Paskelbta
7 mėnesiai prieš-
By
LukasAutomobilių salonai „Moller Auto“ Lietuvoje greitu metu pradės teikti naują paslaugą – automobilių prenumeratą fiziniams asmenims. Prenumerata, į kurią bendrovė investavo 250 tūkst. eurų, vairuotojams leis išsinuomoti tiek naujus, tiek mažai naudotus automobilius.
Anot „Moller Auto“ generalinės direktorės Baltijos šalyse Izidos Gerkenos, teikiant šią paslaugą labiausiai bus orientuojamasi į bendrovės atstovaujamų prekės ženklų „Audi“, „Volkswagen“ ir „Škoda“ prenumeratą, tačiau susidomėjusiems asmenims bus sudaryta galimybė užsisakyti bet kurios markės automobilį.
„Tai yra visiškai naujas būdas naudotis naujausiais ir pažangiausiais automobiliais be ilgalaikių įsipareigojimų. Žmonės šiandien ieško patogumo, pasirinkimo laisvės ir jų norus bei poreikius atitinkančių paslaugų, todėl keičiasi mobilumo supratimas. Mūsų, kaip vieno iš srities lyderių, užduotis – prisitaikyti prie pokyčių ir pasiūlyti platų paslaugų spektrą, atitinkantį šiandieninio vairuotojo lūkesčius“, – sako ji.
Nurodoma, kad į „Moller Go“ automobilio prenumeratą įtraukti ir apsilankymai sertifikuotuose automobilių servisuose, civilinės atsakomybės draudimas, visą parą teikiama pagalba kelyje bei pakaitinis automobilis, jeigu pagrindinė transporto priemonė patektų į draudiminį įvykį ir ją reikėtų remontuoti. Į prenumeratą taip pat įskaičiuotas žieminių ir vasarinių padangų keitimas bei saugojimas, automobilio nusidėvėjimo išlaidos.
Automobilį iš „Moller Go“ bus galima užsisakyti nuotoliniu būdu, atsiimant Vilniuje. Prenumeruojamu automobiliu galima važinėti po visas Baltijos šalis, o iš anksto susitarus su tiekėju – ir už jų ribų.
Paslauga jau metus veikia Latvijoje
I. Gerkena pastebi, kad pernai pavasarį Latvijoje atsiradusi automobilių prenumeratos paslauga sulaukė didelio susidomėjimo – jos paklausa kas mėnesį kyla maždaug po 20 proc.
„Nors automobilių prenumerata yra palyginti naujas sprendimas, juo pradeda naudotis vis daugiau žmonių. Kalbant apie populiariausias markes, Latvijoje fiziniai asmenys dažniausiai renkasi vairuoti „Volkswagen T-Cross“ arba „Volkswagen Taigo“. Tuo tarpu tarp verslo klientų pastaraisiais mėnesiais itin išaugo aukščiausios klasės automobilių, tokių kaip „Audi e-tron GT“, paklausa“, – dalinasi pašnekovė.
Įmonės direktorė Baltijos šalyse priduria, kad Latvijoje svarstoma paslaugą plėsti ir pradėti siūlyti sezoniško automobilių keitimo galimybę bei įvairesnių transporto priemonių rūšių.
„Sieksime, kad, pavyzdžiui, vasarą vairuotą kabrioletą šios paslaugos naudotojai žiemą galėtų pakeisti į keturiais ratais varomą visureigį, mokėdami tą patį abonentinį mokestį. Šiuo metu stengiamės prisitaikyti ir dar labiau suprasti vartotojų pageidavimus, finansines galimybes bei kasdienius poreikius, todėl ateityje, tikėtina, pasiūlysime ne tik automobilių prenumeratą, bet ir kemperių ar elektrinių dviračių nuomą“, – reziumuoja pašnekovė.
„Moller Auto“ sukūrė unikalią lojalumo programą automobilių rinkoje
„Moller Auto Keturi žiedai“: naujų „Audi“ pardavimo sutarčių kiekis augo 2 kartus
Stiprėjantis „Audi“ populiarumas Lietuvoje: sutarčių kiekis augo du kartus
Apklausa: trečdalio vairuotojų nuomone, didžiausią riziką nelegaliuose servisuose kelia nekvalifikuoti technikai
„Moller Auto“ skelbia rezultatus: pernai augo ir automobilių pardavimai, ir servisų paslaugų apimtys
Patarė, kaip užtikrinti darbuotojų pasitikėjimą savo darboviete
„Moller Auto“ apie pirmąjį metų ketvirtį: naujų automobilių pardavimai išaugo ketvirtadaliu, o naudotų – trečdaliu
„Moller Auto“ pernai pasiekė rekordinį pelno augimą, išaugino apyvartą
Apklausa: 44 proc. vairuotojų erzina keleivio komentarai apie vairavimą, manevravimą ir kelio pasirinkimą
Tarptautinė automobilių prekybos kompanija „Inchcape“ skelbia partnerystės pradžią su pirmaujančiu pasaulyje elektromobilių gamintoju BYD („Build Your Dreams“) ir šiemet pradeda...
Vasario 9-oji tapo istorine diena ne tik Baltijos šalių energetikos sistemoms, bet ir visai Europai. Baltijos šalys sėkmingai sinchronizavo savo...
Praėjusiais metais didžiausio Lietuvoje kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ pajamos Lietuvoje siekė 119 mln. eurų, įmonė išskraidino 152 tūkst. keliautojų, daugiausiai...
Lietuvos centrinė kredito unija (LCKU), prižiūrinti didžiausią Lietuvoje –LKU kredito unijų grupę, prisijungė prie Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro(toliau –...
Lietuvoje veikiantys startuoliai ir iš jų išaugusios technologijų įmonės 2024 m. šalies biudžetą papildė net 473 mln. eurų – maždaug...
Draudikai pastebi, kad pastaraisiais metais keičiasi automobilių vagysčių tendencijos. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, ilgapirščiai vis dažniau taikosi į didelės vertės komercinį...
Atsiskaitymo lizingu forma Lietuvoje vis labiau populiarėja, o įprastą požiūrį, kad lizingas ypač mėgstamas tarp žmonių, kurie nori įsigyti brangesnius...
Į Lietuvą sugrįžus žiemiškiems orams, vairuotojai susiduria su įvairiais iššūkiais – nuo slidžių kelių iki riboto matomumo. Tačiau yra vienas...
Laiką ir pinigus taupantys, maistingi ir skanūs patiekalai parduotuvėse – vis dažnesnis kasdienis pasirinkimas. Prekybos tinklas „Iki“, neseniai atnaujinęs pagamintų...
Biuro funkcionalumas, dizaino ir interjero sprendimai daro esminę įtaką darbuotojų komfortui, kūrybiškumui bei darbo kokybei. Keičiantis darbo rinkai, sparčiai kinta...