Paskelbta
2 metai prieš-
Vilniaus „Akropolio“ antrasis aukštas rudenį pasitinka pasikeitęs. Čia naujose patalpose duris atvėrė didesnė ir modernesnė parduotuvė „XS Žaislai“ ir naujas nuomininkas „Pepco“, iki šiol sėkmingai veikęs Šiaulių ir Klaipėdos „Akropoliuose“.
Pasak „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos vadovo Dominyko Mertino, įgyvendinant pokyčius prekybos ir pramogų centro antrame aukšte, pavyko sėkmingai suderinti du tikslus – atliepti lankytojų lūkesčius praplečiant prekių asortimentą, taip pat nuomininkų poreikį įrengti erdvias parduotuves.
„Įgyvendinamais pokyčiais siekiame Vilniaus „Akropolio“ lankytojams užtikrinti geriausią apsipirkimo patirtį ir plačiausią prekių pasirinkimą visiems šeimos nariams. Visuomet džiaugiamės tiek mūsų klientams svarbių naujų prekių ženklų įsikūrimu „Akropolių“ erdvėse, tiek sėkmingai ne vienerius metus mūsų prekybos ir pramogų centruose veikusių parduotuvių atsinaujinimu ir išsiplėtimu. Tai leidžia mums būti moderniais, aktualiais ir atliepti kintančius skirtingų lankytojų poreikius“, – sako jis.
Rugpjūčio antroje pusėje prekybos ir pramogų centro lankytojus pakvietė naujose, dvigubai didesnėse (300 kv. metrų) patalpose įsikūrusi parduotuvė „XS Žaislai“. Anot tinklo mažmenos vadovės Vilmos Brinkienės, parduotuvė ūgtelėjo ne tik plotu – gausesnis tapo ir joje siūlomų prekių asortimentas.
„Atstovaujame labai daug skirtingų prekių ženklų – nuo naujausių ir pasaulyje populiariausių iki jau tapusių klasika, todėl visi gaminiai gana mažoje ankstesnėje parduotuvėje sunkiai tilpo. Atsinaujinusi parduotuvė yra erdvesnė, dėl to gerokai patogesnė, klientai gali rasti dar gausesnį prekių pasirinkimą. Be to, savo tinklo parduotuvėse visuomet siekiame sukurti interaktyvią zoną, kurioje vaikai galėtų išbandyti įvairius žaislus – tokia erdvė su populiariausias žaislais įrengta ir šioje mūsų parduotuvėje. Vaikus kviečiame užsukti į žaislinių „Nerf“ šautuvų zoną ir išbandyti savo taiklumą, jų taip pat laukia visuomet populiari „Lego“ erdvė, kurioje vaikai gali lavinti savo konstravimo ir kitus įgūdžius“, – vardina V. Brinkienė.
Tinklo atstovė pastebi ir džiaugiasi, kad lankytojų srautai nuo pat atnaujintos parduotuvės atidarymo yra stipriai išaugę, kas patvirtina, kad pokyčiai buvo reikalingi ir yra svarbūs prekybos ir pramogų centro lankytojams.
Paskutinę vasaros dieną Vilniaus „Akropolyje“ duris atvėrė naujas nuomininkas – šalies gyventojams jau gerai pažįstamo prekės ženklo „Pepco“ parduotuvė. Marketingo vadovė Baltijos šalims Marta Butkevič-Repšė skaičiuoja, kad bendras parduotuvės plotas siekia beveik 600 kv. metrų ir pažymi, kad tokia tinklo plėtra yra prekės ženklo strategijos dalis, o kartu ir simbolinis žingsnis.
„Galimybe įžengti į Vilniaus „Akropolį“ susidomėjome dėl didelių pirkėjų srautų jame, taip pat turėjome laisvės čia įrengti vieną didžiausių „Pepco“ parduotuvių Lietuvoje. Stengiamės, kad ji būtų kuo patogesnė prekybos ir pramogų centro lankytojams bei siūlomu asortimentu padėtų dar geriau atliepti jų poreikius. Neabejoju, kad sostinėje pakartosime gerąją patirtį, kurią turime Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ veikiančiose „Pepco“ parduotuvėse“, – teigia jis.
Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliai“ skelbia, kaip dirbs per Velykas
Šalia Vilniaus „Akropolio“ atnaujinami želdiniai: pasodins per 60 medžių
Atšaukti skrydžiai į Bilundą – kaip dabar patogiai pasiekti Legolendą ir pirmiesiems išvysti parko naujienas?
Besilankantiems „Akropoliuose“ – galimybė kasdien laimėti 1000 eurų
Stilistė Sigita Mušauskaitė dalijasi patarimais, kaip atrodyti stilingai neišlaidaujant
Nemokamos pramogos moksleiviams! Ką Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliai“ siūlo atostogų metu?
Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujintos bendrosios erdvės antrame aukšte – štai kas keisis
Vilniaus „Akropolyje“ atidaroma nemokama vaikų žaidimo aikštelė: kodėl tėvai privalo atvykti – renginiai, kurie nustebins net pačius mažiausius
Nuo šiol visi „Akropoliai“ Lietuvoje ir Latvijoje turi „BREEAM” „Very Good“ sertifikatus
Sparčiai tobulėjant technologijoms ir keičiantis geopolitinei situacijai, pasaulinė dronų rinka auga itin greitai. „2022 m. jos vertė siekė 28 mlrd....
Viena didžiausių Baltijos šalyse pieno produktų gamybos bendrovių „Vilvi Group“ sparčiai įgyvendina savo didžiausią investicinį projektą – sūrių gamyklą Bauskėje...
Lyderiaujantis greito elektromobilių įkrovimo tinklas Baltijos šalyse „Ignitis ON“ atnaujino elektromobilių įkrovimo parką Palangoje. Šiuo metu parke veikia 10 itin...
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia viešą konsultaciją dėl naujų teisės aktų projektų, kuriais pertvarkomas elektroninių ryšių išteklių –...
Išvydę policijos automobilį, išmanųjį greitai nusviedėte sau ant kelių? Deja, Australijoje tokia greita reakcija jau nebeapsaugo nuo baudos. Budri dirbtinio...
Atšilus orams, į trasas ir parkus grįžta dviratininkai – nuo pirmąkart pedalus minančių pradedančiųjų iki adrenalino mėgėjų, bandančių jėgas ekstremaliose...
Velykinis stalas be margučių tikrai neįsivaizduojamas, juk jie yra vienas svarbiausių šios pavasario šventės simbolių. Lengviausia dažyti baltus lukštus, tad...
Iki Velykų likus vos porai dienų daugelis ieško paskutinės minutės idėjų, kaip šiemet marginti kiaušinius, kad jie būtų patys tvirčiausi...
Kasmet pasaulyje pametama arba pavagiama virš 4 mln. išmaniųjų telefonų. Tai reiškia, kad kasdien, net ir švenčių dienomis, beveik 11...
Pavasaris – traumų ir nelaimingų atsitikimų metas. Pasibaigus šaltajam sezonui gyventojai, skubėdami džiaugtis pramogomis ir laisvalaikiu lauke, patiria daugiau sumušimų,...