Sekite naujienas

Verslas

Lietuviai vertina visą parą veikiančias parduotuves: atskleidė, ką perka naktį

L

Paskelbta

-

Daugiau nei 98 proc. pirkėjų autonominėse parduotuvėse apsiperka sklandžiai, rodo prekybos tinklo „Iki“ turimi duomenys. Didžioji jų dalis tokią, inovatyvią apsipirkimo patirtį vertina palankiai. Tai patvirtina ir Mikas Jovaišas, prekybos tinklo „Iki“ strategijos departamento vadovas. Jis sako, kad visą parą veikiančiose parduotuvėse lietuviai dažnai apsiperka tuomet, kai įprastos parduotuvės neveikia – anksti ryte arba naktį.

Reklama

„Autonominių parduotuvių technologiją lietuviai priėmė labai palankiai. Pirmąją tokio tipo parduotuvę Vilniuje atidarėme dar pernai vasarį, o iki šio pavasario – duris atvėrė ir dar trys autonominės parduotuvės. Jos visos yra orientuotos į intensyvius pirkėjų srautus. Pastebime, kad jas itin vertina modernūs ir aktyvūs pirkėjai. Autonominių parduotuvių asortimentas suformuotas galvojant apie greito apsipirkimo, šviežių ir jau paruoštų vartoti produktų besitikinčių pirkėjų poreikius. Stebėdami pardavimų duomenis, matome, kad didžiąją pirkinių krepšelio dalį sudaro gaivieji gėrimai ir užkandžiai“, – teigia M. Jovaišas.


M. Jovaišas sako, kad didžiausi pirkėjų srautai moderniose parduotuvėse fiksuojami vakarais, ypač nuo 22 val., taip pat ir anksti ryte, nuo 6 iki 8 val.

„Į Vilniuje, Upės gatvėje įsikūrusią didžiausią autonominę parduotuvę pirkėjai užsuka, ne tik dieną, bet ir naktį – nuo 23 iki 1 val., taip pat ankstyvą rytą. Didžiausias jų srautas matuojamas artėjant savaitgaliui ir savaitgalį. Panašaus pirkėjų srauto sulaukia ir Vilniaus senamiestyje, Didžiojoje gatvėje įsikūrusi autonominė parduotuvė. Tiesa, ją gausiai lanko ne tik senamiesčio naktinėtojai, bet ir šeimos, turistai. Tuo tarpu kiosko tipo autonominės parduotuvės, įsikūrusios sostinės miegamuosiuose rajonuose, didelio pirkėjų srauto sulaukia ir šiokiadieniai“, – pasakoja M. Jovaišas.

Jo teigimu, populiariausios tokio tipo parduotuvių prekės: gaivieji gėrimai, vanduo, ledai, įvairiausi užkandžiai, sumuštiniai. Didelio dėmesio sulaukia ir šaldyti gaminiai, pavyzdžiui, picos, taip pat kava, arbata.

„Iki“ primena, kad autonominėje parduotuvėje apsipirkti galima itin greitai ir paprastai. Prie vartelių specialiame terminale nuskenavęs banko kortelę pirkėjas gali patekti į parduotuvę, patogiai ir greitai išsirinkti prekes, o išeidamas pro vartelius, patvirtinti mokėjimą. Apsipirkimo metu pirkėjas visas prekes gali dėti į savo maišelį ar kuprinę, jam nereikia papildomai imti prekių krepšelio.

Dirbtinio intelekto valdoma autonominio apsipirkimo technologija patogi ir prekybos tinklui. Darbuotojai yra automatiškai įspėjami apie prekių trūkumą, dirbtinis intelektas prognozuoja prekių poreikį, užsakymus, pateikia nurodymus salės darbuotojams.

Autonominės parduotuvės Vilniuje veikia visą parą septynias dienas per savaitę. Nuo 23 val. iki 7 val. ryto į jas patekti galima naudojantis programėle.

Reklama
Reklama

Naujienos

Verslas10 val prieš

„Vanagas Group“ viešoje emisijoje sėkmingai išplatino 8 mln. Eur vertės obligacijų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...

Verslas11 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas15 val prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams20 val prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas1 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |