Sekite naujienas

Verslo idėjos

Kiek kainuoja atidaryti grožio saloną?

Paskelbta

-

Grožio industrijos paslaugos visada bus paklausios, nepaisant ekonominių krizių ar nestabilios politinės padėties valstybėje. Tame nėra nieko nuostabaus, nes bet kurio žmogaus noras atrodyti gražiai atrodo visiškai natūralus. Svarbus privalumas – palyginti žemas įėjimo į šią veiklos sritį slenkstis. Svarbu suprasti: norint pateisinti investicijas, būtina kruopščiai parengti grožio salono atidarymo verslo planą. Nesvarbu, ar tai būtų įprasta kirpykla, ar medicinos ir kosmetologijos centras. Bet kuriuo atveju reikalingas rimtas ir įvairiapusis pasirengimas, kurio pagrindiniai niuansai išsamiai aptariami straipsnyje.

Grožio salono ar kosmetologijos kabineto atidarymas – ypatumai

Prieš pereinant prie pagrindinių grožio salono atidarymo verslo plano skyrių aprašymo, verta atkreipti dėmesį į kai kuriuos šio verslo ypatumus. Jų studijavimas ir analizė leis geriau suprasti, kokius būsimos veiklos aspektus reikia ypač kruopščiai parengti.

Pagrindinis ir aiškiausiai išreikštas šalies grožio industrijos ypatumas yra toks:

Jau minėta santykinai nedidelė investicijų suma, kurios pakanka verslui pradėti;

Garantuota paklausa, kuri niekada nenukris žemiau tam tikro lygio;

Geras šeimos verslo formatas;

Daugumai kosmetologijos paslaugų nereikia gauti papildomų licencijų, pavyzdžiui, medicininių licencijų;

Pagrįsti reglamentavimo reikalavimai patalpoms ir darbuotojų naudojamai įrangai.

Finansai

Tačiau pagrindinis argumentas už sprendimą atidaryti grožio saloną yra šio verslo patrauklumas finansiniu požiūriu. Jis grindžiamas dviejų veiksnių deriniu – palyginti nedidele įėjimo į rinką riba ir pakankamai didele pelno norma. Rezultatas – palyginti greitas atsipirkimas. Šios temos aktualumas nusipelno išsamesnio kiekvieno iš minėtų parametrų aprašymo.

Kiek investuoti

Daugiaprofilinio ir visaverčio grožio salono atidarymas kainuos rimtą sumą – apie 7500 – 10000 eurų. Investicijų sumą galima gerokai sumažinti, jei atidarysite specializuotą įstaigą, pavyzdžiui, kirpyklą 2-3 darbo vietoms. Tokiu atveju galima sumažinti reikalingas investicijas pusantro – du kartus.

Panašią ar net šiek tiek mažesnę sumą teks surinkti ir išleisti norint sukurti manikiūro ir pedikiūro salono formato verslą. Šioms paslaugoms nereikia itin brangios ar didelių gabaritų įrangos, todėl visiškai realu apsiriboti 3500-5000 eurų suma.

Kiek galite uždirbti

Lietuvos grožio paslaugų sektorius sujungia du, atrodytų, vienas kitam prieštaraujančius veiksnius. Pirmąjį sudaro didelė konkurencija rinkoje. Antrasis – gana didelis pelnas. Pastaroji aplinkybė vaidina ypač svarbų vaidmenį, nes leidžia uždirbti gerą pelną. Žinoma, rimtai žiūrint į verslo organizavimą ir vykdymą, įskaitant preliminarų grožio salono atidarymo verslo plano parengimą ir veiksmingą praktinį įgyvendinimą.

Nedidelėje įstaigoje, reikalaujančioje iki 10000 eurų investicijų, po kelių mėnesių galima gauti apie 1000-1500 eurų pajamų. Praktika rodo, kad tokie skaičiai nėra neįprasti ir praktiškai visai pasiekiami.

Kada investicijos atsipirks

Remiantis pirmiau pateiktomis investicijų sumos ir pelno rodiklio reikšmėmis, taip pat atsižvelgiant į kelis mėnesius, reikalingus įstaigos “reklamai”, galima gana aiškiai prognozuoti, kada atsipirks investicijos. Esant normaliai grožio salono veiklai gali atsipirkti per vienerius ar dvejus metus.

Kaip atidaryti grožio saloną – instrukcijos žingsnis po žingsnio

Dabar ne iš karto galite pereiti prie grožio salono atidarymo procedūros aprašymo – nuo nulio ir žingsnis po žingsnio. Būtini išspręsti klausimai pateikiami standartine tvarka, tačiau jų seka gali būti šiek tiek pakeista, atsižvelgiant į konkrečią situaciją. Svarbu, kad iki įstaigos veiklos pradžios į kiekvieną iš jų būtų gautas aiškus ir išsamus atsakymas.

Verslo šakos pasirinkimas

Yra keletas grožio salonų rūšių. Dažniausiai klasifikuojama pagal teikiamų paslaugų sąrašą. Pagal šį kriterijų įprasta išskirti:

Tradicines kirpyklas;

Kirpyklas, kurios pastaraisiais metais tapo madingos;

Manikiūro ir pedikiūro salonus;

SPA salonus ir soliariumus;

Įvairių specializacijų kosmetologijos salonus – nuo plaukų šalinimo ir skutimo iki blakstienų priauginimo;

Medicinos ir kosmetologijos salonai, kuriuose teikiamos paslaugos, kurioms reikalinga medicininė licencija (pagrindinis požymis – odos vientisumo pažeidimas, t. y. tatuiravimas, auskarų vėrimas, pilingas ir t. t.);

Kompleksiniai grožio salonai, kuriuose teikiamos įvairios pirmiau minėtų paslaugų kombinacijos.

Dažnai naudojama dar viena klasifikacija – pagal paslaugų lygį. Šiuo atveju įstaigos skirstomos į ekonominės, verslo ir aukščiausios klasės.

Pasirinkimas rinktis konkrečią verslo kryptį priklauso nuo asmeninių investuotojo pageidavimų, jo žinių ir įgūdžių (pavyzdžiui, daugelis kirpėjų ilgainiui atidaro nuosavus salonus), taip pat finansinių galimybių. Ne mažiau svarbus veiksnys yra dabartinis konkurencijos lygis, nes užimti tuščią nišą yra daug lengviau.

Vieta ir patalpos

Toliau būtina nustatyti būsimo grožio salono vietą. Šiuo atveju atsižvelgiama į keletą esminių parametrų, įskaitant:

Matomumą. Ne visi grožio salonai turi būti gerai matomoje vietoje. Pavyzdžiui, teikiant kai kurias kosmetologijos paslaugas, priešingai, užtikrinamas privatumas ir nepastebimas įėjimas.
Atidarant kirpyklą ar barber shopą, situacija yra visiškai priešinga.

Prieinamumas. Į bet kurią paslaugų sferos įstaigą turi būti užtikrintas geras priėjimas. Pageidautina – ir asmeniniu, ir viešuoju transportu. Ypač patogia laikoma vieta netoli metro stočių arba troleibusų ir (arba) autobusų stotelių.

Kaimynystė. Svarbų vaidmenį grožio salono verslo sėkmei vaidina tinkama atmosfera. Be pačios įstaigos interjero, svarbus komponentas yra šalia esantys pastatai ar įstaigos. Atidaryti saloną pramoninėje zonoje nėra prasmės. Tačiau didelio prekybos centro viduje – visai neblogai.

Konkurentai. Kaip minėta anksčiau, šalies grožio pramonei būdinga didelė konkurencija. Netoliese esanti įstaiga, teikianti panašias paslaugas, gali būti rimta problema. Tačiau jei salonai papildo vienas kitą, sinergetinis poveikis ir abipusiai naudinga kaimynystė yra visiškai įmanoma.

Kvadratinis plotas. Patalpų dydis priklauso ir nuo verslo srities, ir nuo tikslinės auditorijos dydžio. Jei planuojama palaipsniui plėsti verslą, patartina į šią galimybę atsižvelgti atrankos procese.

Neretai pirmiausia pasirenkamos patalpos, o tik paskui joms parenkamas įstaigos formatas. Tokia veiksmų seka taip pat galima, tačiau ji gerokai apriboja investuotojo laisvę kuriant savo svajonių verslą.

Verslo registravimas

Nustačius apytikslį veiklos mastą ir kryptį, reikia oficialiai įregistruoti verslą. Tam reikia išspręsti keletą privalomų teisinių klausimų, įskaitant:

Pasirinkti statusą tarp individualios įmonės ir UAB (dauguma verslininkų pageidauja registruoti grožio saloną kaip individualią įmonę);

Mokesčių režimo nustatymas – IĮ pasirinkti supaprastintą arba patentinį, o UAB – supaprastintą;

Registracijos prašymo pildymas (individualioms įmonėms ir UAB naudojamos skirtingos formos);

Leidimai ir patvirtinimai

Grožio salono veiklai reikalingi keli leidimai ir patvirtinimai. Kontroliuojančios institucijos:

Priešgaisrinė inspekcija;

Vietos administracija.

Kaip nurodyta anksčiau, teikiant kosmetologijos paslaugas, susijusias su odos pažeidimais, reikia gauti medicininę licenciją.

Kiekvienos priežiūros institucijos reikalavimai priklauso nuo veiklos rūšies ir masto. Pavyzdžiui, kirpyklos laukiamojo plotas turi užimti ne mažiau kaip 6 kv. m. Bet kuriame salone yra įrengtos vandentiekio ir kanalizacijos sistemos. Griežti reikalavimai keliami darbo priemonių sertifikavimui ir laikymo sąlygoms. Privalomos priemonės yra patalpų valymas ir dezinfekavimas po to, kai aptarnaujamas kitas klientas. Reikalavimų sąrašą galima tęsti ilgai. Tačiau net ir jie rodo, kad grožio salono atidarymas nėra toks paprastas įvykis, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio.

Įranga

Jei grožio salono patalpos išnuomojamos, ir jam nereikia specialaus remonto, rimčiausias išlaidų elementas yra įrangos pirkimas. Pavyzdžiui, sukomplektuoti tik vieną soliariumą kainuos apie 4000 eurų be pridedamų baldų ir kitų papildomų išlaidų.

Sukomplektuoti kirpyklą yra šiek tiek paprasčiau ir pastebimai pigiau. Jei kalbame apie 4 vietų saloną, teks išleisti apie 2000-2500 eurų. Į šią sumą įeis viskas, ko reikia keturių meistrų darbui ir nedidelio laukiamojo įrengimui, įskaitant:

4 kirpyklų kėdės;

2 kriauklės;

4 džiovintuvai;

Sofa lankytojams;

Registratūra;

2-3 darbo stalai;

Įrankių spintos

4 darbo įrankių rinkiniai;

Nedidelės eksploatacinių medžiagų atsargos.

Personalas

Grožio verslas priklauso paslaugų sektoriui. Todėl kvalifikuoti darbuotojai, gebantys teikti aukštos kokybės paslaugas, yra labai svarbūs. Darbuotojų paieška paprastai vykdoma specializuotose interneto svetainėse. Pagrindiniai atrankos kriterijai yra trys:

Kvalifikacija, patvirtinta dokumentais;

Praktinio darbo patirtis (galite nustatyti ribą, pavyzdžiui, nuo 1 arba 2 metų);

Asmeninės savybės, iš kurių privalomos draugiškumas, mandagumas ir bendravimo įgūdžiai.

Pastarasis kriterijus tikrinamas praktiškai. Pavyzdžiui, per privalomąjį bandomąjį laikotarpį. Grožio salono personalo grafikas sudaromas atsižvelgiant į pasirinktą veiklos rūšį ir mastą.

Pavyzdžiui, pirmiau aprašytam kirpyklos salonui reikės:

Registratorė;

4 kirpėjos;

Valytoja.

Buhalterinės apskaitos tvarkymas ir teisinė pagalba paprastai perduodama trečiųjų šalių specialistams. Kai kuriais atvejais šiais klausimais rūpinasi vadovas.

Rinkos skatinimas

Šiais laikais į grožio saloną pritraukti klientų naudojami įvairūs metodai. Tarp populiariausių būtina paminėti tokius:

Nuosavą interneto svetainę. Ją rekomenduojama sukurti prieš atidarant įstaigą. Kompetentingas turinys leis iškelti išteklių į išvesties viršų ir dėl to sėkmingai pritraukti potencialius teikiamų paslaugų vartotojus.

Socialiniai tinklai. Šiandien rinkoje populiariausias reklamos būdas. Jis prasideda nuo savo grupės sukūrimo.

Kontekstinė reklama. Brangiau kainuojantis reklamos būdas, susijęs su profesionalių rinkodaros srities žinių turėjimu. Jis naudojamas ne visada, tačiau užtikrina didelę investicijų grąžą.

Partnerystės programos. Užtikrinti integraciją su kitais rinkos dalyviais, teikiančiais susijusias paslaugas, kurie nėra tiesioginiai konkurentai.

Žodžiu iš lūpų į lūpas. Labai veiksmingas klientų pritraukimo būdas, veikiantis pagal vieną privalomą sąlygą – aukštą paslaugų kokybę.

Verslo plano pavyzdys

Sudaryti universalų grožio salono verslo planą tiesiog neįmanoma, nes kiekvienu atveju yra daug individualių veiksnių – nuo įstaigos specifikos iki konkurencijos lygio. Lengviausias būdas susipažinti su tokių skaičiavimų pavyzdžiais – išstudijuoti specializuotas svetaines, pavyzdžiui, šią arba šią. Ten patalpinta informacija visai tinka kaip pradinė medžiaga rengiant savo verslo planą atidaryti kosmetologijos kabinetą, kirpyklą ar daugiaprofilinį grožio saloną.

Grožio salono atidarymo privalumai ir trūkumai

Galima išskirti keletą gana svarbių grožio salono privalumų, įskaitant:

Pastebimą šios veiklos rūšies plėtrą;

Potencialios auditorijos išplėtimas (pvz., aktyviai pritraukiant vyrus);

Platus kvalifikuotų darbuotojų pasirinkimas darbo rinkoje;

Galimų formų įvairovė;

Palyginti nedidelės investicijos;

Didelis verslo pelningumas.

Pagrindiniu grožio industrijos trūkumu pelnytai laikoma didelė konkurencija. Iš papildomų trūkumų reikėtų paminėti sėkmės garantijų nebuvimą, darbuotojų kaitą ir ne visada didelį reklamos efektyvumą.

Dažniausiai užduodami klausimai

Ką reiškia grožio salonas?

Šiandien šis terminas vartojamas kalbant apie įvairias grožio industrijos įstaigas, įskaitant kirpyklas, kirpyklas, kosmetologijos salonus, manikiūro ir pedikiūro salonus, soliariumus, SPA salonus ir kt.

Kiek perspektyvus šis verslas?

Žmogaus noras būti gražiam niekada neišnyks. Todėl grožio salonas visada turės klientų, o tai atveria labai geras verslo perspektyvas.

Kokio dydžio investicijų reikės norint atidaryti saloną?

Reikiama investicijų suma labai priklauso nuo verslo formos ir masto. Net nedidelei kirpyklai 2-3 klientams atidaryti reikės mažiausiai 5000 eurų. Jei kalbame apie sudėtingą grožio saloną, reikės dar daugiau – apie 10000 eurų.

Kaip greitai atsipirks investicijos?

Kompetentingai organizuojant verslą gana realu, kad investuoti pinigai atsipirktų per dvejus metus. Kai kuriais atvejais – dar greičiau.

Apibendrinant

Grožio salono atidarymas yra populiarus būdas kurti savo verslą.

Jo paklausos priežastys: paklausos prieinamumas, universalumas, galimų formatų įvairovė, žemas įėjimo slenkstis ir greitas atsipirkimas.

Grožio salono atidarymo procedūra panaši į daugumos kitų veiklos rūšių panašią veiklą.

Pagrindinis skirtumas – griežti kontroliuojančiųjų institucijų reikalavimai dėl patalpų, įrangos ir priemonių.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos6 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai6 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas7 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai8 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai8 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |