Paskelbta
11 mėnesių prieš-
Sporto komandos ir technologijų bendrovės – du, iš pirmo žvilgsnio, skirtingi pasauliai, tačiau juos vienija vienas tikslas: kurti įtraukiančias patirtis savo auditorijai. Kai kurios partnerystės tampa ne tik verslo susitarimais, bet ir ilgalaikiais santykiais, kurie augina abiejų pusių vertę ir kultūrą.
„Samsung“ konferencijoje „Business of Tomorrow: Powered by AI“ „Žalgiris Group“ operacijų vadovė Radvilė Krušinskienė pasidalijo, kaip bendradarbiavimas su technologijų bendrove tapo ilgalaikės, sėkmingos, ir pridėtinę vertę kuriančios partnerystės pavyzdžiu.
Remiantis „Statista“ duomenimis, beveik 40 proc. Olimpinių žaidynių rėmėjų yra technologijų bendrovės. Pastarąjį dešimtmetį visame pasaulyje augant partnerysčių skaičiui tarp sporto organizacijų ir technologijų bendrovių, kartu formuojasi ir naujas partnerystės suvokimas. Vis dažniau siekiama kurti integruotas bendradarbiavimo formas, kurios neapsiriboja vien tik finansine parama.
Pasak R. Krušinskienės, sporto srities ekspertai puikiai žino, kokia dinamiška yra ši industrija ir kaip greitai fortūna gali nusisukti nuo komandos.
„Tokiais atvejais trumpalaikiai rėmėjai dažnai nusisuka kartu su sėkme. Kita vertus, ilgalaikiai parneriai suteikia pagrindą ir laisvę veikti, suteikia didesnį užtikrintumą ir pasitikėjimo jausmą“, – pabrėžė ji.
Partnerystės pagrindas – bendros vertybės ir tikslai
Ne paslaptis, jog Kauno mieste krepšinis yra daugiau nei sportas. Pasak R. Krušinskienės, tai miesto ir visos šalies kultūros bei tapatybės dalis. Todėl ieškant naujų bendradarbiavimo galimybių, jos teigimu, ypač svarbu atrasti stiprius, vertybiniu suderinamumu pasižyminčius partnerius.
„Siekiame, kad mus lydėtų partneriai, kurių tikslai sutampa su mūsų, kurie tiki tais pačiais principais ir vadovaujasi tokiomis pat vertybėmis kaip ir mes. Šiandien galiu drąsiai teigti, kad būtent toks partneris yra „Samsung“ – nuo pat partnerystės pradžios pajautėme puikią sinergiją, kuri įgalina siekti aukštų rezultatų“, – teigė ji.
Partnerystės pradžią pažymėjo dar 2023 m. kovo mėnesį pristatytas riboto leidimo išmaniųjų technologijų rinkinys, tapęs pavyzdžiu, kaip tinkamai išnaudojamos dviejų bendrovių stiprybės gali padėti kurti stiprų ryšį su auditorija.
„Ši partnerystė buvo pirmas tokio pobūdžio projektas Baltijos šalyse. Per pirmąją kampaniją „Samsung Galaxy S23“ pardavimai išaugo net 46 proc. Tai buvo puikus startas, kuris patvirtino, kad žengiame teisingu keliu. Mūsų bendromis pastangomis sukurtas produktas buvo daugiau nei tiesiog technologinis įrenginys – tai patirtis, kurią siūlėme visiems krepšinio ir technologijų entuziastams“, – sakė R. Krušinskienė.
Inovatyvios patirtys sporto gerbėjams
Pasak R. Krušinksienės, sukurti unikalią patirtį plačiai auditorijai, išnaudojant abiejų partnerių turimas galimybes, yra vienas iš svarbiausių bendradarbiavimo tikslų. Šios kartu su technologijų lydere organizuojamos kampanijos neapsiriboja vien produktais – sirgaliai turi galimybę dalyvauti dėjimų konkursuose ir laimėti prizus, mėgautis krepšinio rungtynėmis pasitelkiant inovatyvias technologijas bei būti dar arčiau mylimos komandos.
Toliau žengiant sėkmės pramintu keliu, šių metų pradžioje buvo išleistas išmaniojo telefono „Galaxy S24 Žalgiris Limited Edition“ rinkinys, kiek vėliau – ir išmanusis laikrodis, ausinės.
„Nuostabu matyti, kaip sirgaliai išnaudoja inovatyvias funkcijas. Rungtynių metu vis pastebime, kaip auga sirgalių susidomėjimas ir jų įsitraukimas – tai dar vienas ženklas, rodantis, jog gebame kurti jiems prasmingą patirtį“, – konferencijoje džiugiais rezultatais dalijosi ji.
Dėmesio centre – žmogus
Savo kalboje R. Krušinskienė akcentavo, jog džiaugėsi nepaviršutiniška, o gilia ir prasminga „Samsung“ ir „Žalgirio“ partneryste.
„Visos pusės laimi iš tokių partnerysčių. „Žalgirį“ galime pristatyti kaip inovatyvią ir technologiškai progresyvią komandą, o „Samsung“ suteikiame naujus kelius, leidžiančius pasiekti unikalias auditorijas efektyviai. Šis bendradarbiavimas sukasi aplink mūsų gerbėjus ir žmones, kuriems rūpi abu prekių ženklai. Noriu padėkoti „Samsung“, kad kartu drąsiai leidosi į šią kelionę ir suteikė žinių bei įgūdžių, kaip pritaikyti technologijas mūsų unikaliems poreikiams“, – sakė „Žalgiris Group“ atstovė.
Be to, R. Krušinskienė pasidalijo svarbiu patarimu verslams, kurį pritaikyti gali kone kiekviena įmonė.
„Kai kuriate produktus, sistemas, ar įrankius – galvokite apie žmones, kuriems juos kuriate“, – patarė ji.
„Samsung“ naujiena vakarėlių mėgėjams: pristatytos „Sound Tower“ garso kolonėlės su LED apšvietimu
„Samsung“ kviečia moksleivius kurti technologijomis paremtas idėjas, kurios skatintų fizinį aktyvumą: kūrybiškiausi bus apdovanoti įspūdingais prizais
Lietuvoje debiutavo „Galaxy Tab S11“: ploniausi ir galingiausi planšetiniai kompiuteriai „Samsung“ istorijoje
Kaip išsirinkti televizorių? Technologijų ekspertas įvardijo 5 pagrindinius žingsnius
„Samsung“ pristatė naują sulenkiamų išmaniųjų kartą: prie „Galaxy Flip7“ ir „Galaxy Fold7“ jungiasi dar vienas modelis
Jamie Oliveris užmezgė draugystę su lietuviams puikiai žinomu prekių ženklu: pristatė inovatyvią receptų liniją
Žaidimų ekranų kartelė keliama į naują lygį: „Samsung“ pristato greičiausią OLED monitorių pasaulyje
Telefonas – jūsų vaiko saugumo įrankis: ar naudojate šias funkcijas?
Svarbiausi patarimai renkantis išmanią buitinę techniką: kaip išsirinkti atsakingai ir išvengti klaidų
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...