Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
By
LukasPats verslas gana paprastas, nebrangus ir suprantamas , turi nedaug konkurentų, nes idėja palyginti nauja. Net ir atsiradus konkurencijai, ji lengvai išsprendžiama tiesiog koreguojant kainą ir kokybę.
Jei pasirinksite tinkamą vietą, verslas visada atneš pinigų, vartotojai yra daugybė žmonių, einančių pro tokį tašką, taip pat kavos žinovai, kurie specialiai vėl ir vėl sugrįš į jūsų vietą išgerti mėgstamo gėrimo.
Toks kavos punktas nuo standartinių savitarnos kavos aparatų skiriasi tuo, kad šalia skanios kavos galima įdėti maišymo lazdeles, stiklinius dangtelius, įvairius sirupus, papildomą cukrų, cinamoną, kardamoną ir daug daugiau. Jūs turite galimybę sukurti klientui malonią, patrauklią, reprezentacinę išvaizdą su visais patogumais.
Savitarnos kavinių verslo pranašumai
Aptarnavimas užtrunka labai mažai laiko, per dieną reikia apie 15 minučių, kad kavos punktas veiktų iki kito apsilankymo.
Įrangą visada galima parduoti ar panaudoti kitur, labai paprastas paleidimas be beveik jokios rizikos.
Laisvas grafikas (Aptarnavimo laiką pasirenkate patys).
Nereikia personalo (bent jau iš pradžių, tikrai, esant didesniam tinklui, reikės asistentų, kad pavyktų laiku aptarnauti visus punktus).
Taikant tinkamą požiūrį, toks verslas greitai atsipirks.
Pagrindinis tokio kavos taško bruožas yra tas, kad beveik visi mėgsta kavą, o jei tai dar ir skani pupelių kava, vartotojų bus daug.
Paprastai toks kavos punktas įrengiamas perpildytose vietose. Vartotojai gali būti studentai, aptarnaujantis personalas, įstaigos svečiai arba prekybos ar verslo centro lankytojai.
Skaitydami įsivaizdavote kavos aromatą ir užsimanėte kavos. Štai kaip tai veikia
Tarp žmonių, kuriems kavos gėrimas yra vidutiniškas veiksmas, yra ir žinovų. Žinovai linkę gerti ir ragauti įvairias veisles, skirtingas vartojimo vietas, o jei patiksite, galite sulaukti nuolatinių klientų.
Be viso to, kas paminėta, reikėtų atkreipti dėmesį į tai, kad tokiame kavos punkte galima susikrauti daugybę gėrimų rūšių, visa tai derinti su sirupais, kad klientai sugrįš paragauti ko nors naujo.
Verslo idėja, nors ir gana nauja, jau turi savo pomėgį, ir jei nerimaujate, kad apie tai sužinojote ne pirmas, tiesiog įsivaizduokite, kiek jūsų mieste yra vietų, kur žmonės kažko laukia visą dieną.
Žmonės gali laukti eilėse, tai iš karto: ligoninės, grožio salonai, kirpyklos, įvairios valstybinės įstaigos.
Palaukite, kol atvyks viešasis transportas: autobusų stotelės, traukinių stotys.
Galite išvardyti daug, tiks beveik bet kuri vieta, tačiau kokybiška rinkodaros strategija turėtų užtikrinti jūsų prekybos vietos konkurencingumą.
Kiek kavos puodelių parduosite per dieną, priklauso nuo jūsų reklamos ir vietos.
Apsvarstykite būtinus geros kavos taško reklamos komponentus
Pažymėkite paslaugas žemėlapiais . Turite užregistruoti savo tašką „Google Maps“, „Yandex Maps“ ir kituose žemėlapiuose. Kai žmogus nori kavos, jis ko nors ieško šalia ir, kaip taisyklė, tokiais atvejais gelbsti įvairios aplikacijos su miesto žemėlapiu išmaniajam telefonui. Tokiose aplikacijose klientai galės palikti atsiliepimus ir pagerinti parduotuvės reputaciją, taip pat galėsite įkelti nuotraukas, kad klientai galėtų atskirti nuo kitų kavos taškų, ar šalia yra panašių.
Tikslinė reklama, norėdami sulaukti gero klientų antplūdžio, galite pradėti akciją, sumažinę kavos puodelio kainą, taip kiekvienas išmėgins naują, kokybišką ir skanų produktą. Net ir degustaciją nėra taip sunku įgyvendinti, kai yra bent kiek srauto. Tai taip pat pritrauks naujų klientų, kurie greičiausiai taps jūsų nuolatiniais klientais. Pavyzdžiui, veiksmas: „Kava tau ir tavo draugui!“. Pirmą savaitę nustatėme kavos puodelio kainą – 1,20 eur., taip dirbtinai nemažindami paties gėrimo kainos (jei gėrimas per savaitę pabrangsta dvigubai, paklausą bus sunku išlaikyti), bet suteikiame klientui dovaną kavos puodelį. Dėl to gauname du patenkintus žmones ir potencialius nuolatinius klientus, nes bus parduodama tokia kava, kurios norėsis sugrįžti. Gali būti daug skirtingų akcijų, tik vienas pavyzdys buvo aptartas aukščiau.
Lojalumo programa. Įprastas ir patogus nuolatinių klientų pritraukimo formatas. Žmonės bus dažni pirkėjai, jei bus poreikis, ir net norės būti su jumis, nes siūlote papildomai sutaupyti. Apsvarstykite pavyzdį su trimis etapais. Lojalumo programa „Bronza-Sidabras-Auksas“.
Dar viena lojalumo programos versija: „Pirkdami pas mus kavą kas trečią puodelį gauni perpus pigiau!“. Arba “Kas 6-tas puodelis yra visiškai nemokama!”.
Ko reikia norint atidaryti kavos tašką?
Baldai. Nuosavas kavos staliukas su vieta ingredientams ir papildomiems atributams (puodeliams, dangteliams, sirupams ir pan.) laikyti.
Sąskaitų priėmėjas ar kitas elektroninis prietaisas banko operacijoms nuskaityti iš PIN blokelio.
Kavos aparatas.
Telemetrija, skirta pardavimų stebėjimui nuotoliniu būdu.
Kamera papildomam saugumui.
Savitarnos kavinių verslo atsipirkimas
Atsipirkimas labai priklauso nuo jūsų investicijų, ne tik finansiškai, bet ir nuo laiko bei pastangų, kurias skiriate plėtojant savo verslą. Vidutiniškai tokiam verslui pradėti prireikia vieno mėnesio.
Tinkamai parinkta vieta, kompetentingas kavos taško išdėstymas, įrengimas ir savalaikė priežiūra leis jau šeštą veiklos mėnesį susigrąžinti visas išlaidas, o vėliau tik didinti grynąjį pelną.
11 verslo idėjų naudojant ChatGPT
50 geriausių apps idėjų pradedančiosioms įmonėms 2023 m.
Verslo idėja: vaikiškų drabužių parduotuvė
Verslo idėja: plaukų šalinimas lazeriu
Verslo idėja: internetinė parduotuvė, prekiaujanti įvairių prekių ženklų sportbačiais ir drabužiais
Verslo idėja: gyvūnų-augintinių viešbutis
Didžiausia Baltijos šalyse mėsos perdirbimo įmonių grupė „BIOVELA Group“ praėjusiais metais ir toliau augino pardavimo pajamas, kurios didėjo 36 proc....
Vis daugiau vartotojų už prekes ar paslaugas atsiskaito naudodamiesi skaitmeninėmis piniginėmis, tokiomis, kaip „Google Pay“ ar „Apple Pay“. Mantas Užupis,...
Vienos didžiausių Lietuvos nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovių „Realco“ duomenimis, šių metų gegužės mėnesį Vilniaus pirminėje NT rinkoje parduoti 204...
Baltijos šalyse surengtas pirmasis teisines technologijas (angl. legal tech) kuriančių startuolių akceleratorius „Baltic legal tech sandbox“, kuriame dalyvavo 8 startuoliai...
Pirmąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje veikiantys startuoliai sumokėjo 82 mln. eurų mokesčių – 40 proc. daugiau nei prieš metus ir...
Lietuvos RegTech startuolis AMLYZE, kuriantis FinTech, neobankams ir kriptovaliutų įmonėms skirtus pinigų plovimo prevencijos sprendimus, sėkmingai užbaigė 1 mln. eurų...
NUMAI – pirmasis nepriklausomas „Nuomokis ir pirk“ paslaugos teikėjas Europos sąjungoje. Suteikdami žmonėms galimybę greičiau įsikelti į savo namus, per...
“Youtube” platformoje benaršantiems, Aivaro Milašausko pavardė tikrai girdėta. „Mano gyvenimas sukasi aplink įvairias naujas patirtis. O tas patirtis susirinkti ir...
„Leafood“ – nauja, įdomu ir dar nepatirta. Įmonės vizija – aprūpinti vartotojus maistingiausiais ir sveikiausiais lapiniais žalumynais, kad būtų užtikrinta...
„Town Projects“ – nekilnojamojo turto (NT) projektų valdymo ir įgyvendinimo paslaugas teikianti įmonė, sėkmingai atstovaujanti klientų interesus, bendraujant su tiekėjais,...
Suprasdami visą “OpenAI” kalbos modelio “ChatGPT” potencialą, daugelis naudotojų jau pradėjo plėsti savo klientų aptarnavimo paslaugas arba kurti naujus verslus...
Prieš pandemiją buvo prognozuojama, kad mobiliųjų programėlių kūrimas iki 2023 m. atneš 935 mlrd. dolerių pajamų. Pandemija pagreitina šį procesą...
Prekyba vaikiškais drabužiais yra viena iš paklausiausių mažmeninės prekybos sričių. Norint prekiauti šiuo asortimentu, nereikia licencijos, o sandėliavimui nereikia jokių...
Plaukų šalinimas lazeriu – vis labiau populiarėjanti grožio verslo sritis. Šiuo metu tai viena patikimiausių ir pelningiausių sričių. Štai kodėl:...
Norėdami atidaryti batų ar drabužių parduotuvę, daugelis žmonių klaidingai mano, kad jiems reikia išsinuomoti prekybos vietą, samdyti darbuotojus ir nusipirkti...