Sekite naujienas

Verslas

Elonas Muskas parduoda naujus kvepalus „Burnt Hair“ už 1 mln.

Paskelbta

-

Spalio 12 d. (Reuters) – Turtingiausias pasaulio žmogus Elonas Muskas pasinaudojo nauja galimybe pasinaudoti savotiškais produktais ir išleido kvepalus pavadinimu „Burnt Hair“, kurie, jo teigimu, pardavė 10 000 buteliukų ir uždirbo milijoną dolerių vos per kelias valandas.

Reklama

„Turint tokį pavadinimą kaip aš, patekti į kvepalų verslą buvo neišvengiama – kodėl aš taip ilgai su juo kovojau!? Muskas paklausė „Twitter“, kur dabar save apibūdina kaip kvepalų pardavėją.

„Atbaidančio troškimo esmė“ yra jo naujausio pasiūlymo, kurio butelis kainuoja 100 USD ir kuris bus pradėtas pristatyti 2023 m. pirmąjį ketvirtį, aprašymas svetainėje, todėl Muskas pirmą kartą reklamavo rugsėjį.

Ankstesnės smegenų bangos buvo Tesla nuosavo prekės ženklo tekila, išleista 2020 m., ir pora „trumpų šortų“, reiškiančių Musko pergalę prieš investuotojus, lažinančius prieš elektromobilių gamintoją, dabar vertingiausią pasaulyje automobilių gamintoją.

SpaceX owner and Tesla CEO Elon Musk smiles at the E3 gaming convention in Los Angeles, California, U.S., June 13, 2019. REUTERS/Mike Blake/File Photo

Jo „Boring Company“, tunelių tiesimo įmonė, kurios vertė paskutinį kartą siekė 5,7 mlrd. USD, 2018 m. pradžioje pardavė liepsnosvaidžius po 500 USD už vienetą ir surinko 10 mln. Jis taip pat pardavė 50 000 „Boring Company“ skrybėlių.

Bėgant metams Musko ambicijos svyravo nuo Marso kolonizavimo iki naujos tvarios energijos ekonomikos sukūrimo, o tuo metu jis sukūrė „Tesla“, raketų kompaniją „SpaceX“ ir mažesnes įmones.

Praėjusią savaitę milijardierius pasiūlė pradėti savo pradinį 44 milijardų dolerių pasiūlymą, kad „Twitter Inc“ būtų privatus, ragindamas nutraukti socialinės žiniasklaidos įmonės ieškinį, dėl kurio jis galėjo priversti susimokėti, nesvarbu, ar jis norėjo arba ne.

carvertical VIN patikra

Jei sandoris pasisektų, Muskas turėtų vadovauti vienai įtakingiausių žiniasklaidos platformų ir baigtųsi kelis mėnesius trukęs bylinėjimasis, pakenkęs „Twitter“ prekės ženklui ir pamaitinęs jo reputaciją dėl nepastovaus elgesio.

„The Boring Company“ neatsakė į užklausą, kiek laiko ji planuoja laikyti kvepalus sąraše.

Praneša: Akriti Sharma and Shubham Kalia in Bengaluru; Editing by Clarence Fernandez

Naujienos

Ekspertai

Ekspertai3 d. prieš

Ekspertai pataria: renkantis būstą įvertinkite ir miesto plėtros planus

Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...

Ekspertai5 d. prieš

Norintiems slysti „drifto“ trasose P. Petrauskas papasakojo apie lenktynininko kelią: „išėjimą į barą skaičiuodavau padangomis“

Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...

Ekspertai5 d. prieš

Apklausa: lietuviai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos, latviai ir estai – dėl maisto kainų

„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...

Ekspertai6 d. prieš

Ekspertas apie sukčių įžūlumą: „Mobiliojo ryšio operatorius to jūsų niekada neprašys“

Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...

Ekspertai1 savaitė prieš

Sukčiai internete kėsinasi ir į vaikus: ekspertas papasakojo, kaip apsisaugoti

Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |