Paskelbta
1 metai prieš-
Profesionalia kosmetika prekiaujanti, 2015-aisiais savo veiklą Lietuvoje pradėjusi el. parduotuvė „Klipshop.lt“ turi gausų ištikimų klientų ratą ne tik Baltijos šalyse, bet ir Didžiojoje Britanijoje, tačiau ne kiekvienas žino, jog sėkmingos el. prekybininkės šaknys yra Šiauliuose.
Kaip pasakoja „Klipshop.lt“ vadovas Justinas Valiūnas, grožio salonas „Klip“ Šiauliuose veikia jau beveik du dešimtmečius, tai – šeimos verslas, išsivystęs į asmeninį projektą.
„Prekiavome segmentinėmis, profesionaliam naudojimui skirtomis prekėmis, tad natūraliai kilo poreikis pasiūlyti savo produktus platesnei auditorijai. Tai nebuvo pirmas mano bandymas prekiauti internete – tą dariau jau nuo septyniolikos, daug eksperimentavau. Elektroninė prekyba, jos veikimo principai, pati el. prekybos platforma ir jos vystymas visada man kėlė didelį susidomėjimą“, – pasakoja J. Valiūnas.
2015-aisiais savo veiklą internete pradėjusi „Klipshop.lt“ nuolat augo ir plėtė asortimentą, o 2017-aisiais buvo sukurtos dar trys el. parduotuvės Latvijoje, Estijoje ir Didžiojoje Britanijoje.
Iššūkiai veiklos pradžioje
J. Valiūnas pasakoja, kad įkūrus el. parduotuvę, šiandien siūlančią virš 40 tūkst. skirtingų produktų, sunkiausia buvo rasti tinkamus sprendimus, kurie atitiktų „Klipshop.lt“ verslo modelį. Tuo metu rinkoje trūko įperkamų sandėlio valdymo sprendimų, tad teko kurti įrankius įmonės viduje ir šiandien el. parduotuvė gali pasigirti stipriu IT skyriumi, kurio dėka gimsta visi technologiniai sprendimai – nuo prekių supajamavimo, atrinkimo iki klientų aptarnavimo.
„Paprasčiausias sandėlio valdymo sprendimas tais laikais kainavo gal 400 tūkst. litų ir tą sau leisti galėjo tik rinkos gigantai. Su tuometine mūsų apyvarta tokie pinigai atrodė neįmanomi, tad visus įrankius ėmėme kurti patys“, – pasakoja J. Valiūnas.
Jis priduria, kad sukurti el. parduotuvę šiandien nėra sudėtinga – tikrieji iššūkiai prasideda pardavus pirmąją prekę: „El. parduotuvė yra gan primityvus organizmas. Ypač šiandien, kai sumokėjęs 20 eurų, jau rytoj turėsi veikiančią platformą. Įdomiausi niuansai prasideda įsisukus prekybai, o brangiausia el. prekybos verslo dalis yra šių procesų suvaldymas.“
Lietuvos pirkėjai – patys reikliausi
Į grožio salonų asortimentą – plaukų, veido ir kūno priežiūros kosmetiką – orientuota el. parduotuvė šiandien siekia toliau plėstis ir stiprinti savo pozicijas Baltijos šalyse. Pasak J. Valiūno, konkurencingoje Baltijos šalių el. prekybos aplinkoje „Klipshop.lt“ turi potencialo augti bent tris, keturis kartus.
Lygindamas skirtingų šalių klientus ir jų poreikius, verslininkas pastebi, kad Lietuvos klientai išsiskiria didžiausiu reiklumu. Verslininkas juokaudamas sako, kad „lietuvis yra mūsų mylimiausias vaikas, kuriam reikia daugiausiai priežiūros.“
Įtikti reikliausiems padeda patikimas partneris
Verslininkas pripažįsta, kad tinkamai pasirinkti partneriai yra viena esminių dedamųjų, užtikrinančių verslo sėkmę ilgalaikėje perspektyvoje. „Klipshop.lt“ kone nuo pat veiklos pradžios bendradarbiauja su tarptautine siuntų bendrove „Venipak“.
„Kadangi pirkėjas siuntą gauna iš mūsų partnerių, kurjerio ar atsiima iš paštomato, mums labai svarbu, kad būtų užtikrinama kokybiška paslauga ir išlaikomas geras mūsų vardas kliento akyse, jo patirtis. Džiaugiuosi, kad „Venipak“ požiūris sutampa su mūsų filosofija ir per ilgus metus turėjome ne vieną progą įsitikinti jų lankstumu visais įmanomais atvejais“, – teigia J. Valiūnas.
Kalbėdamas apie šią partnerystę, „Venipak“ vadovas Justas Šablinskas priduria, jog įmonė visuomet kelią sau tikslą būti daugiau nei vien tik logistikos paslaugų teikėju.
„Esame partneriai ir mentoriai, kurie stengiasi prisidėti prie savo klientų augimo ir sėkmės. Ilgametė sinergija su „Klipshop.lt“ – vienas iš pavyzdžių. Per ilgus bendradarbiavimo metus įgyvendinome ne vieną pasiteisinusią praktiką, pavyzdžiui, tos pačios dienos pristatymą, kai klientas, užsisakęs prekę ryte, gauna siuntą tą pačią dieną. Visada įsiklausome ir, jei reikia, ieškome nestandartinių sprendimų, kurie padėtų vietiniam verslui augti ir plėstis“, – sako J. Šablinskas.
„Visos siuntų bendrovės, jų veiklos specifika pasižymi daugmaž vienodais technologiniais procesais, tačiau klientų laimės koeficientą iš tikrųjų gerina gebėjimas į procesus pažvelgti žmogiškai. „Venipak“ padeda mums lepinti net patį išrankiausią klientą“, – priduria J. Valiūnas.
Kurjeriai jau tapo šeimos nariais
Kalbėdamas apie partnerystę, J. Valiūnas negaili gerų atsiliepimų „Venipak“ kurjeriams – būtent jie, pasak jo, iš tikrųjų reprezentuoja tarptautinę siuntų bendrovę ir padeda sukurti gerą klientų patirtį.
„Kurjeriai savo darbą dirba su meile, jie yra itin lankstūs ir kartu su mumis siekia geriausio rezultato. Be to, nesama dažnos jų kaitos. Pavyzdžiui, kiek metų dirbame su „Venipak“, tiek metų su mumis dirba ir kurjeris Virgis, jau tapęs įmonės dalimi. Jam, kaip ir kitiems kurjeriams, visada galime paskambinti, o jis drąsiai skambina mums ir teiraujasi, kiek siuntų šiandien turėsime, kokiu laiku geriau atvykti. Su „Venipak“ tariamės ir bendradarbiaujame net kurjerių lygmenyje. Tai ir yra esminis taškas, kuris tikrai stipriai prisideda prie mūsų verslo sėkmės“, – patvirtina „Klipshop.lt“ vadovas.
Pabrėždamas „Venipak“ įsipareigojimą efektyviai atstovauti savo partnerius, J. Šablinskas priduria, jog „mūsų kurjeriai yra mūsų ambasadoriai. Suprantame kiekvienos siuntos pristatymo svarbą ir poveikį klientų patirčiai, todėl kurjeriai ant savo pečių neša labai didelę atsakomybę.
Gerai klientų patirčiai užtikrinti ne ką mažiau svarbus ir patogus siuntos atsiėmimas paštomate: remiantis naujausiais tyrimais, toks siuntų atsiėmimo būdas sparčiai populiarėja, todėl nuolat plečiame savo paštomatų tinklą visose Baltijos šalyse ir diegiame funkcionalumus, kurių dėka siuntos atsiėmimo procesas tampa greitesnis, lengvesnis ir sklandesnis.“
Tarptautinė siuntų bendrovė „Venipak“ turi naują vadovą
Vietiniams el. komercijos žaidėjams – naujos galimybės plėstis Vakarų Europoje
Į Vakarų Europą „Venipak“ toliau plėsis su nauju prekių ženklu
„Venipak“ vadovas įvardijo Baltijos šalių interneto pirkėjų įprotį, kuris išskiria mus iš viso pasaulio
Apsipirkti internetu Baltijos šalyse – dar greičiau ir paprasčiau
Bendradarbiauja, kad padėtų mažiesiems el. prekybininkams: sutaupys net iki 50 proc. logistikos kaštų
Sparčiai tobulėjant technologijoms ir keičiantis geopolitinei situacijai, pasaulinė dronų rinka auga itin greitai. „2022 m. jos vertė siekė 28 mlrd....
Viena didžiausių Baltijos šalyse pieno produktų gamybos bendrovių „Vilvi Group“ sparčiai įgyvendina savo didžiausią investicinį projektą – sūrių gamyklą Bauskėje...
Lyderiaujantis greito elektromobilių įkrovimo tinklas Baltijos šalyse „Ignitis ON“ atnaujino elektromobilių įkrovimo parką Palangoje. Šiuo metu parke veikia 10 itin...
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia viešą konsultaciją dėl naujų teisės aktų projektų, kuriais pertvarkomas elektroninių ryšių išteklių –...
Išvydę policijos automobilį, išmanųjį greitai nusviedėte sau ant kelių? Deja, Australijoje tokia greita reakcija jau nebeapsaugo nuo baudos. Budri dirbtinio...
Atšilus orams, į trasas ir parkus grįžta dviratininkai – nuo pirmąkart pedalus minančių pradedančiųjų iki adrenalino mėgėjų, bandančių jėgas ekstremaliose...
Velykinis stalas be margučių tikrai neįsivaizduojamas, juk jie yra vienas svarbiausių šios pavasario šventės simbolių. Lengviausia dažyti baltus lukštus, tad...
Iki Velykų likus vos porai dienų daugelis ieško paskutinės minutės idėjų, kaip šiemet marginti kiaušinius, kad jie būtų patys tvirčiausi...
Kasmet pasaulyje pametama arba pavagiama virš 4 mln. išmaniųjų telefonų. Tai reiškia, kad kasdien, net ir švenčių dienomis, beveik 11...
Pavasaris – traumų ir nelaimingų atsitikimų metas. Pasibaigus šaltajam sezonui gyventojai, skubėdami džiaugtis pramogomis ir laisvalaikiu lauke, patiria daugiau sumušimų,...