Sekite naujienas

Verslas

„Senukai“ skelbia, kaip dirbs ilgąjį Vėlinių savaitgalį

L

Paskelbta

-

Didžiausio Baltijos šalyse statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklo „Senukai“ parduotuvės ilgąjį Vėlinių savaitgalį dirbs ir aptarnaus klientus.

Reklama

Klientų patogumui, penktadienį, lapkričio 1 d., „Senukų“ parduotuvės Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Biržuose, Druskininkuose, Elektrėnuose, Kaišiadoryse, Mažeikiuose, Prienuose, Rokiškyje, Telšiuose, Ukmergėje, Utenoje ir Zarasuose dirbs sekmadienio, o lapkričio 2-ąją – įprastu šeštadienio grafiku.

Kitų „Senukų“ parduotuvių darbo laikas Vėlinių savaitgalį bus trumpesnis. Prieš vykstant į parduotuves šiomis dienomis, darbo laiką galima pasitikslinti įmonės interneto puslapyje: https://www.senukai.lt/stores.


Sekmadienį, lapkričio 3 d., visos „Senukų“ parduotuvės duris atvers kaip įprastai.

Kilus klausimų klientams, kviečiama kreiptis į Klientų aptarnavimo centrą telefonu 8 700 11119 (I-VII, 8:00-20:00).

„Kesko Senukai“ valdomą prekybos tinklą sudaro 94 nuosavos ir franšizės pagrindu veikiančios parduotuvės Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Bendrovei priklauso ir elektroninę prekybą plėtojanti „Kesko Senukai Digital“, valdanti 6 elektronines parduotuves („Senukai.lt“, „1A.lt“, „K-Senukai.lv“, „1A.lv“, „K-Rauta.ee“ ir „1A.ee“).

 

Reklama

Reklama

Naujienos

Verslas41 minutė prieš

„Vanagas Group“ viešoje emisijoje sėkmingai išplatino 8 mln. Eur vertės obligacijų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...

Verslas2 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas5 val prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams11 val prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas1 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |