Sekite naujienas

Verslo idėjos

Restoranų verslas: 8 sėkmės patarimai

Paskelbta

-

Pradedantieji restoranų, užeigų, rajono kavinių ir kitų maitinimo įmonių savininkai turi skirtingus būdus, kaip pasirinkti patiekalus ir sukurti klientams patrauklią atmosferą. Tačiau rinkdamiesi turėtumėte nepamiršti pagrindinės taisyklės – jūs valdote verslą. Kad ir kaip mėgstate gaminti ar bendrauti su klientais, siekdami didžiausios sėkmės turėtumėte laikytis tam tikrų taisyklių.

Geriausiose užkandinėse aptarnavimas vyksta visiškai lengvai, nes jų savininkai ir vadovai ruošiasi tarsi mūšiui. Jų misija – tobulai aptarnauti kiekvieną klientą, o tai reiškia, kad reikia sukurti tinkamą atmosferą tiek patalpoje, tiek tarp svečių, taip pat patiekti geriausią maistą. Pateikiame aštuonis patarimus, kaip vadovauti naujam restoranų verslui:

Reklama:

Vasarinės padangos - Pirkitpadangas.lt

1. Ištirti naujo restorano atidarymo verslo aspektus.

Prieš atidarant restoraną, reikia žinoti daugybę verslo detalių, kurių šiame straipsnyje neįmanoma aptarti, ypač tų, kurios yra universalios restoranui bet kurioje pasaulio vietoje. Vis dėlto išlaidos ir vieta bet kurioje vietoje yra labai svarbios. Turite susipažinti su šalies, kurioje ketinate atidaryti tokio pobūdžio verslą, teisiniais reikalavimais. Štai keletas svarbiausių jų punktų, kuriuos turėsite žinoti:

Koks draudimas reikalingas ir koks būtent rekomenduojamas jūsų verslui?

Kokių leidimų, licencijų ir registracijų reikia. Pavyzdžiui, gauti leidimą rinkti apyvartos mokestį, sudaryti sutartis dėl paslaugų teikimo, gauti licenciją verstis mažmenine prekyba alkoholiniais gėrimais ir užsiregistruoti valstybinėse įstaigose.

ERP ir CRM programinė įranga gali padėti optimizuoti daugelį išteklių ir padidinti pardavimus, todėl turite nuspręsti, ar automatizuoti savo verslą, ar jį valdyti rankiniu būdu.

Kokį buhalterinės apskaitos, darbo užmokesčio ir ataskaitų teikimo būdą turėtumėte pasirinkti?

Su kokiomis saugumo problemomis susidursite?

Ar ketinate prekiauti spiritiniais gėrimais, vynu ir (arba) alumi? Kaip užtikrinsite atitiktį teisės aktų reikalavimams ir kaip už tai atsiskaitysite?

2. Temos ir kulinarinės krypties pasirinkimas

Atpažįstamos temos, koncepcijos ir krypties pasirinkimas padės pritraukti idealų klientą, nesvarbu, ar tai būtų atsitiktinis valgytojas, ar miesto klubų lankytojas, sporto sirgalius, kaimynystėje gyvenantis žmogus, taip pat šeimos, gurmanai ar verslo žmonės, norintys papietauti.

3. Reklamuokite savo verslą socialinėje žiniasklaidoje

Šiandien maitinimo įmonės susiduria su naujais iššūkiais perduodant žodinę informaciją, kuri ankstesnėse kartose buvo laikoma elementaria. Dabar informacija teikiama skaitmeniniu būdu, o klientai, spręsdami, kur šiandien papietauti, naudojasi interneto svetainėmis, socialine žiniasklaida ir kitomis platformomis. Štai kodėl jūsų įmonė turi sukurti visapusišką internetinį buvimą.

4. Suteikti klientams patogias užsakymo galimybes

Dažniausiai klientai restoraną renkasi naudodamiesi mobiliaisiais telefonais, todėl būtinai turėtumėte pasirūpinti, kad jūsų meniu būtų laisvai prieinamas. O speciali užsakymo internetu galimybė supaprastins daugelį operacijų ir pagreitins aptarnavimą.

Daugelis restoranų savininkų išplėtė kai kurias galimybes ir dabar siūlo užsakymą internetu arba telefonu, taip pat staliukų rezervavimo paslaugas. Kuo daugiau būdų, kaip jūsų klientai gali užsisakyti, tuo greičiau augs jūsų pajamos.

5. Sekti kulinarijos ir rinkodaros tendencijas

Daugelis naujų savininkų turi aiškią kulinarinę viziją, tačiau verta pakartoti pirmąją taisyklę, kad jūsų maitinimo įstaiga visų pirma yra verslas.

Paprasčiausiu lygmeniu jūsų verslo sėkmė priklausys nuo to, ar patenkinsite įvairių klientų, turinčių skirtingus skonius, poreikius.

Tai reiškia, kad patyręs viešojo maitinimo paslaugų teikėjas į meniu įtrauks įvairių kainų kategorijų maistą, sveiką maitinimą ir specialius dietinius patiekalus.

Maisto skonio pasirinkimai labai greitai keičiasi, todėl modernaus restorano meniu turėtų būti pateiktas sveikas maistas kartu su informacija apie jo paruošimo būdą ir kilmę. Taip pat svarbi tendencija naudoti ūkiuose pagamintus produktus, todėl stenkitės ieškoti vietinių tiekėjų. Turėtumėte ištirti nacionalines, tarptautines ir vietos restoranų tendencijas, kad rastumėte geriausią koncepciją ir erdvę bei atpažintumėte tinkamą klientą.

Išsiaiškinkite, kokie restoranai veikia jūsų kaimynystėje, ir pasistenkite sukurti meniu, kuris patiktų vietiniams gyventojams, kartu siūlydami ką nors unikalaus, kas jus išskirtų iš konkurentų.

6. Organizuoto verslo kūrimas

Jei jūsų restoranas, nepriklausomai nuo virtuvės ar koncepcijos, gauna nedidelį pelną, labai svarbu kontroliuoti atsargas, perdirbimą, vagysčių galimybes, porcijų dydį ir netinkamą valdymą. Kiekvienas jūsų meniu punktas turėtų būti suskirstytas pagal ingredientus ir įkainotas pagal dabartines kainas. Laipsniškas ir reguliarus kainų didinimas gali veiksmingai paveikti pelną ir neleisti jums prarasti pinigų. Nedidelį kainų didinimą klientai priima lengviau nei didesnį, bet nedažną kainų didinimą.

Atliekų mažinimas turi tiesioginį poveikį jūsų verslui, nes kiekviena atlieka tiesiogiai mažina jūsų pelną. Neįmanoma sukurti verslo be atliekų, tačiau svarbu stebėti, kaip susidaro atliekos. Jei jūsų virėjai ir virtuvės darbuotojai daro per daug klaidų arba patiekia per dideles porcijas, reikia imtis taisomųjų veiksmų.

Verslo organizavimas gali paversti mažą verslą pelningu ir labai profesionaliu. Nuolatinis organizavimas svarbus ir todėl, kad kulinarinės tendencijos vystosi neįtikėtinai greitai. Todėl labai svarbu tiksliai vesti apskaitą, efektyviai valdyti atsargas, kontroliuoti porcijų dydį ir mažinti atliekų bei vagysčių kiekį.

Efektyvi valdymo praktika taip pat gali sumažinti darbo sąnaudas, pavyzdžiui, efektyviau dirbantys ir kryžminę kvalifikaciją turintys darbuotojai leidžia sumažinti darbuotojų skaičių.

7. Personalo valdymas FOH ir BOH

Personalo valdymas dažnai yra didžiausias iššūkis, su kuriuo susiduria restorano savininkas. Todėl svarbu nustatyti ryšį tarp restorano priekyje (angl. front-of-the-house, FOH) ir restorano gale (angl. back-of-the-house, BOH) dirbančių darbuotojų. Sėkmingi restoranų savininkai supranta, kad jų darbuotojai yra labai svarbūs, nes jie tiesiogiai bendrauja su klientais ir gamina maistą.

Jūsų personalo poreikis priklausys nuo sezono, specialių renginių, oro sąlygų, vietinių švenčių, turistų skaičiaus ir kitų veiksnių. Norint sukurti sėkmingą restorano verslą, gali prireikti surasti ir apmokyti tinkamus darbuotojus, samdyti sezoninius darbuotojus ir organizuoti laikinus darbuotojus nenumatytiems atvejams.

Taip pat reikia atsižvelgti į technines detales, susijusias su darbo užmokesčiu, išmokomis, sveikatos draudimu ir darbo grafikų sudarymu. Kreipkitės į vietinę restoranų asociaciją, kad gautumėte patarimų dėl darbuotojų darbo grafikų sudarymo, darbo užmokesčio valdymo ir atitikties reikalavimams.

8. Papildomų pajamų šaltinių atradimas

Vietų skaičius, valgytojų skaičius ir užsakymų įvykdymo greitis dažnai riboja aptarnavimo galimybes ir galimas pajamas. Štai kodėl daugelis restoranų verslininkų atranda kitus savo verslo pajamų šaltinius. Tai, be kita ko, yra:

Maistas išsinešimui ir maitinimas
Užsakymai išsinešimui
Iš anksto paruošti maisto produktai greitam vartojimui, pavyzdžiui, pietūs dėžutėse, sumuštiniai ir pan.
Išpilstyti, konservuoti ir supakuoti maisto produktai
Pristatymo paslaugos
Restoranai ant ratų (mažuose sunkvežimiuose)
Prekių, įskaitant maisto gaminimo reikmenis ir įrangą, drabužius su įmonės logotipu, turistams skirtus suvenyrus ir vietos sporto komandų atributiką, pardavimas
Vakarėlių, susitikimų ir specialių renginių, pavyzdžiui, maisto ir vyno degustacijų, organizavimas
Nedideli maisto sunkvežimiai, važinėjantys po atokias vietoves, kad pritrauktų naujų klientų
Pyragų, desertų ir duonos pardavimai

Tai tik kelios svarbiausios sritys, į kurias reikia atsižvelgti atidarant restoraną. Neįmanoma visko atlikti savarankiškai, todėl pagalvokite apie buhalterinės apskaitos tvarkymą, taip pat apie programinės įrangos, skirtos automatizuoti įrašų tvarkymą, ataskaitų pildymą ir verslo rezultatų stebėseną, įdiegimą.

Svarbu pasirinkti kompetentingus darbuotojus, kad visos restorano verslo “pusės” veiktų tinkamai.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos2 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai2 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas3 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |