Sekite naujienas

Verslo idėjos

Ko reikia norint atidaryti internetinę parduotuvę?

Paskelbta

-

Prekyba per internetines parduotuves klientams patogu: galima pasirinkti prekę svetainėje, užsisakyti pristatymą į namus ar artimiausią atsiėmimo vietą ir sutaupyti laiko kelionei į parduotuvę.

Verslui prekyba internetu padeda sumažinti išlaidas už patalpų nuomą, padidina klientų atpažįstamumą ir parduoda savo prekes kitose šalyse. Šiame straipsnyje sužinosite, kaip atidaryti internetinę parduotuvę nuo nulio ir ką daryti po pristatymo.

Reklama:

Vasarinės padangos - Pirkitpadangas.lt

Kaip apsipirkimas internetu naudingas verslui

“Data Insight” tyrimo duomenimis, 2022 m. internetinių užsakymų skaičius išaugo 65 proc. Apsipirkimo internetu tendencija išliko po pandemijos dėl nuotolinio darbo ir patogumo tendencijos: žmonės gali palyginti kelių parduotuvių pasiūlymus internetu ir jiems nereikia keliauti į skirtingus miesto galus.

Data Insight 2022 m. internetinės prekybos internetu tyrimas mažmenininkams darbas per internetinę parduotuvę taip pat turi keletą privalumų. žemas įėjimo į rinką slenkstis. Internetinę parduotuvę galima pradėti su minimaliomis išlaidomis. Norint atidaryti internetinę parduotuvę, nebūtina imti prekių dideliais kiekiais, kad jas būtų galima išdėstyti vitrinoje. Į svetainę galite įtraukti visą asortimentą ir sandėliuoti nedidelį prekių kiekį. jei tiekėjas neprieštarauja, galite net susitarti, kad prekių nepirksite iš anksto, o jas užsakysite pagal klientus. Arba apskritai dirbti pagal dropshipping modelį – kai tiekėjas tiesiogiai siunčia prekes pirkėjui.

Taikant šį metodą išvengiama išlaidų nebeturinčioms prekių atsargų prekėms ir nuostolių dėl vėluojančių prekių. Skirtingai nei neinternetinės parduotuvės, kurios dirba pagal patvirtintą grafiką, internetinė parduotuvė veikia visą parą: klientai gali bet kada užeiti į svetainę ir patys pateikti užsakymą. Taip įmonė gali pasinaudoti impulsyviais pirkiniais ir per dieną aptarnauti daugiau lankytojų

Leidžia automatizuoti procesus. Automatizavimas leidžia naudoti mašiną darbams, kuriems anksčiau reikėjo darbuotojų laiko ir pastangų. Pavyzdžiui, internetinei parduotuvei galite nustatyti automatinį sąskaitų faktūrų generavimą apmokėjimui klientams po užsakymo arba nurašyti prekes iš likučio sandėlyje po pirkimo.

Taip pat galite automatizuoti klientams skirtus veiksmus. Pavyzdžiui, nustatykite prekių paieškos filtrus – tada klientas galės iš karto rasti reikiamą prekę. Sumažina personalo išlaidas. Norint dirbti internetu, parduotuvei nereikia samdyti pardavėjų. Jei verslo pradžioje lėšos yra ribotos, pirmą kartą internetinėje parduotuvėje galima dirbti savarankiškai: priimti užsakymus, bendrauti su klientais, pakuoti ir siųsti prekes. leidžia peržiūrėti analizę. Įmonės gali stebėti internetinės parduotuvės veiklą ir ekonomiką pagal pagrindinius rodiklius, pritaikydamos svetainę sau. Pavyzdžiui, matyti, kiek naujų klientų apsilanko svetainėje, ir apskaičiuoti vidutinį konkretaus mėnesio pelno dydį.

Dirbdami su internetine parduotuve galite stebėti, kiek lankytojų atvyko į svetainę, iš kur jie atvyko ir kiek laiko joje užsibuvo. Jei kuris nors pardavimo kanalas pritraukia mažai klientų, verta jį optimizuoti arba pakeisti kitu.

Internetinės parduotuvės klientu gali tapti bet kas, nepriklausomai nuo jo buvimo vietos. Svarbiausia nustatyti skirtingus pristatymo būdus: pavyzdžiui, paštu ir per transporto įmonę. Internetinė parduotuvė gali būti vienintelis pardavimo kanalas, tačiau pasitaiko, kad naudotis tik juo nėra pelninga. Jei įmonė ar IĮ prekiauja brangiomis prekėmis, klientai gali nedrįsti pirkti, kol jų nepamatys asmeniškai. Pavyzdžiui, iš baldų svetainėje pateiktų nuotraukų neaišku, kokia patogi yra sofa ir ar apmušalų spalva tinka prie interjero. Jei pirkėjui prekės nepatiks po pristatymo, jam teks du kartus mokėti už sunkių ir negabaritinių krovinių vežimą.

Teisės aktai nereikalauja, kad pardavėjai kartu su internetine parduotuve turėtų ir saloną. Tačiau, jei prekės yra unikalios arba brangios ir klientai negali su jomis susipažinti realybėje – kyla rizika, kad bus daug grąžinimų.

Kada negalima atidaryti internetinės parduotuvės

Internetinė parduotuvė – būdas pradėti pardavimus internetu, tačiau jis tinka ne visiems. Yra prekių, kurių pagal įstatymus negalima parduoti internetu: alkoholis; tabakas, nikotino turintys gaminiai ir kaljanai; ginklai; kai kurių rūšių vaistai, pavyzdžiui, receptiniai arba turintys narkotinių medžiagų.

Jei prekę draudžiama parduoti, bet norite ją reklamuoti internete ir atsiimti užsakymus, galite padaryti vitrininį tinklalapį: joje nebus kainų, bus tik prekių aprašymai ir parduotuvių kontaktai. Taip klientai sužinos apie pardavėją internetu ir galės ateiti į parduotuvę.

Internetinės parduotuvės atidarymo planas

Norint atidaryti internetinę parduotuvę, reikia parengti verslo planą, įregistruoti įmonę arba individualią įmonę, sukurti svetainę ir nustatyti mokėjimus. Surinkome išsamias instrukcijas, kaip žingsnis po žingsnio pasirengti atidarymui, sukurti internetinę parduotuvę ir ką su ja daryti vėliau.

1 žingsnis. Pasiruošimas atidarymui

Pasiruošimas yra svarbiausias žingsnis prieš steigiant internetinę parduotuvę. Jis apima viską, be ko verslas negalės veikti. Jei jau esate parengę verslo planą ir įregistravę įmonę ar individualią įmonę, galite jį praleisti.

Išanalizuokite konkurentus. Galite išstudijuoti konkurentų svetaines, kad suprastumėte, kokius produktus jie siūlo ir kokiomis sąlygomis dirba. Iš geriausių sprendimų išsirinkite: juos galite naudoti savo versle.

Nustatykite tikslinę auditoriją. Jūsų tikslinė auditorija yra žmonės, kurie gali būti suinteresuoti jūsų produktu ar paslauga. Pavyzdžiui, vaikiškų drabužių parduotuvės tikslinė auditorija – mamos su vaikais.

Tikslinės auditorijos analizė yra svarbi, nes ja remiantis kuriama rinkodaros ir produktų strategija: sprendžiama, kokius produktus pridėti, kaip reklamuoti parduotuvę ir kokias akcijas vykdyti. Jei nenustatysite savo auditorijos, rizikuojate veltui švaistyti laiką ir pinigus.

Parengti verslo planą. Plane parodysite, ko reikės norint pradėti veiklą ir kiek tai kainuos. Norėdami tai padaryti, galite sudaryti lentelę ir nurodyti, ką reikia atidaryti. Po to turite nurodyti išlaidas pagal kiekvieną punktą, pageidautina – su rezervu nenumatytoms išlaidoms.

Be pagrindinių išlaidų, gali būti ir papildomų, pavyzdžiui, patalpų nuoma sandėliui ar darbuotojų atlyginimai, jei planuojate samdyti darbuotojus.

Pasinaudojus šiais duomenimis galima pradėti kurti finansinį modelį, pavyzdžiui, prognozuoti pajamas ir pelną. , ir apgalvoti mėnesio sumą pastovioms išlaidoms.

Užregistruokite įmonę.

Norėdami atidaryti verslą, turite pasirinkti jo formą ir apmokestinimo tvarką, parengti dokumentus ir išsiųsti juos mokesčių inspekcijai.

Individuali veikla tinka tik tada, jei planuojate parduoti savo gamybos prekes, pavyzdžiui, jei siuvate sukneles. Jei perparduodate kito gamintojo sukneles, negalite dirbti kaip savarankiškai dirbantis asmuo.

Atidarykite einamąją sąskaitą. Jei planuojate veikti kaip individualus verslininkas, jums reikės einamosios sąskaitos.

Einamojoje sąskaitoje yra visi įmonės pinigai. Su jo pagalba galite atsiskaityti su tiekėjais, pervesti mokesčius ir atlyginimus darbuotojams. Neturėdami einamosios sąskaitos negalėsite susikurti internetinio kasos aparato, atsiskaityti internetu ar priimti mokėjimų iš klientų.

2 žingsnis. Pasirinkite hostingą ir užregistruokite domeną

Kad svetainė veiktų, reikia pasirinkti hostingą, kuriame ji bus patalpinta, ir svetainės pavadinimą.

Pasirinkite Hostingą. Tai nuotolinis serveris su nuolatine prieiga prie interneto, kuriame bus saugoma svetainė. Be jos negalėsite dirbti, todėl turite pasirinkti paslaugų teikėją, kuris teikia svetainės talpinimo internete paslaugą. Štai kriterijai, į kuriuos turėtumėte atkreipti dėmesį:

Prieinamas techninis palaikymas. Pasiteiraukite paslaugų teikėjo, kaip greitai reaguoja techninė pagalba, įskaitant vakarais ir savaitgaliais. Geriau rinktis operatyviausiai reaguojantį paslaugų teikėją, kuris gali greitai išspręsti problemas.

Kur įrengti serveriai. Jei internetinė parduotuvė renka naudotojų asmens duomenis, pavyzdžiui, vardą, pavardę, gimimo datą ar adresą, ji automatiškai tampa asmens duomenų valdytoju.

Jei domeną renkatės patys, patariame iš anksto pasitikrinti, ar jūsų adresu jau nėra įmonės, kurios vardu naudojatės, kad nepažeistumėte kieno nors kito prekės ženklo. O jei perkate, pažiūrėkite į domeno istoriją. Galbūt paieškos sistemos tai nubaudė ir svetainę bus sunku rasti.

3 žingsnis. Sukurkite svetainę

Sukurti svetainę galima dviem būdais:

Naudokite svetainės kūrimo įrankį.

Kreipkitės į įmones, kurios sukurs svetainę pagal užsakymą. Šis variantas taupo laiką: specialistai viską padarys už jus, jums tereikės susitarti dėl variantų. Sukurtą nuo nulio svetainę galima pritaikyti ir padaryti unikalią, tačiau yra trūkumas – didelė kaina. Kelių puslapių svetainės kainuoja nuo 300 eurų.

4 žingsnis. Užsiregistruokite asmens duomenų valdytojų registre

Atsiradus svetainei, turite papildomai įspėti lankytojus, kad renkate jų asmens duomenis arba naudojate slapukus.

5 žingsnis. Užpildykite internetinę parduotuvę

Kai jau turite internetinės parduotuvės pagrindą, galite pridėti turinio. Paprastai svetainėje dedamas logotipas, meniu, prekių kortelės, atsiliepimai, kontaktai ir pokalbių forma.

Įmonės logotipas. Logotipas naudojamas tam, kad klientai vizualiai įsimintų prekės ženklą ir lengvai jį rastų tarp kitų. Jei klientas jau pirko ką nors iš įmonės ir jam patiko, jis prisimins svetainę pagal logotipą ir sugrįš. Logotipas ir vizualinis svetainės apipavidalinimas ypač svarbus įmonėms, kurios naudoja veiklos rūšį nurodančius pavadinimus, pavyzdžiui, “Profkosmetika”. Internete yra daug panašių įmonių ir pagal jį sunku įsiminti pardavėją.

Meniu. Daugelio puslapių svetainėms būtinas meniu, kad klientai galėtų lengvai naršyti: žinotų, kur galima peržiūrėti prekes, sužinoti apie pristatymą ir mokėjimą arba rasti kontaktus. Jei prekių nedaug, jas galima talpinti viename puslapyje, o jei jų daug – patogiau vienu metu įkelti po kelias ir suskirstyti prekes į grupes, kad klientams būtų lengviau išsirinkti. prekių nuotraukas galima daryti savarankiškai, tačiau prasta nuotraukų kokybė gali atbaidyti klientus. Nedideles prekes galima nufotografuoti namuose, tereikia nusipirkti nuotraukų dėžutę ir padaryti nuotraukas fotoaparatu arba telefonu. Tačiau jei neturite tinkamos įrangos arba turite didelę prekę, patariame samdyti specialistus. Jie padės padaryti ir apdoroti nuotraukas taip, kad klientas norėtų įsigyti gaminį.

Įstatyme yra informacijos, kuri turi būti įtraukta į kiekvieną gaminį, sąrašas. Be šių duomenų negalite pateikti prekių pardavimui:

Pagrindinės prekių vartojimo savybės, pavyzdžiui, drabužiams, tai medžiagos sudėtis, spalva, kilmės šalis; kaina eurais; garantinis laikotarpis; naudojimo taisyklės; galiojimo laikas; gamintojo pavadinimas ir adresas. Prekė yra sugedusi arba po remonto, tai būtina nurodyti

Klientų atsiliepimai. Jei jau turėjote užsakymų, galite bet kokiu patogiu būdu paprašyti klientų palikti atsiliepimą, sutvarkyti kortelę su tekstu ir įtraukti į svetainę. Taip pat galite pridėti galimybę naujiems klientams rašyti atsiliepimus po produktais: tikrų klientų komentarai padidina pasitikėjimą pardavėju.

Kontaktai. Nurodykite, kur klientai gali jums paskambinti ar parašyti. Parduotuvių kontaktus rekomenduojame įrašyti svetainės antraštėje, kad jie būtų rodomi kiekviename puslapyje: taip klientai juos pamatys iš karto.

Internetinių parduotuvių dizainui nėra jokių specialių reikalavimų, tai lieka pardavėjo nuožiūra. Jei įmonė turi firmines spalvas, verta jas panaudoti kuriant svetainės dizainą. Tai padidins prekės ženklo žinomumą.

Kvietimas kalbėtis. Pokalbiai yra patogūs, nes klientas negaišta laiko skambučiams ar žinučių siuntimui ir gauna atsakymus, kol renkasi produktą. Tai padidina tikimybę, kad jis priims sprendimą pirkti. Tačiau tokį pokalbį reikia nuolat moderuoti: prieš jį prijungiant reikia nuspręsti, kas jame budės ir atsakinės į naudotojų klausimus.

Jei internetinėje parduotuvėje yra pokalbio su klientu forma, geriau kiekviename puslapyje pridėti pranešimą apie tai, kad klientas galėtų iš karto įeiti ir užduoti klausimą.

6 žingsnis. Nustatykite mokėjimų priėmimą svetainėje

Norėdami priimti mokėjimus internetinėje parduotuvėje, turite įdiegti internetinį kasos aparatą ir prijungti prie jo interneto prieigą.

Įdiekite internetinį kasos aparatą. Visos įmonės ir individualiosios įmonės, kurios priima mokėjimus iš klientų, privalo prijungti internetinį kasos aparatą su fiskaliniu disku. Jo reikia, kad būtų galima išmušti čekius klientams ir siųsti pardavimų ataskaitas mokesčių inspekcijai.

Internetinėms parduotuvėms nebūtina pirkti fizinio kasos aparato, galima įsirengti debesinį. Tai programa, kuri siunčia čekius klientams internetu. Kai verslininkas prisijungia prie debesies internetinės kasos paslaugos, jis išsinuomoja vieną iš tūkstančių fiskalinių diskų, esančių tokią paslaugą teikiančios įmonės serveryje. Tokiu atveju nereikia pirkti atskiro įrenginio.

Prijunkite interneto įsigijimą. Internetinis įsigijimas leidžia priimti mokėjimus internetu. Procesas vyksta taip: klientas paspaudžia specialią nuorodą, sumoka kortele, o parduotuvė gauna pinigus.

7 žingsnis. Patikrinkite prekių ženklinimą

Jeigu jūsų prekėms taikomas ženklinimo įstatymas, jos iš tiekėjo turėtų būti pristatytos su specialiu kodu – parduotuvei pačiai nieko ženklinti nereikia. Jei prekės atkeliauja nepaženklintos, jas reikėtų grąžinti tiekėjui.

Pavyzdžiui, reikia pažymėti drabužius ir batus, vaistus ir kailių gaminius. Taip pat yra sąrašas maisto produktų, kuriuos reikia ženklinti, pvz., pieno produktai ir sūris.

8 žingsnis. Reklama internete

Reklamuoti savo produktus galima keliais būdais. Paprasčiausi iš jų yra šie: paprašyti klientų palikti atsiliepimus jūsų svetainėje ir pasiūlyti jiems už tai nuolaidą, reklamuoti jūsų internetinę parduotuvę savo socialiniuose tinkluose arba paprašyti draugų ir šeimos narių paskleisti apie jus žinią.

Kitas žingsnis – sukurti tikslinę reklamą socialiniuose tinkluose arba kontekstinę reklamą paieškos sistemose.

Galite susikurti verslo paskyras socialiniuose tinkluose, pavyzdžiui, „Facebook“, ir naudoti jas skelbdami apie naujus produktus ir nuolaidas, suburdami lojalią auditoriją, didindami prekės ženklo žinomumą, rinkdami atsiliepimus iš klientų ir pritraukdami naujų.

9 žingsnis. Analizė

Analizė padeda suprasti, iš kur klientai atėjo į jūsų internetinę parduotuvę, kurios reklamos pasiteisino, o kurios ne, stebėti rinkodaros veiklos rezultatus ir išbandyti naujus reklamos kanalus.

Naudodamiesi analitikos paslaugomis galite stebėti tokius rodiklius: į svetainę grįžusių pirkėjų skaičių, unikalių lankytojų skaičių, lankytojų srauto šaltinius; kuriuose svetainės skyriuose pirkėjai lankosi dažniausiai; vidutinį pirkinių skaičių per dieną, mėnesio pardavimų skaičių, grįžimų skaičių.

10 žingsnis. Optimizuoti sandėlio operacijas

Kad optimizuotumėte sandėlio operacijas, jums reikės duomenų rinkimo terminalo – TSD. Tai yra delninis kompiuteris. Jis atrodo kaip paprastas brūkšninių kodų skaitytuvas, tačiau turi klaviatūrą ir ekraną. TSD nuskaito brūkšninį kodą ant produkto pakuotės, iššifruoja gautą informaciją ir nusiunčia ją į internetinės parduotuvės duomenų bazę. duomenų surinkimo terminalo pagalba galite greitai priimti, išsiųsti ar nurašyti prekes ir atlikti inventorizaciją sandėlyje.

Išvados

Internetinė prekyba padeda įmonėms sumažinti patalpų nuomos išlaidas, padidinti prekės ženklo žinomumą tarp klientų ir parduoti prekes užsienyje.

Internetinės parduotuvės įkūrimas nereikalauja didelių investicijų.

interneto parduotuvė priima užsakymus visą parą ir per dieną aptarnauja daugiau klientų nei neinternetinė parduotuvė.

Yra nemažai prekių, kurių negalima parduoti internetu, tarp jų – ginklai ir alkoholis.

Norėdami atidaryti internetinę parduotuvę, turite sukurti svetainę, užpildyti ją turiniu, prijungti mokėjimų priėmimą, nustatyti reklamą ir analitiką.

Naujienos

Verslas5 val prieš

Lietuviai su partneriais sukūrė unikalią išmaniąją bateriją, aprūpinančią verslą energija net atšiauriausiomis sąlygomis

Išmaniųjų elektros energijos baterijų rinkoje vis garsiau skamba lietuvių vardas. „Omnispower Europe” drauge su partneriais sukūrė unikalią bateriją, galinčią dirbi...

Verslas12 val prieš

Nuo idėjos iki rinkos: pristatytos inovacijų ir technologijų plėtros finansavimo programos Baltijos šalims

Balandžio 16 d., Vilniuje vykusiame Europos inovacijų tarybos informaciniame renginyje baltijos šalims įmonių, startuolių bei mokslo ir tyrimų organizacijų atstovams...

Startuoliai1 d. prieš

Naujas pretendentas į startuolių sostinę? Iš Kauno – didelės ambicijos vystyti pažangią startuolių ekosistemą

Kaunas – startuoliams patrauklus miestas: toks siekis įvardytas praėjusią savaitę Kauno technologijos universitete (KTU) vykusiame „Išmanaus miesto“ hakatone. Jame, po...

Verslas1 d. prieš

„EMBank” vadovas: paskolų atsigavimo visose srityse reikės palaukti, bet pozityvūs ženklai matomi

Europoje paskolos fiziniams asmenims po truputį atsigauna, o verslų veiksmuose matomi laukimo ženklai. Taip būtų galima reziumuoti Europos Centrinio Banko...

Verslas1 d. prieš

Po įvykusių pokyčių VIAMATIKOJE – rekordiniai metai

Susisiekimo infrastruktūros statybinių medžiagų kokybės tyrimų ir techninės priežiūros bendrovei VIAMATIKA praėję metai buvo itin sėkmingi – tai įrodo keli...

Verslo Vikingai

Technologijos2 savaitės prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai4 savaitės prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas2 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |