Sekite naujienas

Verslas

Pirkėjai elektroninėse parduotuvėse vis labiau ieško atsiskaitymo dalimis galimybės

L

Paskelbta

-

Neįvykęs pirkimas ir paliktas pilnas pirkinių krepšelis – elektroninių parduotuvių kasdienybė. Elektroninės prekybos ekspertų teigimu, neapmokėtą pirkinių krepšelį palieka beveik trečdalis klientų, o tokį pirkėjo elgesį gali paskatinti pernelyg sudėtingas arba per ilgai trunkantis apmokėjimo procesas.

Reklama

Augant elektroninės prekybos apimtims ir didėjant konkurencijai, vis daugiau prekybininkų susiduria su iššūkiu užtikrinti sklandžią apsipirkimo patirtį ir sumažinti neįvykusių pardavimų skaičių. Pasak „Citadele“ banko mokėjimų sprendimo „Klix“ plėtros vadovo Andriaus Bolšaičio, tokį pirkėjo elgesį gali nulemti įvairios priežastys. Pavyzdžiui, netikėti papildomi mokesčiai, kurie parodomi tik atsiskaitymo lange, komplikuotas atsiskaitymo procesas, kai pirkėjas privalo susikurti paskyrą ar atlikti pernelyg daug mokėjimą patvirtinančių veiksmų.

„Išaugus elektroninių parduotuvių skaičiui, pirkėjas ne tik gali palyginti tos pačios prekės kainas, pristatymo terminus skirtingose parduotuvėse, bet net ir nuėjęs iki apmokėjimo lango, palikti krepšelį dėl per sudėtingo proceso ar nerasto įprasto atsiskaitymo būdo, ir pasirinkti kitą tiekėją. Todėl elektroninės komercijos įmonės vis didesnį dėmesį šalia prekių asortimento ar svetainės dizaino skiria ir atsiskaitymo patogumui ir įvairovei“, – teigia Andrius Bolšaitis.

Internetinės parduotuvės „RDE.lt“ projektų vadovo Bogdano Nesterenko teigimu, pasirinkus tinkamą atsiskaitymo sistemą, reikšmingai sumažėjo užsakymo nebaigusių pirkėjų dalis.

„Elektroninėje prekyboje svarbu, kad atsiskaitymo procesas būtų patogus ir greitas. Į savo elektroninę parduotuvę įdiegę „Klix“ mokėjimo sistemą, pastebėjome, kad krepšelį paliekančių pirkėjų dalis stipriai sumažėjo. Kita vertus, sklandumo reikia ir pirkėjams, ir prekybininkams. Rinkdamiesi šią sistemą, daug dėmesio skyrėme ne tik patraukliai kainodarai, bet ir klientų aptarnavimui“, – patirtimi dalijasi B. Nesterenko.

Jis atkreipia dėmesį ir į didėjantį poreikį atsiskaityti dalimis. Tam elektroninė parduotuvė turi įsidiegusi „Klix Mokėjimas dalimis“ paslaugą, kurią jau spėjo įvertinti pirkėjai.

„Nuo 2022 m., kai buvo fiksuojama rekordinė infliacija, o Europos Centrinis Bankas stipriai pakėlė palūkanas, sumažėjo gyventojų perkamoji galia. Todėl siekdami turėti daugiau santaupų arba išskaidyti įmokas į kelis mėnesius ir taip sumažinti išlaidas, žmonės pradėjo noriau rinktis atsiskaitymo dalimis galimybę. Tai, kad naudojantis „Klix“ sprendimu pirkėjui nereikia pildyti paraiškų ir kelias dienas laukti atsakymo, o viskas sutvarkoma automatiškai per kelias minutes atsiskaitymo lange, taip pat stipriai prisideda prie pardavimų apimčių augimo“, – sako B. Nesterenko.

carvertical VIN patikra

Anot jo, šis efektas ypač atsispindi, kai mokėjimo dalimis galimybė aktyviau komunikuojama elektroninėje parduotuvėje arba taikomas specialus pasiūlymas ir įsigyti prekę lizingu klientai gali be pabrangimo.

Pasak „Klix“ plėtros vadovo Andriaus Bolšaičio, „pirk dabar, mokėk vėliau“ atsiskaitymo modelis naudingas visiems: klientai gauna lankstumo, kurio trokšta, o pardavėjai mato didesnę vidutinę užsakymo sumą ir didesnį klientų pasitenkinimą.

Naujienos

Auto5 val prieš

BYD automobilių pristatymo proga „Inchcape Lietuva“ Vilniaus širdyje surengė išskirtinį renginį

Trečiadienio vakarą automobilių prekybos grupė „Inchcape Lietuva“ surengė išskirtinę į Lietuvą žengiančio automobilių gamintojo BYD („Build Your Dreams“) premjerą. Vilniaus...

Startuoliai1 d. prieš

Revoliucinis „Doramed“ sprendimas: kaip lengvai mesti rūkyti 2025-aisiais?

Ar elektromagnetinius impulsus generuojantis prietaisas gali padėti žmonėms, ilgą laiką nesėkmingai bandžiusiems mesti rūkyti? Ar tai gali pavykti tik per...

Verslas1 d. prieš

Telekomunikacijų sektoriaus rizikos – nuo povandeninių kabelių saugumo iki talentų išlaikymo

Telekomunikacijų bendrovėse Lietuvoje ūžiančios permainos atskleidžia, kokia dinamiška ir kompleksiška yra šio sektoriaus aplinka. Įvertinę telekomunikacijų industrijoje pasauliniu mastu vykstančius...

Verslas2 d. prieš

„Camelia“ pristato naują darbdavio įvaizdžio kampaniją, kurios centre – komandos vienybė

Jau beveik tradicija tampa kovo mėnesį pasitikti su nauja vaistinių tinklo „Camelia“ darbdavio įvaizdžio kampanija. Šįkart tęsiama ankstesnių metų kampanijos...

Verslas2 d. prieš

„Urbo“ suteikė beveik 4 mln. eurų paskolą sanitarine veikla užsiimančiai įmonei

Lietuvos kapitalo „Urbo“ bankas suteikė beveik 4 mln. eurų paskolą bendrovei „Rietavo veterinarinė sanitarija“, kuri užsiima ekologišku šalutinių gyvūninės kilmės...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |