Paskelbta
8 mėnesiai prieš-
By
Lukas„Aleph“, pasaulinis skaitmeninių technologijų ekspertų tinklas, siūlantis technologinius sprendimus skaitmeninės reklamos ekosistemai, praneša plečiantis savo paslaugų portfelį. Bendrovė rugpjūčio 1-ąja pradeda siūlyti „TikTok Ad“ paslaugas savo klientams Lietuvoje.
„Aleph“ bendradarbiauja su „TikTok“ daugelyje regionų visame pasaulyje nuo 2019 m., todėl puikiai supranta produktų portfelį, platformos demografiją ir optimalias strategijas, pritaikytas skirtingo dydžio ir brandos prekių ženklams.
„TikTok“, turinti daugiau nei 1 mlrd. aktyvių naudotojų visame pasaulyje ir 150 mln. Europoje, yra sparčiai auganti socialinių tinklų platforma, kurios vaizdo įrašų turiniu susidomi vis daugiau žmonių visame pasaulyje. Prekių ženklai greitai tapo svarbia „TikTok“ bendruomenės dalimi, o pati bendruomenė ne kartą įrodė savo didžiulę galią, iššluodama platformoje populiarus produktus iš lentynų.
„Nuo rugpjūčio 1 d. prekių ženklai galės pasinaudoti galimybe dar geriau pasiekti ir patraukti auditorijos dėmesį, naudodami patrauklius „TikTok“ reklamos formatus. „Aleph“ yra pasiruošusi panaudoti sukauptą patirtį siūlant tikslinės auditorijos pasiekimo sprendimus, atvejų tyrimus, virtualius ir gyvus renginius, mokomuosius išteklius ir tarptautinio atsiskaitymo galimybes, teikdama rezultatais pagrįstus reklamos sprendimus”, – teigė Kristina Ramaškaitė, „Aleph“ vadovė Lietuvoje.
Anot K. Ramaškaitės, „Aleph“ yra įsipareigojusi suteikti daugiau galimybių reklamos užsakovams ir padėti jiems išnaudoti visą dinamiškos ir sparčiai augančios „TikTok“ vartotojų bazės potencialą.
„Aleph“ tapo išskirtine „TikTok“ pardavimų partnere Baltijos šalyse – svarbus žingsnis rinkoje
Kas vyksta finansų rinkose? Vytenis Lapinskas pateikia sausio mėnesio apžvalgą
Ruošiasi pasauliui be „TikTok“: kokį poveikį turės Lietuvos verslui?
„TikTok“ įkvėpti kalėdiniai užkandžiai: 3 receptai, kurie taps šventinio stalo hitu
„TikTok“ privatumo nustatymai, kuriuos turite pasikeisti dabar
Iš tekstų į transliacijas ir „Snapchat“ vykdoma „TikTokizacija“: kas vyksta su dabartiniais socialiniais tinklais?
„TikTok“ kviečia verslą reklamuoti savo paieškos sistemoje: ar tai iššūkis „Google“?
Pirmą kartą Lietuvoje: nuomonės formuotojai iš Europos tikrino kokius automobilius vairuoja lietuviai
„TikTok“ triukai sėkmingai karjerai: nuo pavyzdingo naujoko iki vadovų numylėtinio
Vilniaus miestui augant, pastarąjį dešimtmetį ryškėja Bajorų potencialas. 2024 m. čia nupirkta net 136 proc. daugiau naujos statybos būstų nei...
Prenumeruojamos transliacijų platformos, tokios kaip „Spotify“ ir „Netflix“, vilioja ne tik milijonus vartotojų, bet ir kibernetinius nusikaltėlius. Sukčiai siekia perimti...
Vienos didžiausių šalies NT bendrovės „Darnu Group“ ant Neries kranto vystomu rajonu „Sakai“ aktyviai domisi ne tik potencialūs būstų pirkėjai...
Antradienį Vokietijoje įvykusiame „World of Samsung“ renginyje pristatytos pažangiausios dirbtinio intelekto (DI) technologijos. Renginys subūrė žiniasklaidos atstovus ir partnerius, suteikdamas...
Bandyti, testuoti ir mokytis iš tų, kurie jau skina pergales tarptautinėse startuolių arenose – tokią žinutę technologijų hakatono „Tech_Champ” dalyviams...
Seime svarstant pataisas, kuriomis siūloma įpareigoti elektrinių mikrojudumo priemonių – paspirtukų, dviračių ir kitų – vairuotojus dėvėti šalmus, kilo daug...
Kad ir kokį patiekalą su mėsa pasirinktumėte savo valgiaraščiui – sultingą kepsnį, sumuštinį, picą ar troškinį, jo skonį lemia ne...
Pastaraisiais metais augant vartotojų energetiniam raštingumui ir tobulėjant buities prietaisams su energijos vartojimą efektyvinti leidžiančiomis išmaniosiomis funkcijomis, didėja ir gyventojų...
Nuo šių metų pradžios mažmeninė dyzelino kaina gerokai šoktelėjo į viršų. Brangimo priežastis akivaizdi – reikšmingai padidėję akcizai. Tačiau viešoje...
Tvarumas – ne vien emisijų mažinimas, plastikinio maišelio atsisakymas ar gamtai draugiškesnių įpročių kūrimas kasdienybėje. Kartu tai dėmesys žmonėms, užtikrinant...