Paskelbta
10 mėnesių prieš-
2024-ieji tapo metais, kai lietuvių restoranai sužavėjo prestižinį „Michelin“ ir stebino vietinius ragautojus savo pasiūla. Maistas sujungia, kartais pykdo, bet niekas negali likti abejingu. Dar geriau, jei nė nereikia kelti kojos iš namų, o šalia galima užsisakyti gardų gėrimą, skanuką savo augintiniu, gėlių mylimam žmogui ar net pasiduoti naktiniam norui užkandžiauti.
„2024-ieji buvo metai, kai stiprinome ryšį su klientais ir plėtėme pasiūlą savo platformoje, siekdami dar geriau atliepti jų poreikius. Nuo mėsainių iki tulpių, nuo gyvūnų maisto iki išankstinių užsakymų – visi šie duomenys atskleidžia ne tik mūsų įpročius, bet ir rūpestį vieni kitais. Esame dėkingi už galimybę būti dalimi kiekvieno kasdienybės ir padėti sukurti patogesnį, skanesnį bei įvairesnį gyvenimą“, – prabėgusiais metais džiaugiasi Mantas Lomsargis, „Wolt Baltics“ generalinis direktorius.
„Wolt“ kviečia apžvelgti, ką skanavome, kokių prekių ieškojome ir kaip rodėme dėmesį savo artimiausiems.
Mėsainis – metų favoritas
Jei reikėtų išrinkti 2024-ųjų Lietuvos skonį – tai būtų mėsainis. Šis įvairiausias kombinacijas turintis patiekalas, dažnai derinamas su bulvytėmis ir pritaikytu padažu, visus metus karaliavo populiariausių užsakymų sąraše. Įdomu tai, kad žmonės vis dar renkasi klasikinį variantą – mėsainį su sūriu. Beje, šis patiekalas itin mėgstamas visose „Wolt“ rinkose – per dešimt veiklos metų klientai iš viso užsisakė net 130 milijonų mėsainių su sūriu.
Lietuviškų patiekalų topuose taip pat atsidūrė vasarą karaliaujantys šaltibarščiai. Ne mažiau mėgstami ir kebabai bei bulvytės. Paprasti, bet tikrai ne prasti ir širdžiai mieli pasirinkimai, pamaitinantys net labiausiai išalkusius. Be to, kebabas 2024-iais buvo populiariausias naktipiečių patiekalas – nakties metu tarp vidurnakčio ir 5 valandos ryto jų buvo užsakyta net virš 20 tūkst.!
Neseniai praūžusiu šventiniu laikotarpiu „Wolt Market“ tapo tikru išsigelbėjimu tiems, kurie norėjo išvengti spūsčių keliuose ir eilių prekybos centruose. Kūčiukai, mandarinai ir Panetonės pyragai jau tapo simboliniais Kalėdų stalo akcentais buvo ir tarp dažniausiai užsakomų produktų gruodžio mėnesį. O populiariausia 2024 metų „Wolt Market“ preke tapo vanduo – jo iš viso buvo pristatyta net 250 tūkst. buteliukų.
Ką veikėme, kai nevalgėme

Valentino diena šiemet virto tikra meilės švente. Gėlių užsakymai tądien šoktelėjo net 37 kartus, o populiariausia buvo… tulpė. Jų užsakyta daugiau nei 3 tūkst. Raudonos rožės, panašu, pasitraukė iš romantikos simbolio pozicijų į antrą vietą, o trečioji mėgstamiausia gėlė – gvazdikas.
Platformoje siūloma maisto augintiniams užsakymo funkcija taip pat susilaukė didelio susidomėjimo. 2024-siais šeimininkai stropiai rūpinosi, kad jų keturkojai draugai neliktų alkani, o vienas jų užsakymo metu išleido net 463,12 eurų . Tai tikrai puikiai parodo, kiek esame pasiruošę investuoti į savo augintinių gerovę.
Kaip užsisakinėja Europa
„Wolt“ veikiau daugiau nei 15-oje Europos šalių ir yra mėgstamas pasirinkimas išalkusiems, padedantis greitai išsirinkti ir greitai gauti savo užsakymą.
Įspūdingiausių užsakymų skaičiumi šiemet pasižymėjo Danija, kur vienu metu buvo užsakyta net 200 havajietiškų dubenėlių poke. Vokietijoje viename užsakyme buvo pateikta 110 picų, o Norvegijoje – 100 buritų. Akivaizdu, kad alkį vienu metu numalšinti gali visa minia!
Tuo tarpu Latvijoje kažkas sumanė tikrai išskirtinai save palepinti ir užsisakė net 24 butelius šampano, dar 4 butelius viskio ir… veido kremą.
Slovakijoje užfiksuotas įspūdingas rekordas – ilgiausias pristatymas siekė net 46 kilometrus. „Wolt“ kurjeriai-partneriai išties pasiruošę įveikti didžiausius atstumus, kad kiekvieno kasdienybė būtų lengvesnė ir džiaugsmingesnė.
Liuksemburgas tapo išankstinių užsakymų čempionu, tačiau – labai įdomu – antroje vietoje yra Lietuva ir Danija. Tai reiškia, kad mes itin mėgstame planuoti iš anksto.
„Wolt“ duomenys atskleidžia ne tik tai, ką valgome, bet ir kaip keičiasi mūsų kasdienybė. Ar jūs buvote tas, kuris penktadienio naktį užsisakė kebabą? O gal tas, kuris Valentino dieną nustebino mylimą žmogų tulpių puokšte? Kiekvienas užsakymas pasakoja istoriją, o jūsiškė gali būti viena įdomiausių.
Skaitmeninio verslo užkulisiai – atskleidė, kaip algoritmai veikia praktikoje
Skaitmeninių platformų vertė verslui: daugiau klientų be papildomų rūpesčių
Kūrybiškas rugsėjo chaosas: kaip rašytojo T. Dirgėlos šeima tvarkosi su naujo starto iššūkiais
Pristatymo programėlės keičia Lietuvos gyventojų įpročius: nuo maisto atradimų iki rūpesčio artimaisiais
Nauja partnerystė Lietuvos skaitmeninėje rinkoje: nuo šiol – dar platesnės galimybės apsipirkti internetu
Kad mieste tilptume visi: „Wolt“ pradeda saugaus eismo kampaniją
Lietuva – pirmoji iš Baltijos šalių, kurioje galima įsigyti nereceptinius vaistus internetu
Meilės evoliucija: kaip keičiasi mūsų požiūris į Valentino dieną?
Svarbi partnerystė: „Wolt“ ir „Revolut“ sujungia jėgas

Vienai didžiausių žemės ūkio ir maisto gamybos įmonių grupei AB Akola group priklausančios agroverslo „Linas Agro“ subgrupės įmonės Baltijos šalyse...
Kai 2006 metais kino teatruose pasirodė filmas „The Pursuit of Happyness“, daugelis žiūrovų manė, kad tai tik dar viena gražiai...
Kas bendra tarp geriausių viešbučių vestibiulių ir mūsų svetainių? Pasirodo, panašumo yra, o viešbučiuose naudojami sprendimai, pritaikyti, intensyviam naudojimui, paprastai...
„Biržų duonos“ kepykla užbaigė antrąjį nuosavo saulės elektrinių parko plėtros etapą. Įdiegus naują 550 kW galios elektrinę, bendras Biržuose įsikūrusio...
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Nauji mokslo metai – ne tik pradžia, bet ir didelis iššūkis suderinti namų gyvenimą su mokyklos reikalavimais. Neretai tėvai jau...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...