privalumai:

Franšizės davėjo reputacija suteikia franšizės gavėjui pasitikėjimo kreditą, kuris padeda sutaupyti reklamai ir supaprastina klientų paiešką.
Franšizės davėjas pateikia patikimų atsarginių dalių ir įrangos tiekėjų sąrašą, suteikia paruoštą verslo planą.
Franšizės gavėjas visada gali kreiptis į franšizės davėją pagalbos sprendžiant automobilių serviso vidaus problemas.
Dalis franšizės klientų automatiškai perduodama franšizės gavėjui.

Minusai:

Pradžioje reikia sumokėti vienkartinę sumą, vidutiniškai apie 10 000 eurų.
Griežtos bendradarbiavimo taisyklės – nepriklausomai nuo atsipirkimo, franšizės gavėjas privalo vykdyti visas sutarties sąlygas.
Jei yra rizika prarasti teisę naudoti prekės ženklą, jei likviduojama franšizės davėjo įmonė. Tai susiję su didelėmis prekės ženklo keitimo išlaidomis
Dažnai franšizės suteikiamos pagal trumpalaikę sutartį. Iš naujo derėdamasis dėl sutarties, franšizės davėjas gali pakeisti sąlygas savo naudai – verslininkas turi arba sutikti, arba pasitraukti iš verslo.
Pasibaigus franšizės galiojimui, verslininkas iš tikrųjų palieka verslą. Visa sukaupta reputacija perduodama franšizės davėjui, o franšizės gavėjas negauna kompensacijos.

Franšizė – tai optimalus variantas, leidžiantis pradedantiems verslininkams išvengti daugybės klaidų pradedant verslą, arba būdas greitai įeiti į rinką ir atidaryti automobilių servisą su mažomis pasirengimo išlaidomis. Franšizės formatas puikiai tinka mažoms ir vidutinėms įmonėms, turinčioms 3-4 automobilių vietas. Mažam verslui, turinčiam 1-2 liftus, franšizės naudojimas dažnai yra nepelningas ir susijęs su didelėmis pradinėmis išlaidomis.

Įsigyti franšizę patartina, kai verslininkui reikia paramos naujoje rinkoje. Jei yra pakankamai kapitalo, franšizė palengvina verslo pradžią, tačiau ji smarkiai apriboja verslininko galimybes ir įmonės mastą ateityje. Norint suformuoti konkurencingą ir krizėms atsparų verslą, geriau apsvarstyti galimybę savarankiškai įeiti į rinką ir plėtoti prekės ženklą – tokiu atveju sumažėja išorinių veiksnių, galinčių privesti įmonę prie bankroto, skaičius.

Kaip pasirinkti franšizę atidarant autoservisą

Norint pradėti pelningą automobilių remonto dirbtuvių franšizę, svarbu pasirinkti patikimą franšizės davėją. Renkantis paruoštus pasiūlymus, verta atkreipti dėmesį į šiuos dalykus:

Įvertinkite verslo idėją – įvertinkite franšizės davėjo verslo planą, išanalizuokite rinką ir išnagrinėkite kitų franšizės gavėjų atvejus. Franšizė turėtų būti visiškai sukomplektuota ir suteikti verslininkui raktą, kaip išspręsti pagrindines problemas verslo pradžios ir reklamos etape.

Franšizės davėjo teisinis švarumas – verta patikrinti franšizės davėjo juridinio asmens registraciją, nustatyti, ar įmonė neturi skolų ar teisminių ginčų.
Franšizės sąlygos – įvertinkite vienkartinės išmokos ir autorinių atlyginimų dydį, mokėjimą už atskiras įmonės paslaugas. Už paramą, konsultacijas ir reklamą dažnai numatomi papildomi mokesčiai, kuriems verslininkas gali būti nepasirengęs.

Sutarties nutraukimo sąlygos – nustatykite, kokiais atvejais ir kokiomis sąlygomis franšizės gavėjas gali atsisakyti franšizės. Tai leis prireikus greitai pasitraukti iš nepelningo verslo su mažiausiais nuostoliais verslininkui.

Franšizės davėjai turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį per teismą, jei pažeidžiamos franšizės naudojimo taisyklės, todėl būtina išsamiai išnagrinėti franšizės paketo reikalavimus ir franšizės gavėjo kontrolės formą. Bet koks franšizės taisyklių pažeidimas, dėl kurio nukenčia franšizės davėjo reputacija, gali būti priežastis nutraukti sutartį.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos2 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai2 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas3 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |